silnik chodzi na wolnych obrotach za wolno
podejrzewam, że jeden gar mu nie chodzi
po zwiększeniu obrotów czasem puści marchewę
jeszcze więcej obrotów staje się normalny, tak jakby tłok się wzbudził
Świece przeczyściłem,
dysza wolnych jest na el-zaworze i działa, nie zapchana
oringi na dyszy i na mieszance są ok
kontrakton na przewody poszedł
kondensator jest wymieniony na jakiś z innego ale nie wiem czy sprawny, w każdym bądź razie nic się nie zmieniło
przeczyściłem rozdzielacz
czy komuś się coś takiego zdarazyło?
czekam na odp
COŚ NIETAK! PILNE, daje pochwały
Started By
motokrzych
, 26 lut 2013 00:05
3 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2013 - 00:16
sprawdź platynki czy są dobre i czy zapłon się nie przestawił
sprawdź przerwę pomiędzy konikami a zaworami szczelinomierzem czy jest prawidłowa zawór ssący 0,20 mm, wydechowy 0,25 mm
Monci i mokrzycacha tak po za tematem wiecie co może być u mnie grane z zaworami ?? ( W moim temacie )
sprawdź przerwę pomiędzy konikami a zaworami szczelinomierzem czy jest prawidłowa zawór ssący 0,20 mm, wydechowy 0,25 mm
Monci i mokrzycacha tak po za tematem wiecie co może być u mnie grane z zaworami ?? ( W moim temacie )
#4 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2013 - 00:21
U mnie w strupku miałem taki przypadek. Przyczyna leżała w przewodach wysokiego napięcia.
Możesz jeszcze spróbować podmienić cewkę, możliwe, że jest nadpalona i przerywa.
Może walić marchewy od przestawionego zapłonu, ale powinien chodzić normalnie jak juz odpali, wtedy przekręcasz kopułkę i na słuch ustawiasz w miejscu w którym silnik pracuje najlepiej.
Marchewy mogą też być od wypalonych gniazd zaworowych, Jeśli masz starego typu głowicę i nie lejesz dodatku do paliwa to mogły paść. Wtedy gar może nie trzymać kompresji i wydaje się że nie pracuje.
Ale skoro na wyższych obrotach jest ok to bym to wykluczył.
Możesz jeszcze spróbować podmienić cewkę, możliwe, że jest nadpalona i przerywa.
Może walić marchewy od przestawionego zapłonu, ale powinien chodzić normalnie jak juz odpali, wtedy przekręcasz kopułkę i na słuch ustawiasz w miejscu w którym silnik pracuje najlepiej.
Marchewy mogą też być od wypalonych gniazd zaworowych, Jeśli masz starego typu głowicę i nie lejesz dodatku do paliwa to mogły paść. Wtedy gar może nie trzymać kompresji i wydaje się że nie pracuje.
Ale skoro na wyższych obrotach jest ok to bym to wykluczył.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Coś stuka/ociera jak trzęsę silnikiem |
Mechanika | kalosh |
|
|
|
czy cztero biegowa skrzynia z skody nadaje się do swapu 1.2 |
SWAP Center | Momostek |
|
|
|
Problem ze sprzęgłem - pilne !sprzęgło, nie, działa |
Mechanika | Trzcina |
|
|
|
126p swap rapid 5 biegow pilne |
SWAP Center | krycha96 |
|
|
|
Popychacz pompki paliwa nie napędza pompki, pilne! |
Mechanika | bialy56 |
|
|