Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulacja zbieżności na maglownicy


1 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 30 marca 2013 - 10:38

Niestety nie mogłem dodać jednego pod drugim postem w temacie poniżej, a opcji edytowania poprzedniego postu po godzinie szukania niestety nie znalazłem, więc zakładam nowy temat i chcę zapytać tutaj:

Jak wygląda regulacja zbieżności maglownicy? Tak jak klasyczna przekładnia maluchowska jest prosta - 2 łączniki na P i L gwint, którymi się pokręca uzyskując dłuższę ramię, to jak to idzie w maglu?


Prosiłbym o wytłumaczenie slowne + kopiuj/wklej obrazka z zaznaczonymi miejscami do regulacji.

Proszę nie pisać, że to robi się na SKP komputerowo itp. Ja chcę wierdzieć JAK się to robi, a nie GDZIE :)

Please Login or Register to see this Hidden Content



#2 OFFLINE   tomek3815

tomek3815

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 31 postów
    • Time Online: 2g 14m 42s

Napisany 28 kwietnia 2013 - 21:40

Drążki są przymocowane do listwy zębatej tak by mogły nie tylko się ruszać na boki ale również kręcić się.Na drążkach są zwykłe prawe gwinty a na nich nakręcone końcówki. Na drążkach są też przeciwnakrętki którymi kontruje się drążek tj dokręca się je do końcówek żeby nie przestawiało się samo. Przy regulacji luzuje się przeciwnakrętki i kręcąc drążkiem wykręca się go lub wkręca do końcówki tym samym przsetawiając zbieżność jednego z kół.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.