Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik, co i jak, miasto/turystyka.


61 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 27 grudnia 2011 - 01:43

ja akurat mam docisk z CC 700 i powiem szczerze ze nie narzekam, choc jakis specjalnych korzysci tez nie odczułem


Ale tarczę masz od 126p?
Dodany obrazek

#42 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 27 grudnia 2011 - 01:43

Podstawka pod gaźnik lepiej jak była by dorobiona z jednego kawałku aluminium i wysokości pomiędzy 20-30mm

Jak dla mnie samo przez się jest napisane by była dorobiona Z JEDNEGO KAWAŁKA ALUMINIUM.

#43 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 27 grudnia 2011 - 01:43

ja akurat mam docisk z CC 700 i powiem szczerze ze nie narzekam, choc jakis specjalnych korzysci tez nie odczułem


Ale tarczę masz od 126p?

tak
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#44 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 27 grudnia 2011 - 01:45

Dlatego nie odczuwasz żadnej różnicy. I przy tarczy z CC700 też nie odczujesz. Ale załóż od BISa. Zauważysz znaczną poprawę przy ruszaniu i zmianie biegów.
Dodany obrazek

#45 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 27 grudnia 2011 - 01:46

Dlatego nie odczuwasz żadnej różnicy. I przy tarczy z CC700 też nie odczujesz. Ale załóż od BISa. Zauważysz znaczną poprawę przy ruszaniu i zmianie biegów.

dzieki na pewno sprobuje ;) akurat własnie składam dłubany silnik ; )
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#46 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 27 grudnia 2011 - 13:51

Tarcza z CC ma odwrotnie sprężynki, bo silnik CC kręci się w drugą stronę, więc nie będzie to spełniać swojego zadania.


hmm, to się trochę zmartwiłem, gdyż posiadam już sprzegło i docisk z CC700 nówkę sztuke, znalezioną u mnie w garażu :(

co proponujecie?

#47 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 27 grudnia 2011 - 16:10

Skoro znalazłeś w garażu to założyć. Stratny na tym nie będziesz. ;)
Dodany obrazek

#48 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 28 grudnia 2011 - 00:21

Panowie, jest problem.

Otóż dziś miałem trochę czasu i ze starego gaźnika chciałem sobie zrobić coś ala Mazik.


Dyfuzor ma wysokość 34mm i został skrócony jedynie z góry w taki sposób że od "skrzydełka" do jego górnej krawędzi jest 6mm.
Skrzydełka rozpylacza zostały odchudzone/zaostrzone po obu stronach (u góry i u dołu)


- rurkę dałem F74
- dysza paliwa 115
- dysza powietrza 190
- pływak na 7/13
- ogólna polerka
- nowe uszczelki

I teraz jest problem.
Wyciągnąłem stary, wkładam ten, nie dałem tylko nowej uszczelki która jest między gaźnikiem a podstawką, wszystko skręcone, git i zapalam.
Zapalił, pochodził trochę alę od razu jakieś stuki, hmm nie wiem czy to się nazywa spalanie stukowe gdyż nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem, nie było tego przed ściągnięciem gaźnika.
Zgasiłem go, poczekałem, próbowałem zapalić i nic, nie dało rady normalnie i na saniu, dopiero jak dodałem gazu to się uruchomił i dalej stuki, choć chodził równo. Zauważyłem też że zaczęło cieknąć z tyłu gaźnika, nie wiem gdzie, być może ta uszczelka, ale to normalnie się lało a nie ciekło.

Pomocy! Co może być nie tak?? a i jeszcze jedno pytanie, ten gaźnik któy zakładałem nie miał podejśćia na masę, ta która jest kołó elektrozworu. Ma to jakieś znaczenie?

#49 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 28 grudnia 2011 - 00:45

hehe a ja musze sie pochwalic ze mam oryginał Mazika :D
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#50 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 28 grudnia 2011 - 11:36

Hayabit Sprawdź czy masz dokręcony ten dekielek od filterka paliwa.Miałem podobnie

#51 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 14 lutego 2012 - 01:59

Panowie, zabrałem się w końcu do roboty, teraz mam arcy ważne pytanie, jaki sylikon idzie między blok a tuleje??? Prosiłbym o szybką odpowiedź.

Pozdrawiam Serdecznie

#52 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 14 lutego 2012 - 07:17

z tego co wie to przychodzi tam miedziana uszczelka

#53 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 14 lutego 2012 - 08:58

abo papierowa
Dodany obrazek

#54 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 14 lutego 2012 - 12:55

Jesteście pewni? Bo ja tam miałem coś zielonego, nie wiem czy to uszczelka gdyż się rozpadło ??

#55 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 14 lutego 2012 - 13:29

To na 100% miałeś papierową uszczelkę
Dodany obrazek

#56 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 14 lutego 2012 - 14:58

uszczelki miedziane najlepiej, jak chcesz robić na papierowej to polecam silikon dirco

#57 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 14 lutego 2012 - 22:10

No dobra, skąd takie uszczelki wziąć?

Pozdrawiam

#58 OFFLINE   loony

loony

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 153 postów
    • :

Napisany 14 lutego 2012 - 22:34

Z jakiegoś Motozbytu?
Albo starą metodą - sam sobie dotnij jak masz z czego (papier) :P

#59 OFFLINE   Hayabit

Hayabit

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • :

Napisany 16 lutego 2012 - 17:39

A teraz pytanie, jak wypolerować kanały wylotowe w głowicy i zrobić kolanka na błysk?
I jeszcze jedno, czy ma znaczenie jak będą szlifowane kanały dolotowe? linie w pionie/pozionie, czy wystarczy żeby były po prostu przeszlifowane?


Pozdrawiam

#60 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 16 lutego 2012 - 18:14

co do kanałów wylotowych to wyrównać niedoskonałości papierem żeby były kanały w miarę gładkie potem filc i pasta G3
a do dolotowych to zrób linie poziome i w tedy benzyna będzie szybciej odparowywać ze ścianek



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.