J.w. Da radę umieścić taki silnik w maluchu ? Mam okazję kupna za grosz, z osprzętem, tylko martwię się flanszą
1,1 z fiesty ?
Started By
Low&Adrian&Slow
, 15 mar 2012 16:22
7 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 15 marca 2012 - 17:52
A co to za różnica ja mam silnik z Tavri i też zap...dala a flanszę można dorobić, jeśli się ma trochę pomyślunku w głowie to wszystko się da tyle że tak jak ja będziesz zdany tylko na siebie bo flansze i mocowanie silnika będziesz musiał sam opracować i zrobić bo nigdzie niema takich planów
#5 OFFLINE
Napisany 17 marca 2012 - 19:43
Witam
Ładuj silnik z fiesty tarcze daj z 900cc maja podobne wymiary około 170mm do łożyska sprzęgłowego z malucha trzeba tuleje dorobić na wymiar łożyska z forda i wcisnąć na goraco łozysko fiata żeby sprzęgło wyciskało tulejke wałka sprzęgłowego wez z malucha musii siedzieć w staowej tulejce i to dopiero mozna wbić w wał jak zrobisz to wszystko to zabierz sie za flansze musie mieć tulejki dystansowe żeby odpowiednio odsunąć skrzynie od zamachu to już bedzie bajka wszystko sie samo ustawi jak by wszyscy mysleli jak koledzy wyżej że fiat i tylko fiat to nie było by mojego malucha z silnikiem tico kolegi powyżej z silnikiem tawri innego z suzuki z renówki 5 i wszystkich wydumek z silnikami z motocyki
pozd;
Ładuj silnik z fiesty tarcze daj z 900cc maja podobne wymiary około 170mm do łożyska sprzęgłowego z malucha trzeba tuleje dorobić na wymiar łożyska z forda i wcisnąć na goraco łozysko fiata żeby sprzęgło wyciskało tulejke wałka sprzęgłowego wez z malucha musii siedzieć w staowej tulejce i to dopiero mozna wbić w wał jak zrobisz to wszystko to zabierz sie za flansze musie mieć tulejki dystansowe żeby odpowiednio odsunąć skrzynie od zamachu to już bedzie bajka wszystko sie samo ustawi jak by wszyscy mysleli jak koledzy wyżej że fiat i tylko fiat to nie było by mojego malucha z silnikiem tico kolegi powyżej z silnikiem tawri innego z suzuki z renówki 5 i wszystkich wydumek z silnikami z motocyki
pozd;
#6 OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 00:47
Pewnie wcisnąć się da, ale gwarancji nie daję bo ten silnik zajmuje sporo miejsca.
Rób jak uważasz, ale kaszlak ma rację. Fiesta na 1.1 zapier....la tylko wtedy jak jedzie z górki na lawecie a i wtedy potrafi jej paliwa zabraknąć Silnik fire to koszt 300-400 zł a jak dorwiesz na gaźniku to masz mniej zabawy a i żre sporo mniej niż wtryskowiec, a wszystko masz podane jak na tależu.
Rób jak uważasz, ale kaszlak ma rację. Fiesta na 1.1 zapier....la tylko wtedy jak jedzie z górki na lawecie a i wtedy potrafi jej paliwa zabraknąć Silnik fire to koszt 300-400 zł a jak dorwiesz na gaźniku to masz mniej zabawy a i żre sporo mniej niż wtryskowiec, a wszystko masz podane jak na tależu.
#7 OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 09:34
Z silnikami fire masz bardziej oklepany temat i nie ma problemów ze sprzęgłem, łozysko zostaje z malucha, a w tulejke wału pasuje idealnie długa tulejka rozrusznika z poloneza, wielowypust tarczy w fire jest taki sam jak w maluchu w większości przypadków. O silnikach fire można długo rozprawiać ale krótko mówiąc są to silniki idiotoodporne.
Po łodzi jakiś czas temu jeździł maluch z sinikiem 1.1 z Polo
Jedyne ograniczenie to kasa i ułańska fantazja osoby która to tworzy
Po łodzi jakiś czas temu jeździł maluch z sinikiem 1.1 z Polo
Jedyne ograniczenie to kasa i ułańska fantazja osoby która to tworzy
#8 OFFLINE
Napisany 18 marca 2012 - 11:40
maluch790, źle się zrozumieliśmy. Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby powstawały też swapy z silnikami innymi niż fiatowskie. Ale tak - tico zapierdala (szkoda, że przeróbki na silnik z tico nie są tak popularne jak na silniki fiatowskie, bo mam wrażenie, że takie tico jest nawet żwawsze od fiatowskiego 1.0, a od 900 już na pewno), tavria względnie zapierdala, suzuki też, renoooooooo pięć także, a fiestę 1.1 naprawdę trzeba wysiąść i popchnąć, żeby z miejsca ruszyła, więc nie widzę w tym najmniejszego sensu. Jest tyle innych małych silników, z którymi warto byłoby spróbować, ale na pewno nie z tym.