ja akurat mam docisk z CC 700 i powiem szczerze ze nie narzekam, choc jakis specjalnych korzysci tez nie odczułem
Ale tarczę masz od 126p?
Napisany 27 grudnia 2011 - 01:43
Jak dla mnie samo przez się jest napisane by była dorobiona Z JEDNEGO KAWAŁKA ALUMINIUM.Podstawka pod gaźnik lepiej jak była by dorobiona z jednego kawałku aluminium i wysokości pomiędzy 20-30mm
Napisany 27 grudnia 2011 - 01:46
dzieki na pewno sprobuje akurat własnie składam dłubany silnik ; )Dlatego nie odczuwasz żadnej różnicy. I przy tarczy z CC700 też nie odczujesz. Ale załóż od BISa. Zauważysz znaczną poprawę przy ruszaniu i zmianie biegów.
Napisany 27 grudnia 2011 - 13:51
Tarcza z CC ma odwrotnie sprężynki, bo silnik CC kręci się w drugą stronę, więc nie będzie to spełniać swojego zadania.
Napisany 28 grudnia 2011 - 00:21
Dyfuzor ma wysokość 34mm i został skrócony jedynie z góry w taki sposób że od "skrzydełka" do jego górnej krawędzi jest 6mm.
Skrzydełka rozpylacza zostały odchudzone/zaostrzone po obu stronach (u góry i u dołu)
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|