siema. otoz mam w planach budowe swapa i tu moje pytanie.
mam do kupienia kilka zdrowych karoserji ale te lepsze nie maja papierow.
czy jezeli pozniej bede chcial go zarejestrowac to czy potrzebny jest mi stary dowod??
czy bez problemu mozna wyrobic nowy??
rejestracja swap'a
Started By
sercio_20
, 20 May 2010 19:57
15 replies to this topic
#2 OFFLINE
Posted 01 July 2010 - 11:44
z tym raczej nie ma problemu pod warunkiem ze te budy to eleganty...kolega Ekjonar ma papiery od eleganta...dogadaj się z nim...przespawasz numery w budzie przynitujesz nową tabliczkę i wuala
ja tak miałem zrobic ale gość mnie w uja zrobił z maluchem i po ptakach...a same papiery mi nie potrzebne zeby leżały
ja tak miałem zrobic ale gość mnie w uja zrobił z maluchem i po ptakach...a same papiery mi nie potrzebne zeby leżały
#4 OFFLINE
Posted 01 July 2010 - 13:17
sercio_20no nie pytaj sie jaka to różnica...patrz rok produkcji ale moze by sie nie pokapowali ze papiery są nie od niego
ma je bo jeszcze wczoraj mi pisał...
a teraz moje pytanie
jak ogólnie wygląda rejestracja swapa i jakie to sa koszty ??
ma je bo jeszcze wczoraj mi pisał...
a teraz moje pytanie
jak ogólnie wygląda rejestracja swapa i jakie to sa koszty ??
#5 OFFLINE
Posted 01 July 2010 - 13:51
Potrzebny był rzeczoznawca( 400zł)który opisał wszystko , niestety chciał sprawdzać z jakich materiałów jest wykonana belka flasza silnik-skrzynia jak i flansze od hamulców, ale wystarczyło zaświadczenie od zakładu który tą przeróbkę niby wykonał i koleś odpuścił ale powiedział że jakby coś się stało to ten warsztat poniesie całą odpowiedzialność
Wpisał z czego pochodzą hample i silnik i z jego papierkiem pojechałem na przegląd (170zł)który przeszedł bez problemu.
Na przeglądzie tylko dziwili się że udało mi się do malucha założyć tarczówki i zmieścić ten silnik
No i do wydziału komunikacji po nowy dowód (70zł)
Z resztą tu jest wszystko napisane tylko trzeba poszukać:
http://www.terytoriu...racja-t808.html
Wpisał z czego pochodzą hample i silnik i z jego papierkiem pojechałem na przegląd (170zł)który przeszedł bez problemu.
Na przeglądzie tylko dziwili się że udało mi się do malucha założyć tarczówki i zmieścić ten silnik
No i do wydziału komunikacji po nowy dowód (70zł)
Z resztą tu jest wszystko napisane tylko trzeba poszukać:
http://www.terytoriu...racja-t808.html
#7 OFFLINE
Posted 27 January 2011 - 17:10
Sorry że odkopuje stary temat ale mam pytanie a mianowicie czy do tego wszystkiego potrzebny jest ten rzeczoznawca czy nie koniecznie
#8 OFFLINE
Posted 27 January 2011 - 17:16
Potrzebny jest rzeczoznawca i przegląd zerowy.
#9 OFFLINE
Posted 27 January 2011 - 17:20
A wiesz może skąd takowego rzeczoznawcę wziąć ?
#10 OFFLINE
Posted 27 January 2011 - 17:38
To już musisz szukać w swoim mieście.
#11 OFFLINE
Posted 27 January 2011 - 17:41
ale mi chodzi do jakiej instytucji trzeba się zgłosić ?
#12 OFFLINE
#13 OFFLINE
#14 OFFLINE
Posted 28 January 2011 - 15:33
Rzeczoznawca zazwyczaj jest potrzebny, ale są przypadki, bodajże Grociu jeśli dobrze kojarzę gdzieś w jakimś temacie opowiadał, że wystarczyło zrobić przegląd na zmianę pojemności silnika, więc może zamiast najpierw wykosztowywać się na rzeczoznawcę warto by spróbować w ten sposób?
#15 OFFLINE
Posted 28 January 2011 - 21:50
Jest większa komplikacja, lepiej żeby Grociu napisał jeżeli będzie chciał.
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
126p Elegant - naprawa blacharki, przygotowanie do swapa |
Stylistyka | mikipod |
|
|
|
Rejestracja SWAPA - Central |
SWAP Center | corek |
|
|
|
jakie sprzeglo do swapa 1,0 gaznik skrzynka 126p |
SWAP Center | PiotrAS85 |
|
|
|
Rejestracja malczana |
Hydepark | fresh |
|
|