mały, ale wariat Piotrekwielki
#62 OFFLINE
Napisany 13 lutego 2011 - 13:59
#63 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 20:29
#65 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 21:02
#66 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 21:05
#68 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 21:30
#70 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 21:59
Napisałem ogólnikowoTak jak pisze Tomek, ba... nawet więcej, bo obróbka głowicy pod 385 to obróbka jej kanałów < zwiekszenie przepustowości >
Sam przez to przechodziłem teraz i wiem ile kosztuje zgranie wszystkiego w całość
raczej caływymiana wałka to nie jest takie hop siup. Pół silnika trzeba rozebrać
Z mojej strony moge dodać :Zalecane przeróbki silnika:
W celu wykorzystania w pełni możliwości sportowego wałka rozrządu 385 zaleca się następujące przeróbki silnika:
- wyprzedzenie statyczne zapłonu - ok.15stopni
- planowanie głowicy silnika o 1,8÷2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25÷45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
- przefazowanie kątowe całego wałka w celu uzyskania najkorzystniejszych czasów otwarcia zaworów
główka 3mm
zawory ssące przynajmniej z cc
powiększenie kanałów ssących i wydechowych i zgranie ich z kolektorami
koło zamach3,5kg
obrobiony gaźnik
dodmuch
#71 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2011 - 22:11
#73 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 16:46
Trochę się przeliczyłem, nie miałem żadnego podnośnika oprócz maluchowskiego...ciężko było władować to samemu... no i tylko skrzynie zrobiłem, wymieniłem zabieraki, gdyż trochę już stukały. no i ogólnie wyczyszczona komora i silniczek przy okazji... rozrząd będe wymieniał następnym razem, na całe szczęście po zalaniu skrzyni olejem, troche gęstym maluszek już nie krwawi nawet troszke
patrzcie jakie cudo mi znajomy zapożyczył
#79 OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 19:58
mlotek przecinak flex rurka 2m i naprawiamy samochod??? niestety nie wyznaje takiej fuszerki, już jedna skrzynia u mnie leży po takiej naprawie