Skocz do zawartości


Zdjęcie

mały, ale wariat Piotrekwielki


374 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   Wolf88

Wolf88

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 postów
    • Time Online: 1g 28m 51s

Napisany 13 lutego 2011 - 13:56

Z tego co widać na zdjęciach zielonego EL, to felgi są poszerzone o 30 - max 35mm...
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE :!:
Green i Bordo
Dodany obrazekDodany obrazek

#62 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 13 lutego 2011 - 13:59

Tomek84 - tez ma racje 7038 jest "cieplejszy" i dobrze pasuje.

#63 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 lutego 2011 - 20:29

mam wałek 385. . jest sens wkładania go bez większych modyfikacji. jedynie plan głowicy. . poprzedni właściciel walka powiedział iż będzie odczuwalnie mocniejszy od dołu dzięki czemu przy dobrej technice jazdy mniej spali przy lepszych osiągach w mieście, będę wyjmowal silnik i nie wiem czy bawić się w wymianę. . samochod jezdzi na co dzien wiec pasowalo by mi takie cos
MAŁY, ALE WARIAT

#64 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 21 lutego 2011 - 20:34

Włożenie samego wałka nic ci nie da, a może tylko pogorszyć osiągi
Do wałka trzeba by chociaż obrobić głowicę, gaźnik i jakiś luźniejszy wydech
Dodany obrazek

#65 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 21 lutego 2011 - 21:02

Tak jak pisze Tomek, ba... nawet więcej, bo obróbka głowicy pod 385 to obróbka jej kanałów < zwiekszenie przepustowości >.

#66 OFFLINE   Pawwel92

Pawwel92

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 496 postów
    • Time Online: 24m

Napisany 21 lutego 2011 - 21:05

Jak działa dobrze i nie ma problemów z niczym to ja bym zostawił jak jest ..

#67 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 lutego 2011 - 21:08

No tyle to dam rade, a ktoś już jeździł tak nie rajdowo na tym walku? jak to ze spalaniem by wyglądało?
MAŁY, ALE WARIAT

#68 OFFLINE   Moch

Moch

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 758 postów
    • Time Online: 7g 40m 11s

Napisany 21 lutego 2011 - 21:30

Raczej nie po to zakłada sie 385, żeby zamulać.

#69 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 21 lutego 2011 - 21:47

piotrekwielki, wymiana wałka to nie jest takie hop siup. Pół silnika trzeba rozebrać

#70 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 21 lutego 2011 - 21:59

Tak jak pisze Tomek, ba... nawet więcej, bo obróbka głowicy pod 385 to obróbka jej kanałów < zwiekszenie przepustowości >

Napisałem ogólnikowo
Sam przez to przechodziłem teraz i wiem ile kosztuje zgranie wszystkiego w całość


wymiana wałka to nie jest takie hop siup. Pół silnika trzeba rozebrać

raczej cały

Zalecane przeróbki silnika:

W celu wykorzystania w pełni możliwości sportowego wałka rozrządu 385 zaleca się następujące przeróbki silnika:

- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów

Z mojej strony moge dodać :
główka 3mm
zawory ssące przynajmniej z cc
powiększenie kanałów ssących i wydechowych i zgranie ich z kolektorami
koło zamach3,5kg
obrobiony gaźnik
dodmuch

#71 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 lutego 2011 - 22:11

arek...no i? jakoś nie przeraża mnie taka skomplikowana technologia jądrowa zastosowana w tym pojezdzie. . w wieku 12 lat składałem z Tata silnik od podstaw i już wtedy mnie to jakoś nie przeraziłO? -już kosz sprzęgła od wsk mnie bardziej przeraża niż cały silnik malucha. . btw, wiec finalnie zostaje standard a 385 czeka na lepsze czasy w szafce. .
MAŁY, ALE WARIAT

#72 OFFLINE   fiatcik

fiatcik

    Master

  • Member
  • 592 postów
    • Time Online: 3d 23g 56m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 lutego 2011 - 22:25

Może nie na temat na który rozmawiacie, ale...

Dodany obrazek

Takie małe spotkanie na parkingu :P
Mijają dni, mijają lata, ale nie mija moda na Fiata!
:D

01b2elvgs94v.pngzz5yx3n1iwla.png

#73 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 marca 2011 - 16:46

Weekend miały być zabieg wymiany skrzyni i rozrządu...niestety nabytek okazał się porażką, zęby 1-wszego biegu zjechane prawie po całej szerokości, rozkręcone te dwie śruby na krzyżak specjalny (nieumiejętnie złożona), popękane ze starości uszczelnienia, gigantyczne luzy na drążku...wyciągnąłem moją, przejżałem... tamtą kupioną ciepnąłem w kąt i wziąłem się za naprawę mojej, nie satysfakcjonowała by mnie jazda na takim szrocie jak ta "nowa"...
Dodany obrazekDodany obrazekDodany obrazekDodany obrazekDodany obrazekDodany obrazek
Trochę się przeliczyłem, nie miałem żadnego podnośnika oprócz maluchowskiego...ciężko było władować to samemu... no i tylko skrzynie zrobiłem, wymieniłem zabieraki, gdyż trochę już stukały. no i ogólnie wyczyszczona komora i silniczek przy okazji... rozrząd będe wymieniał następnym razem, na całe szczęście po zalaniu skrzyni olejem, troche gęstym :) maluszek już nie krwawi nawet troszke :D

patrzcie jakie cudo mi znajomy zapożyczył :D
Dodany obrazek
MAŁY, ALE WARIAT

#74 OFFLINE   Szczepan

Szczepan

    Master

  • Validating
  • PipPipPipPipPip
  • 664 postów

Napisany 02 marca 2011 - 16:56

A pytanie zjechałeś łby w śrubach ze ci potrzebny tzw Pan Cud :D ???
Dodany obrazekDodany obrazek
D'N'B-Dobry bass cały czas :D
Nadworny awanturnik :mrgreen:

#75 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 marca 2011 - 17:15

Szczepan coś Ci się pomyliło...
MAŁY, ALE WARIAT

#76 OFFLINE   Piter126p

Piter126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 941 postów
    • :

Napisany 02 marca 2011 - 19:17

srubokret udarowy dobra sprawa :wink: :wink:

#77 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 marca 2011 - 19:21

bravo :) dokładnie, to klucz udarowy, gdyż ma on końcówkę jak każda grzechotka, więc wszystkie nasadki pasują :), niezbędny przy składaniu skrzyni malca :)
MAŁY, ALE WARIAT

#78 OFFLINE   Piter126p

Piter126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 941 postów
    • :

Napisany 02 marca 2011 - 19:29

wiesz z tego co sie orientuje to nie wygladam na pusta blondynke i wiem jak to dziala,ale moge byc w bledzie;Nie wyznaje zasady ze media markt jest dla idiotow :wink:
mlotek przecinak flex rurka 2m i naprawiamy samochod jak w serwisie czolgow :mrgreen:

#79 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 02 marca 2011 - 19:58

Oh oh D a już miałem się brać za Ciebie blondyneczko ;p a czy ja zasugerowałem że nie wiesz jak to działa?? czytając Twe posty często przypominają mi się matury i pytanie: "co do kur.. autor miał na myśli" :D

mlotek przecinak flex rurka 2m i naprawiamy samochod??? niestety nie wyznaje takiej fuszerki, już jedna skrzynia u mnie leży po takiej naprawie :P
MAŁY, ALE WARIAT

#80 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 02 marca 2011 - 20:05

Fuszerka nie jest spowodowana narzędziami które się wykorzystuje, powodem fuszerki jest niska kultura techniczna fachowca. Nie potrzeba profesjonalnych narzędzi żeby zrobić coś dobrze, tyle ode mnie w tej kwestii.








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.