Spalanie + masło w silniku
Started By
Kazek
, 08 gru 2011 21:49
58 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 08 grudnia 2011 - 21:49
witam,
Mam problem z dużym spalaniem benzyny t.j. do pustego baku wleje 4 L i przejeżdżam na tym ok. 35km.
Problem w tym, że z tyłu mam standardowe 13" z cc i nie wiem czy licznik nie przekłamuje.
Gaźnik ma wyregulowany pływak, a śruba składu mieszanki wyregulowana jest w ten sposób, że najpierw 2,5 obrotu a potem wykręcam na tyle aby silnik pracował równo.
Wycieków benzyny raczej nie zauważyłem. Cóż czynić?
Mam problem z dużym spalaniem benzyny t.j. do pustego baku wleje 4 L i przejeżdżam na tym ok. 35km.
Problem w tym, że z tyłu mam standardowe 13" z cc i nie wiem czy licznik nie przekłamuje.
Gaźnik ma wyregulowany pływak, a śruba składu mieszanki wyregulowana jest w ten sposób, że najpierw 2,5 obrotu a potem wykręcam na tyle aby silnik pracował równo.
Wycieków benzyny raczej nie zauważyłem. Cóż czynić?
#8 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 18:17
tak zrobię Zauważyłem jeszcze, że chyba nie dokońca się zamykało ssanie, problem w tym, że kiedyś upitoliłem kawałek linki i teraz jest raczej za krótka. Czy można ją wymienić wyciągając starą i wkładając nową w stary pancerz? Bo tak chyba łatwiej bedzie?
#11 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 20:07
arek jeśli umiejętnie wyjmie stara i włoży nowa to nie trzeba ja bez włażenia pod auto wymieniłem
ClasSICK! Workshop
- Renowacja pojazdów
- Naprawy bieżące i konserwacje
- Remonty silników
- Budowa silników wyczynowych
- Przygotowania pojazdów do startów w KJSach
#12 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 20:34
co do dużego spalania...
Kiedyś ktoś mi powiedział ze zawsze moza je ograniczyć tylko a każdym aucie jest taka dzwignia w podłodze przy tunelu... i podobno trzeba ją delikatnie i z wyczuciem naciskać i nigdy do końca
a tak naprawdę to wyjmij gaźnik wyczyść i wsadz na nowo... największą role odgrywa w tworzeniu mieszanki...
Kiedyś ktoś mi powiedział ze zawsze moza je ograniczyć tylko a każdym aucie jest taka dzwignia w podłodze przy tunelu... i podobno trzeba ją delikatnie i z wyczuciem naciskać i nigdy do końca
a tak naprawdę to wyjmij gaźnik wyczyść i wsadz na nowo... największą role odgrywa w tworzeniu mieszanki...
#13 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2011 - 21:34
Po primo F5 to rurka ssania, po drugie gaźnik jest zamulony dyszą 90, powinna być przynajmniej 115 jak napisał arek, mniejsza dysza = mniej paliwa = większe zapotrzebowanie = więcej gazuNarazie sprawdzam jeszcze raz gaźnik, dysze to 90 f5 i 190
#16 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 20:05
Kiedyś ktoś mi powiedział ze zawsze moza je ograniczyć tylko a każdym aucie jest taka dzwignia w podłodze przy tunelu... i podobno trzeba ją delikatnie i z wyczuciem naciskać i nigdy do końca
Pierdolenie o szopenie. Seryjny SPRAWNY i dobrze wyregulowany silnik przy ostrej jeździe nigdy mi więcej nie spalił jak zaokrąglone w górę 7l/100km. A 4l/35km daje wynik grubo ponad 10l/100km, więc ewidentnie coś jest nie tak.
#18 OFFLINE
Napisany 10 grudnia 2011 - 23:42
Dam znać jak zmienię dysze, na tą chwile mam zdjętą linkę ssania (którą i tak muszę wymienić) z gaźnika i mam pewność, że ssanie jest domkięte do końca.
Co do rozrządu Marku to jak myśle o zdejmowaniu krzywej belki silnika i rozbieraniu rozrzadu to mnie chuY strzela aczkolwiek wypadałoby jak najbardziej się za to zabrać
Co do rozrządu Marku to jak myśle o zdejmowaniu krzywej belki silnika i rozbieraniu rozrzadu to mnie chuY strzela aczkolwiek wypadałoby jak najbardziej się za to zabrać
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
nagłe metaliczne obcieranie w silniku problem |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Stukowe spalanie/dzwoniące zawory. |
Mechanika | pawlom95 |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
Spalanie |
Mechanika | Bobru |
|
|
|
Sprzęgło, pompka paliwa, świeca w silniku. |
Mechanika | grzechistan |
|
|