Przeróbka dolotu
Started By
Mietq
, 29 mar 2008 21:22
14 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 29 marca 2008 - 21:22
Siema
Robie gaźnik z przepisu Deniora i nie wiem czy potrzeba mi przerabiać dolot.
dysza gł. 117
dysza pow. 190
rurka emulsyjna F-74
Potrzeba tą puszkę wiercić do tego?
Robie gaźnik z przepisu Deniora i nie wiem czy potrzeba mi przerabiać dolot.
dysza gł. 117
dysza pow. 190
rurka emulsyjna F-74
Potrzeba tą puszkę wiercić do tego?
- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!
Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P
- Nie mam czasu na głupoty!
Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P
#5 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 09:47
Ja miałem na początku powiercone w całkowicie seryjnym silniku, jedynie gaźnik troszkę dłubnięty i dawało efekty + jeszcze odma odprowadzona do puszki.
#7 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 12:15
Mieszanka to paliwo + powietrze, jak wsadzacie większą dysze paliwa to jak mieszanka moze być zbyt uboga ... ? Mówiąc uboga/bogata zawsze ma sie na myśli stosunek paliwa do powietrza, nie odwrotnie, więc jak zwiększacie dysze paliwa to wzbogacacie mieszankę o pewną dawkę paliwa, żeby pozostać optymalnym należało by też zwiększyć dopływ powietrza - np przez przeróbkę dolotu ...
tyle ze dla seryjnego silnika takie mody nie mają większego sensu ...
tyle ze dla seryjnego silnika takie mody nie mają większego sensu ...
Czeladź Rally Team
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
#9 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 18:23
Mieszanka to paliwo + powietrze, jak wsadzacie większą dysze paliwa to jak mieszanka moze być zbyt uboga ... ?
Dysza będzie 117.
Chce przerobić dolot i pytam jak bardzo go mam przerobić żeby ZA DUŻO powietrza nie miał:
- wyciąć dno puszki
- nawiercić dno puszki
- czy może jeszcze inaczej
- Dlaczego grasz na komputerze zamiast się pouczyć?
- Nie mam czasu na głupoty!
Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P
- Nie mam czasu na głupoty!
Fiat 126p 650FL '88r
R.I.P
#11 OFFLINE
Napisany 30 marca 2008 - 23:32
Mietq nie wycinaj calkiem bo bedzie katastrofa, filtr spadnie z pokrywy i sie wkreci w wiatrak, pokazal bym fote mojego wyczynu ale nie moge teraz, wytnij polkole albo najlepiej wytnij pierwsza warstwe (patrząc od dołu) a drugą ponawiercaj gesto i bedzie ok
Czeladź Rally Team
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
#13 OFFLINE
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
skrzynia biegow skoda 120 przerobka |
Mechanika | Male subaru |
|
|
|
Przeróbka ELX na FL/ST |
Stylistyka | elver |
|
|
|
Przeróbka silnika |
Mechanika | dudek123 |
|
|
|
Przeróbka dolotu |
Mechanika | Truth |
|
|
|
Przeróbka |
Teraz My! | CYPIS |
|
|