Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ciężki rozruch poniżej 0*C


35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   wow12911

wow12911

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2013 - 19:00

Witam! Tak wygląda odpalanie mojego kaszlaka.

Please Login or Register to see this Hidden Content



Pierwsze trzy filmy pokazują co się dzieje. Nie chciałem męczyć dalej aku i rozrusznika. Ale jeśli muszę to kręcę do skutku i odpala. Dzieje się to na zimnym silniku podczas mrozów, powyżej 0*C pali z pierwszego. Macie jakieś ciekawe pomysły? Wymienione przewody i świece, regulowany i czyszczony gaźnik, zawory.

#2 OFFLINE   Marcinb858

Marcinb858

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 530 postów
    • Time Online: 1d 15g 47m 37s

Napisany 14 stycznia 2013 - 20:12

też tak mam ja jeszcze wymieniłem pompkę paliwa do tego co ty i jutro jeszcze wymienie olej jak to nie pomoże to już nie wiem co może być :(dodam że mam elx
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   wow12911

wow12911

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2013 - 20:39

A też Ci wali w gaźnik zanim odpali?

#4 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 14 stycznia 2013 - 21:14

Mój stary filmik:



Jeżeli tak się dzieje u Was, to zapewne to będzie uszczelka pod głowicą.
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   wow12911

wow12911

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 14 stycznia 2013 - 21:20

No to chyba już wiem co jest grane, szkoda tylko że mróz na dworze bo nie ma gdzie tego zrobić:( Dzięki kaszlak_maniak .

#6 OFFLINE   Marcinb858

Marcinb858

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 530 postów
    • Time Online: 1d 15g 47m 37s

Napisany 14 stycznia 2013 - 23:03

to ja mam zupełnie inaczej kręci i do tego strzela ogniem z tłumika a odpala za 8 - 9 razem :(
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 stycznia 2013 - 00:07

zawory sprawdź

#8 OFFLINE   Marcinb858

Marcinb858

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 530 postów
    • Time Online: 1d 15g 47m 37s

Napisany 15 stycznia 2013 - 00:55

arek zawory są ustawione
Dodany obrazek

#9 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 15 stycznia 2013 - 18:59

Chce palic tylko na 1 gar. Cos nie tak z iskra.

#10 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 stycznia 2013 - 19:52

cewka kaput prawdopodobnie

#11 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 15 stycznia 2013 - 21:23

no ja miałem podobnie:
Sprawdźcie:
sprężyny zaworów mogą być pęknięte
Uszczelka pod głowicą może być walnięta
i może być też pęknięcie głowicy pomiędzy zaworami. taka mała szparka. ja tak miałem i to samiutko się działo

#12 OFFLINE   wow12911

wow12911

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2013 - 21:34

JA będę zwalać głowicę w sobotę jak Metaltymek pożyczy klucz dynamometryczny:) Długo się schodzi z wymianą uszczelki?

#13 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 15 stycznia 2013 - 21:38

ja zwalałem i nie miałem żadnych kluczy dynamometrycznych
w 5 godzin wyrobiłem się z wymianą ustaleniem co jest grane itp

#14 OFFLINE   wow12911

wow12911

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 268 postów
    • :

Napisany 15 stycznia 2013 - 21:50

No też mi znajomy mówił że raczej nic się nie stanie bez klucza. Mówił że kolejność ważna:)

#15 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 15 stycznia 2013 - 21:53

oj tak. bo i jak będziesz dociągać, to co mały kawałek ale dużo razy lataj po śrubach, łatwiej ci będzie się zorientować którą bardziej dociągnąć, a po jakimś tam przebiegu trzeba dociągnąć

#16 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 stycznia 2013 - 22:29

a potem bedzie płacz ze głowica sie zwichrowała i wydmuchuje uszczelki, klucz dynamometryczny to podstawa

#17 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 15 stycznia 2013 - 22:31

nie no jak ktoś ma możliwość to jaknajbardziej.

mi tam nic się nie działo.

#18 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 stycznia 2013 - 22:34

klucz dynamometryczny można kupic juz za 50zł

#19 OFFLINE   metalzkudowy

metalzkudowy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 624 postów
    • Time Online: 1d 22g 4m 47s

Napisany 15 stycznia 2013 - 22:38

a jaki byś polecał klucz dynamomentryczny tak aby przydał sie nie tylko w maluszku?
mam wyje-bane w spalanie!

Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko ;)

http://www.terytoriu...-cko-t8343.html

#20 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 stycznia 2013 - 22:41

ja mam najtańszego topexa z castoramy i mi wystarcza, dałem za niego dwa lata temu chyba 80zł



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.