Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przeróbka dolotu


14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Mietq

Mietq

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 45 postów
    • :

Napisany 29 marca 2008 - 21:22

Siema
Robie gaźnik z przepisu Deniora i nie wiem czy potrzeba mi przerabiać dolot.

dysza gł. 117
dysza pow. 190
rurka emulsyjna F-74
Potrzeba tą puszkę wiercić do tego?

Please Login or Register to see this Hidden Content


- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!

Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P

#2 OFFLINE   Skalak_fsm

Skalak_fsm

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 555 postów
    • :

Napisany 29 marca 2008 - 23:14

podpisuje się pod pytaniem.NIe wiem oco chodzi z tym wierceniem tej puszki?TO od spodu ją czy po bokach się wierci?Czy to i to? bo jakoś nie wnikałem w to jeszcze

#3 OFFLINE   Mietq

Mietq

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 45 postów
    • :

Napisany 29 marca 2008 - 23:27

Z tym wierceniem tu masz:

Please Login or Register to see this Hidden Content


po lewej w menu/tuning silnika/dolot
- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!

Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P

#4 OFFLINE   Harnas

Harnas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2 323 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 38s

Napisany 30 marca 2008 - 09:41

tez szykalem info na ten temat

gdzies czytalem, ze dolot warto przerabiac dopiero przy bardziej pomodzonym silniku.
co do wiercenia puszki, to jedni pisza ze jest lepiej a inni ze jest gorzej (seryjny silnik). :roll:
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 30 marca 2008 - 09:47

Ja miałem na początku powiercone w całkowicie seryjnym silniku, jedynie gaźnik troszkę dłubnięty i dawało efekty + jeszcze odma odprowadzona do puszki.

#6 OFFLINE   Mietq

Mietq

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 45 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 11:18

A nie będzie zbyt uboga mieszanka przy dyszy 117?
- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!

Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P

#7 OFFLINE   KuLaPL

KuLaPL

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 87 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 12:15

Mieszanka to paliwo + powietrze, jak wsadzacie większą dysze paliwa to jak mieszanka moze być zbyt uboga ... ? Mówiąc uboga/bogata zawsze ma sie na myśli stosunek paliwa do powietrza, nie odwrotnie, więc jak zwiększacie dysze paliwa to wzbogacacie mieszankę o pewną dawkę paliwa, żeby pozostać optymalnym należało by też zwiększyć dopływ powietrza - np przez przeróbkę dolotu ...
tyle ze dla seryjnego silnika takie mody nie mają większego sensu ...
Czeladź Rally Team

Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów

#8 OFFLINE   Ryjek *Piastów*

Ryjek *Piastów*

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 50 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 16:56

Ja w kapslu miałem dziurki od dolu lekko gaznik zrobiony i tlumik sportowy to nie nazekam dobrze sie jezdziło i było czuc roznice w jezdzie

#9 OFFLINE   Mietq

Mietq

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 45 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 18:23

Mieszanka to paliwo + powietrze, jak wsadzacie większą dysze paliwa to jak mieszanka moze być zbyt uboga ... ?


Dysza będzie 117.
Chce przerobić dolot i pytam jak bardzo go mam przerobić żeby ZA DUŻO powietrza nie miał:
- wyciąć dno puszki
- nawiercić dno puszki
- czy może jeszcze inaczej
- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!

Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P

#10 OFFLINE   eyeless_es

eyeless_es

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 196 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 20:27

to jest jeden kij jak zrobisz ... roznica jest tylko taka ze jak powiercisz dno to bedzie troszke ciszej niz z wycietym ....
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   KuLaPL

KuLaPL

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 87 postów
    • :

Napisany 30 marca 2008 - 23:32

Mietq nie wycinaj calkiem bo bedzie katastrofa, filtr spadnie z pokrywy i sie wkreci w wiatrak, pokazal bym fote mojego wyczynu ale nie moge teraz, wytnij polkole albo najlepiej wytnij pierwsza warstwe (patrząc od dołu) a drugą ponawiercaj gesto i bedzie ok
Czeladź Rally Team

Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów

#12 OFFLINE   MaRcIN911

MaRcIN911

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 70 postów
    • :

Napisany 04 kwietnia 2008 - 00:51

ja wyciołem 2 otwory o wymiarach 4 na 2cm i ściołem po skosie ten "język" do którego wpada powietrze przy głowicy zplanowanej o 2mm i przezobionym gaźniku chodzi odziwo ciekawie tylko tłumik trzeba wymienić na coś innego

#13 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 04 kwietnia 2008 - 10:13

Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



#14 OFFLINE   mateusz1313-126p

mateusz1313-126p

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • Time Online: 1g 12m 6s

Napisany 18 października 2014 - 20:27

jest lepsza moc po przerobieniu dolotu



#15 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 18 października 2014 - 20:33

rychło w czas się dopisałeś.. po 6 latach nieaktywności w temacie :o BRawo! :D





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.