Skocz do zawartości


Zdjęcie

COŚ NIETAK! PILNE, daje pochwały


3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 26 lutego 2013 - 00:05

silnik chodzi na wolnych obrotach za wolno
podejrzewam, że jeden gar mu nie chodzi
po zwiększeniu obrotów czasem puści marchewę
jeszcze więcej obrotów staje się normalny, tak jakby tłok się wzbudził

Świece przeczyściłem,
dysza wolnych jest na el-zaworze i działa, nie zapchana
oringi na dyszy i na mieszance są ok
kontrakton na przewody poszedł
kondensator jest wymieniony na jakiś z innego ale nie wiem czy sprawny, w każdym bądź razie nic się nie zmieniło
przeczyściłem rozdzielacz

czy komuś się coś takiego zdarazyło?
czekam na odp
Dodany obrazekDodany obrazek

chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Dodany obrazek

Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję;)

#2 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 26 lutego 2013 - 00:16

sprawdź platynki czy są dobre i czy zapłon się nie przestawił :wink:
sprawdź przerwę pomiędzy konikami a zaworami szczelinomierzem czy jest prawidłowa zawór ssący 0,20 mm, wydechowy 0,25 mm

Monci i mokrzycacha tak po za tematem wiecie co może być u mnie grane z zaworami ?? ( W moim temacie )

#3 OFFLINE   Monci

Monci

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 98 postów
    • Time Online: 17m 59s

Napisany 26 lutego 2013 - 00:17

Może coś z zaworami jest nie tak? Dlatego raz jest dobrze, a raz nie?

#4 OFFLINE   kultowe@op

kultowe@op

    Master

  • Member
  • 678 postów
    • Time Online: 9g 32m 58s

Napisany 27 lutego 2013 - 00:21

U mnie w strupku miałem taki przypadek. Przyczyna leżała w przewodach wysokiego napięcia.
Możesz jeszcze spróbować podmienić cewkę, możliwe, że jest nadpalona i przerywa.

Może walić marchewy od przestawionego zapłonu, ale powinien chodzić normalnie jak juz odpali, wtedy przekręcasz kopułkę i na słuch ustawiasz w miejscu w którym silnik pracuje najlepiej.

Marchewy mogą też być od wypalonych gniazd zaworowych, Jeśli masz starego typu głowicę i nie lejesz dodatku do paliwa to mogły paść. Wtedy gar może nie trzymać kompresji i wydaje się że nie pracuje.
Ale skoro na wyższych obrotach jest ok to bym to wykluczył.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.