Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z układem kierowniczym


7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   cytadela102

cytadela102

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 60 postów
    • Time Online: 1d 2g 41m 14s

Napisany 12 marca 2014 - 11:53

Strasznie ciężko chodzi mi kierownica, praktycznie nie ma możliwości skręcania nią jedną reką. Wydaje mi sie że to nie winna zwrotnic bo smarowałem je ostatnio i bez jakiegoś znacznego efektu, smar normalnie wyszedł dołem wiec zapieczone nie są. Zastanawiam sie na wymianna końcówych drążków kierowniczych czy to może być ich winna?
Co przydało by sie wymienić aby odzyskać lekki skręt?

#2 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 12 marca 2014 - 13:56

Najlepiej magiel i flansze. Gotowy zestaw jest na allegro. To że smar wyszedł nie oznacza że zwrotnica nie jest zapieczona. Podnieś koło zdejmij końcówkę drążka i poruszaj zwrotnica i dopiero zobaczysz czy to na pewno nie ich wina

#3 OFFLINE   cytadela102

cytadela102

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 60 postów
    • Time Online: 1d 2g 41m 14s

Napisany 12 marca 2014 - 23:55

Ogólnie nie jestem specialistą od mechaniki. Przez słowo magiel chodzi ci przekładnie kierowniczą? A flansze to o co chodzi? Bo w googlach mi wyskakuje płyta do skrzyni.

#4 OFFLINE   fiatamoc

fiatamoc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 270 postów
    • Time Online: 1d 6g 38m 3s

Napisany 13 marca 2014 - 00:08

flansze czyli mocowanie do maglownicy, bo aktualnie masz pewnie zwykłą przekładnie :) ja proponuję wyregulować przekładnię i zalać ją nowym olejem powinno pomóc :) jest gdzieś artykuł na rezerwie ze zdjęciami jak to po kolei zrobić :mrgreen:

#5 OFFLINE   cytadela102

cytadela102

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 60 postów
    • Time Online: 1d 2g 41m 14s

Napisany 13 marca 2014 - 00:39

Czytałem ten artykuł dzisiaj własnie, pomyśle nad tym.
Dodam jeszcze że jeśli jedno koło mam w powietrzu lewe lub prawe opór znacznie się zmniejsza chociaż nie wiem czy to coś pomoże w wyszukaniu usterki. :idea:
Aaa i jeśli pokręce kierownicą to też pomaga troche lżej sie kręci dziwna sprawa 8)

#6 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 13 marca 2014 - 10:32

Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



Taki zestaw jest Ci potrzebny, żeby pozbyć się problemu raz na zawsze, nie mieć żadnego luzu na kierownicy, a samą kierownicę możesz obracać 1 paluszkiem. Dla porównania, w tej chwili masz założone coś takiego:

Please Login or Register to see this Hidden Content



Jeśli nie ogarniasz sam mechaniki na takim poziomie to oddaj auto do mechanika, on Ci wytłumaczy na czym rzecz polega i może uda mu się zdiagnozować przyczynę, co jest dosyć ważne, żebyś nie poszedł w niepotrzebne koszta i żebyś nie wymieniał z dobrego na nowe, a jedynie tą część, która jest winna temu wszystkiemu.

#7 OFFLINE   cytadela102

cytadela102

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 60 postów
    • Time Online: 1d 2g 41m 14s

Napisany 17 marca 2014 - 20:50

Postanowiem zainwestować te 400 zł w maluszka tylko mam jedno pytanie czy nie będzie problemu z przeglądem?



#8 OFFLINE   parker

parker

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 48 postów
    • Time Online: 20g 42s

Napisany 20 marca 2014 - 15:34

Cześć. Kieruje pytanie do wszystkich. Czy ktoś z mas ma może na stanie fabrycznie nowa kolumnę kierownicza do eleganta, towna lub happy end-a? A zalega komuś na stanie i tylko przeszkadza. Byłbym zainteresowany odkupieniem. :) 





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.