Skocz do zawartości


Zdjęcie

usuwanie skrzydełek tłoków


  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
26 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 15 grudnia 2012 - 19:21

arek Masz racje ze calkowite wyciecie szkrzydel moze prowadzic do koszenia sie tloka w cylindrze. Z drugiej strony zagramanica sa dostepne tloki ktore w ogole nie maja "prowadnic" i w dodatku maja niski/cienki profil i jakos sie to im nie blokuje.

Please Login or Register to see this Hidden Content


Na pewno w jakims stopniu ma wplyw material z jakiego jest odlany/kuty tlok.

#22 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 15 grudnia 2012 - 19:40

Jesli do bugi to silnik sklada sie zeby to jako tako chodzilo. Jak sie rozpadnie to wklada nastepny silnik i jezdzi dalej


właśnie poto remontuje silnik żeby trochę pochodził :D

I czy to ma jakieś znaczenie że moje tłoki są kute?

#23 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 15 grudnia 2012 - 19:57

zolo tyle ż te tłoki mają powłokę teflonu albo ninaskalu (nie wiem jak to się piesze :P ) po bokach chyba .... i ta powłoka pewnie przyjmuje na siebie większość siły
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#24 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 15 grudnia 2012 - 20:14

Dostepne sa tez i "czyste" tloki bez teflonu czy ceramiki

ananas
Wedlug mnie nie ma co remontowac silnika do bugi. Zajezdza sie silnik dopuki nie padnie a potem kupuje sie nastepny za 100zl i jezdzi dalej po lesiei, polach i wertepach.

#25 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 15 grudnia 2012 - 20:32

Wedlug mnie nie ma co remontowac silnika do bugi. Zajezdza sie silnik dopuki nie padnie a potem kupuje sie nastepny za 100zl i jezdzi dalej po lesiei, polach i wertepach.


Jak już zacząłem to skończę :) Poza tym nie jest to buggy do jazdy w błocie po pas tylko szajowóz do
zasuwania po polnych (wmiare równych) drogach i lekkim terenie więc silnik nie dostaje aż tak bardzo w dupę. Poza tym duża awaryjność zużytych elementów (u ostatniego właściciela dostawał ostro w dupę i widać nie dbał o niego za bardzo) potrafiła doprowadzić mnie czasem do szału więc postanowiłem coś z tym zrobić. Poza tym gdy zdam prawo jazdy zamierzam kupić malczana i go odremontować więc remont tego buggy (nie tylko silnik) pozwala mi dużo lepiej poznać budowę malucha.

P.S. ponawiam wcześniejsze pytanie :wink:

#26 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 15 grudnia 2012 - 20:55

co mialo być wyjaśnione to zostało jak chcesz robić co 2 tygodnie remont silnika to mozesz sobie te tłoki zamontować

trzeba kupić nowe tłoki i koniec tematu, najlepiej nadwymiarowe i oddać cylindry do szlifu wtedy ten silnik troche polata

#27 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 15 grudnia 2012 - 21:09

dobra, czyli kupuję nowe. Na silniku nie będę oszczędzać. Temat można zamknąć. dzięki za waszą pomoc :)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.