modyfikacja dolotu
Started By
Mroziu126p
, 28 kwi 2012 15:00
19 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2012 - 15:00
witam w zwiazku z tym ze wymieniam alternator, wiec i tak musze sciagac wiekszosc oblachowania, pokusiłem się o modyfikacje dolotu.
na tej stronie jest opisane ze zamiast odginania fragmentu blaszki moge wyciąć całe dno, warte to zachodu? Robił ktos tak? Za opinie z gory dziekuje
na tej stronie jest opisane ze zamiast odginania fragmentu blaszki moge wyciąć całe dno, warte to zachodu? Robił ktos tak? Za opinie z gory dziekuje
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
#9 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2012 - 21:26
Zawsze można jeszcze wyciąć 2 półkola, tak, żeby środek trzymany był z dwóch stron.
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
#10 OFFLINE
Napisany 02 maja 2012 - 11:45
Patryk Z nie. bo nie filtruje Ci powietrza. filtr w puszcze po to jest od dołu zamknięty i ma te dziurki żeby filtrował powietrze które idzie do dolotu. Rozumiesz?
#13 OFFLINE
Napisany 03 maja 2012 - 02:49
Poprawia się trochę góra, silnik dostaje dodatkową dawkę powietrza kiedy filtr w puszce przestaje wyrabiać, ale pewnie dobry stożek i tak by był lepszy.
#15 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 10:52
Mniejsze opory przepływu spowodowane brakiem tłumika szmerów. No i strzałki są, więc powietrze wie, w którą stronę płynąć
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
#16 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 13:36
ja po serii pytań i odpowiedzi na temat dolotu ostatecznie zrobiłem to tak
Co do efektów jak narazie nie mam zdania bo niestety jeszcze tego nie mogę założyć;p
A co o tym myślisz, zrobić tak jak paulo850 czy ponawiercać otworyi do tego jeszcze taka strumienica dolotu
#17 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 14:04
Odkopuje temat i moje pytanie brzmi co daje to rozszerzenie (w miejscu gdzie powinien być tłumik szmerów)
Pocztyaj o zwężkach venturiego
Dolot do malczana na "seryjny" gaznik najlepszy jest taki:
Zamiast filtra daje sie wlokniknine, gabke albo w ogole jezdzi sie bez filtra.
#18 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2013 - 14:23
zolo Wiem taki chce robić, ale pytałem się po prostu o tam ten a właściwie o tą zwężkę bo ten co ty podesłałeś tego nie ma i się zastanawiałem po prostu
A jak już jesteśmy w tym temacie to co myślisz o tym gaźnik tylko nie wiem jaki jest kosz przeróbki głowicy na dwu kanałową a może jakąś podstawkę pod ten gaźnik tylko że to i tak by nie było to jak by była 2 kanałowa a opłacało by się to w ogóle
A jak już jesteśmy w tym temacie to co myślisz o tym gaźnik tylko nie wiem jaki jest kosz przeróbki głowicy na dwu kanałową a może jakąś podstawkę pod ten gaźnik tylko że to i tak by nie było to jak by była 2 kanałowa a opłacało by się to w ogóle
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Przeróbka dolotu |
Mechanika | Truth |
|
|
|
Przeróbka dolotu |
Mechanika | Mietq |
|
|
|
modyfikacja dolotu |
Mechanika | maluchCzarnkow |
|
|
|
Modyfikacja klapy, kierunków i zderzaka |
Stylistyka | marekti |
|
|
|
Rejestracja malucha po modyfikacjach |
SWAP Center | nobkle |
|
|