Skocz do zawartości


Zdjęcie

wystrzał z silnika!!! pilnie odpowiedzi!!!!


10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 06 czerwca 2010 - 11:27

witam poproszę tylko konkretne odpowiedzi by nie było za dużo gdybania bo to się wydarzyło w bosmalu zaczęło się wczoraj wolne obroty nie równe czasami przygasał prawie i nagle wracał a innym razem zgasł... jak się go wkręciło na obroty to było wszystko ok i jak się jechało to tak jakby siły nie miał i nagle dostawał obrotów to się zbierał w ułamki sekund dzisiaj po powrocie z giełdy ojciec chciał zobaczyć co to tak dziwnie pracuje miałem go odpalić pierw nie bardzo mu się chciało parkotał i gasł takie np po 3 strzały w cylindrach i cisza w pewnym momencie mogłem kręcić do woli i nic się nie działo potem zaczął łapać łapać aż w końcu załapał i jak coś nie pierdol*eło ...wielki strzał zostałem ogłuszony wyszedłem z auta otwieram komorę silnika chodź na początku nie wiedziałem co się działo w pewnej chwili dostrzegłem brak korka oleju który wystrzelił no i został aż uszkodzony... kolejnej próby odpalania już nie było...

ojciec obstawia że silnik powiedział PAPA lub strzelił zawór lecz zawór jest bardziej prawdopodobny... jeśli to poszło to mogę zakupić nowe zawory głowicę nową mam i ją poświęcę dla bosa lecz też potrzebuję schemat co było modyfikowane w silnikach bosmali... PILNIE POTRZEBUJE ODPOWIEDZI ... chodź by PODPOWIEDZI co się mogło stać bo już nie jest mi do śmiechu

Please Login or Register to see this Hidden Content



Po co zakładasz 2 tematy ?? Jeden wystarczy//stasiu126p

#2 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 06 czerwca 2010 - 21:21

No co ja ci moge doradzic wrozka nie jestem. Zdejmij pokrywe, miske i zobacz co sie stalo. Moze korek odpadl od wystrzalu (przestraszyl sie, byl zle dokrecony). Najbardziej prawdopodobna usterka jest przestawiony zaplon ale kto cie wie, jesli sam nie zdjagnozujesz problemu to sie nie dowiesz.

#3 OFFLINE   niewypal

niewypal

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 66 postów
    • :

Napisany 06 czerwca 2010 - 22:11

kolego sprubuj ruszyc kołem pasowym jak bedziesz miał opór to oznacza że tłok ci zapiekło ale jak strzelał to tak jak kolega pisał zapłon ci sie przestwaił

#4 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 06 czerwca 2010 - 23:03

Albo bywaja tez i take cyrki (przez zaniedbanie) ze lancuszek badz kola zebate sie roz...pitu-pitu.

#5 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 09 czerwca 2010 - 10:51

no edit zawór cały zaryzykowałem zakręciłem serduchem no i to samo sie działo bangla bangla bangla i jebut ale nagrałem filmik by zobaczyć reakcje silnika ... nie złapie obrotów tylko co jakiś czas przepali temat w cylindrach a jak strzela to się odczepia korek ale już nie lata a z tłumika leci dym i gdy dochodzi do strzału to nagle taka smuga ... al'a lata 1850 gdzie te stare kapciochy odpalane na korbe strzelały z tłumika :lol:

doszły mnie słuchy iż może to być wina urwanego wiatraka w turbince... czy to prawda? ponieważ te turbinki śmigały tylko 10 tyś km i kaput

oraz czemu mi leci dym z michałka nawet na wolnych obrotach a na serii wszystko było ok ? :?

#6 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 09 czerwca 2010 - 15:57

1. Powodem wystrzałów w wydech może być żle wyregulowany zapłon.
2. Jak wywala korek oleju to gdzieś ucieka kompresja, albo przez pierścienie w co wątpię , że aż na taką skalę. Albo przepaliło tłok, albo urwało któryś z zaworów ( i nie pisz, że to sprawdziłeś bez demontażu głowicy).
3. Dymek w wydechu pojawia się .... czyt. pkt. 2

#7 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 09 czerwca 2010 - 16:21

czyli podnoszenia głowicy nie da się uniknąć ? :roll:

#8 OFFLINE   kulik

kulik

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 412 postów
    • Time Online: 5m 20s

Napisany 09 czerwca 2010 - 19:15

zamiast glupio pytac to juz dawno sam bys stwierdził i zdjoł glowice

#9 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 16 czerwca 2010 - 15:21

sprawa się trochę prostuje to był zapłon przestawiony malec już jeździ

ale są dalsze komplikacje:
nadal mu się zdarza tak lekko piardnąć w tłumik ale to tak cicho
wkręca się na obroty sam i cofając pedał gazu nic to nie daje
tak ze 4 razy do tyłu do przodu sie przejechałem by rozgrzać olej bo bd dziś wymieniał i potem słyszałem bulgotanie czyli sie olej zagrzał to normalne przy takiej powolnej jeździe czy coś mu tam nie pasuje znowu?

dziś został regulowany i umyty silnik idą filtry do wymiany olej do wymiany itp itd

#10 OFFLINE   csr_gti

csr_gti

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
    • :

Napisany 19 czerwca 2010 - 11:36

tak ze 4 razy do tyłu do przodu sie przejechałem by rozgrzać olej bo bd dziś wymieniał i potem słyszałem bulgotanie czyli sie olej zagrzał to normalne przy takiej powolnej jeździe czy coś mu tam nie pasuje znowu?

Bulgotanie czy chlupanie?.... może poprostu olej jeszcze ściekał z góry w dół i był taki dzwięk

#11 OFFLINE   kropek

kropek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 677 postów
    • Time Online: 1g 27m 52s

Napisany 19 czerwca 2010 - 15:24

sprawa sprostowana majdan w silniku jak cholera ale na tyle co ja sie na rozkręcałem wyjmowałem czyściłem to nie długo powinno być już bez awaryjnie nawet turbinkę wywaliłem ale i tak dalej nie jeździ lecz wszystko powoli się ogarnia



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.