witam poproszę tylko konkretne odpowiedzi by nie było za dużo gdybania bo to się wydarzyło w bosmalu zaczęło się wczoraj wolne obroty nie równe czasami przygasał prawie i nagle wracał a innym razem zgasł... jak się go wkręciło na obroty to było wszystko ok i jak się jechało to tak jakby siły nie miał i nagle dostawał obrotów to się zbierał w ułamki sekund dzisiaj po powrocie z giełdy ojciec chciał zobaczyć co to tak dziwnie pracuje miałem go odpalić pierw nie bardzo mu się chciało parkotał i gasł takie np po 3 strzały w cylindrach i cisza w pewnym momencie mogłem kręcić do woli i nic się nie działo potem zaczął łapać łapać aż w końcu załapał i jak coś nie pierdol*eło ...wielki strzał zostałem ogłuszony wyszedłem z auta otwieram komorę silnika chodź na początku nie wiedziałem co się działo w pewnej chwili dostrzegłem brak korka oleju który wystrzelił no i został aż uszkodzony... kolejnej próby odpalania już nie było...
ojciec obstawia że silnik powiedział PAPA lub strzelił zawór lecz zawór jest bardziej prawdopodobny... jeśli to poszło to mogę zakupić nowe zawory głowicę nową mam i ją poświęcę dla bosa lecz też potrzebuję schemat co było modyfikowane w silnikach bosmali... PILNIE POTRZEBUJE ODPOWIEDZI ... chodź by PODPOWIEDZI co się mogło stać bo już nie jest mi do śmiechu
Po co zakładasz 2 tematy ?? Jeden wystarczy//stasiu126p
wystrzał z silnika!!! pilnie odpowiedzi!!!!
Started By
kropek
, 06 cze 2010 11:27
10 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 06 czerwca 2010 - 21:21
No co ja ci moge doradzic wrozka nie jestem. Zdejmij pokrywe, miske i zobacz co sie stalo. Moze korek odpadl od wystrzalu (przestraszyl sie, byl zle dokrecony). Najbardziej prawdopodobna usterka jest przestawiony zaplon ale kto cie wie, jesli sam nie zdjagnozujesz problemu to sie nie dowiesz.
#5 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2010 - 10:51
no edit zawór cały zaryzykowałem zakręciłem serduchem no i to samo sie działo bangla bangla bangla i jebut ale nagrałem filmik by zobaczyć reakcje silnika ... nie złapie obrotów tylko co jakiś czas przepali temat w cylindrach a jak strzela to się odczepia korek ale już nie lata a z tłumika leci dym i gdy dochodzi do strzału to nagle taka smuga ... al'a lata 1850 gdzie te stare kapciochy odpalane na korbe strzelały z tłumika
doszły mnie słuchy iż może to być wina urwanego wiatraka w turbince... czy to prawda? ponieważ te turbinki śmigały tylko 10 tyś km i kaput
oraz czemu mi leci dym z michałka nawet na wolnych obrotach a na serii wszystko było ok ?
doszły mnie słuchy iż może to być wina urwanego wiatraka w turbince... czy to prawda? ponieważ te turbinki śmigały tylko 10 tyś km i kaput
oraz czemu mi leci dym z michałka nawet na wolnych obrotach a na serii wszystko było ok ?
#6 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2010 - 15:57
1. Powodem wystrzałów w wydech może być żle wyregulowany zapłon.
2. Jak wywala korek oleju to gdzieś ucieka kompresja, albo przez pierścienie w co wątpię , że aż na taką skalę. Albo przepaliło tłok, albo urwało któryś z zaworów ( i nie pisz, że to sprawdziłeś bez demontażu głowicy).
3. Dymek w wydechu pojawia się .... czyt. pkt. 2
2. Jak wywala korek oleju to gdzieś ucieka kompresja, albo przez pierścienie w co wątpię , że aż na taką skalę. Albo przepaliło tłok, albo urwało któryś z zaworów ( i nie pisz, że to sprawdziłeś bez demontażu głowicy).
3. Dymek w wydechu pojawia się .... czyt. pkt. 2
#9 OFFLINE
Napisany 16 czerwca 2010 - 15:21
sprawa się trochę prostuje to był zapłon przestawiony malec już jeździ
ale są dalsze komplikacje:
nadal mu się zdarza tak lekko piardnąć w tłumik ale to tak cicho
wkręca się na obroty sam i cofając pedał gazu nic to nie daje
tak ze 4 razy do tyłu do przodu sie przejechałem by rozgrzać olej bo bd dziś wymieniał i potem słyszałem bulgotanie czyli sie olej zagrzał to normalne przy takiej powolnej jeździe czy coś mu tam nie pasuje znowu?
dziś został regulowany i umyty silnik idą filtry do wymiany olej do wymiany itp itd
ale są dalsze komplikacje:
nadal mu się zdarza tak lekko piardnąć w tłumik ale to tak cicho
wkręca się na obroty sam i cofając pedał gazu nic to nie daje
tak ze 4 razy do tyłu do przodu sie przejechałem by rozgrzać olej bo bd dziś wymieniał i potem słyszałem bulgotanie czyli sie olej zagrzał to normalne przy takiej powolnej jeździe czy coś mu tam nie pasuje znowu?
dziś został regulowany i umyty silnik idą filtry do wymiany olej do wymiany itp itd
#10 OFFLINE
Napisany 19 czerwca 2010 - 11:36
Bulgotanie czy chlupanie?.... może poprostu olej jeszcze ściekał z góry w dół i był taki dzwięktak ze 4 razy do tyłu do przodu sie przejechałem by rozgrzać olej bo bd dziś wymieniał i potem słyszałem bulgotanie czyli sie olej zagrzał to normalne przy takiej powolnej jeździe czy coś mu tam nie pasuje znowu?
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
przerywa,gaśnie,nierówna praca silnika |
Mechanika | PiotrAS85 |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Naprawa silnika ile by to kosztowało ? |
Mechanika | Mateusz_PL |
|
|