Skocz do zawartości


Zdjęcie

Akumulator, jego moc i siła rozruchowa


1 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   el-jot

el-jot

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
    • Time Online: 1g 35m 49s

Napisany 27 maja 2014 - 20:43

Witajcie, po krótce opiszę swój problem.

 

Otóż zaczęło się od niemożności rozruchu silnika. Często nie łapał "prądu rozruchowego" i rozrusznik wydawał taki dzwięk "ŁUU ŁUU ŁUU"

 

Pomyślałem, no fak - akumulator. No więc pod prostownik, rano odpaliłem za pierwszym razem ale drugi raz znów było "ŁUU ŁUU ŁUU" i znów sypało się łaciną. Akumulator pod prostownik. I w końcu poszedłem do sklepu akumulatorowego i oddałem swój na gwarancji i dostałem zamiennik (na czas reklamacji). Podpinam pod malucha odpalam OK! Chwilę potem znów chcę odpalić i znów "ŁUU ŁUU ŁUU" i wtedy ze zdenerwowania rzuciłem chomikiem :D (żart) Patrzę w komorę silnika i macam po kolei kable alternatora. Okazało się, że + od alter/aku, który prowadzi do rozrusznika jest poluzowany i zaśniedziały. Oczyściłem, dokręciłem i już nie ma problemów.

 

Akumulator, który był dobry a ja go doładowywałem uszkodził się z mojej winy i gwarancja tego nie obejmuje (tak, wiem) i teraz pytanie, miałem 40Ah voltmaster'a i teraz moje pytanie. Chciałbym kupić coś lepszego tj. lepszej firmy mocniejszy itp. np centra 50. Pytanie jak to jest z alternatorem - wyrobi? ps sorry że sie rozpisałem, ale niech to będzie przestroga dla innych pamiętajcie o tym kabelku przed zmianą aku :D



#2 OFFLINE   PiatasE

PiatasE

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 21 postów
    • Time Online: 15g 54m 49s

Napisany 27 maja 2014 - 21:06

Wyrobi. Ale po co aż dwa tematy szczególnie tu.





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.