Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spalanie + masło w silniku


58 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 08 grudnia 2011 - 21:49

witam,

Mam problem z dużym spalaniem benzyny t.j. do pustego baku wleje 4 L i przejeżdżam na tym ok. 35km.
Problem w tym, że z tyłu mam standardowe 13" z cc i nie wiem czy licznik nie przekłamuje.

Gaźnik ma wyregulowany pływak, a śruba składu mieszanki wyregulowana jest w ten sposób, że najpierw 2,5 obrotu a potem wykręcam na tyle aby silnik pracował równo.

Wycieków benzyny raczej nie zauważyłem. Cóż czynić? :evil:

#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 08 grudnia 2011 - 22:12

Jaka opona na tych 13"?

#3 OFFLINE   młody2

młody2

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 897 postów
    • Time Online: 2d 9g 57m 21s

Napisany 08 grudnia 2011 - 22:17

a może bak dziurawy lub wężyki i ucieka paliwo

#4 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 08 grudnia 2011 - 23:10

13" są 145/70, co do wycieków to jak już mówiłem nie zauważyłem

#5 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 08 grudnia 2011 - 23:56

Jakie dysze siedzą w gaźniku?

Sprawdź ustawienie zapłonu i ewentualnie luzy zaworowe, jak nie będzie efektów to przydałoby się zmierzyć ciśnienie sprężania. Zobacz też czy nie blokuje ci któreś z kół

#6 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 09 grudnia 2011 - 15:46

Narazie sprawdzam jeszcze raz gaźnik, dysze to 90 f5 i 190

#7 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 09 grudnia 2011 - 16:04

wsadź f74 115 i 195

#8 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 09 grudnia 2011 - 18:17

tak zrobię :wink: Zauważyłem jeszcze, że chyba nie dokońca się zamykało ssanie, problem w tym, że kiedyś upitoliłem kawałek linki i teraz jest raczej za krótka. Czy można ją wymienić wyciągając starą i wkładając nową w stary pancerz? Bo tak chyba łatwiej bedzie?

#9 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 09 grudnia 2011 - 18:26

trzeba pod auto włazić

#10 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 09 grudnia 2011 - 18:33

Łatwiej będzie ale zawsze można końcówkę przedłużyć jakoś. Bo po co wymieniać całą nową. No chyba że masz drugą to ok ;)

#11 OFFLINE   CEJOTUNIO

CEJOTUNIO

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 381 postów
    • Time Online: 5g 43m 9s

Napisany 09 grudnia 2011 - 20:07

arek jeśli umiejętnie wyjmie stara i włoży nowa to nie trzeba :P ja bez włażenia pod auto wymieniłem :)

19329846695656eaf8d87ba.png
ClasSICK! Workshop

  • Renowacja pojazdów
  • Naprawy bieżące i konserwacje
  • Remonty silników
  • Budowa silników wyczynowych
  • Przygotowania pojazdów do startów w KJSach

#12 OFFLINE   Quoter

Quoter

    Root

  • Member
  • 713 postów
    • Time Online: 1d 22g 50m 44s

Napisany 09 grudnia 2011 - 20:34

co do dużego spalania...
Kiedyś ktoś mi powiedział ze zawsze moza je ograniczyć tylko a każdym aucie jest taka dzwignia w podłodze przy tunelu... i podobno trzeba ją delikatnie i z wyczuciem naciskać i nigdy do końca xD
a tak naprawdę to wyjmij gaźnik wyczyść i wsadz na nowo... największą role odgrywa w tworzeniu mieszanki...
podpis.png

 

 

#13 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 09 grudnia 2011 - 21:34

Narazie sprawdzam jeszcze raz gaźnik, dysze to 90 f5 i 190

Po primo F5 to rurka ssania, po drugie gaźnik jest zamulony dyszą 90, powinna być przynajmniej 115 jak napisał arek, mniejsza dysza = mniej paliwa = większe zapotrzebowanie = więcej gazu 8)

#14 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 10 grudnia 2011 - 09:28

Trzeba też pilnować rozrządu ,ja jak zmieniłem u siebie to 1,5 litra mniej palił.A ty Kazek tego nie ruszałeś.

#15 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 10 grudnia 2011 - 09:37

Narazie sprawdzam jeszcze raz gaźnik, dysze to 90 f5 i 190

lol to ja sie stary nie dziwie ze tak sie dzieje. Oryginalne dysze to 115/190 takie wsadz i zobaczysz, nie poznasz auta :D
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#16 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 10 grudnia 2011 - 20:05

Kiedyś ktoś mi powiedział ze zawsze moza je ograniczyć tylko a każdym aucie jest taka dzwignia w podłodze przy tunelu... i podobno trzeba ją delikatnie i z wyczuciem naciskać i nigdy do końca xD


Pierdolenie o szopenie. Seryjny SPRAWNY i dobrze wyregulowany silnik przy ostrej jeździe nigdy mi więcej nie spalił jak zaokrąglone w górę 7l/100km. A 4l/35km daje wynik grubo ponad 10l/100km, więc ewidentnie coś jest nie tak.
Dodany obrazek

#17 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 10 grudnia 2011 - 20:11

swap 1.2mpi przy upalaniu spala 10 w mieście :roll:

#18 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 10 grudnia 2011 - 23:42

Dam znać jak zmienię dysze, na tą chwile mam zdjętą linkę ssania (którą i tak muszę wymienić) z gaźnika i mam pewność, że ssanie jest domkięte do końca.

Co do rozrządu Marku :wink: to jak myśle o zdejmowaniu krzywej belki silnika i rozbieraniu rozrzadu to mnie chuY strzela :( aczkolwiek wypadałoby jak najbardziej się za to zabrać

#19 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 11 grudnia 2011 - 00:12

rozrzad nie ma az takiego wplywu na spalanie jak gaznik, wiec chyba wiesz co masz robic ;)
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#20 OFFLINE   Kazek

Kazek

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 138 postów
    • :

Napisany 11 grudnia 2011 - 00:14

Sir yes, Sir :faja:

Edit: Tak na marginesie apropos rozrządu to czy jak mam wrzucony bieg i pociągne za pasek klinowy to nie powinien sie ruszyć? Bo jak tak pary sie przyłoży to zakręce, czy tak powinno być?



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.