No dobra czas chyba coś napisać i wstawić parę zdjęć z przebiegu prac:) Jak niektórym wiadomo przez te parę tygodni troszkę się u mnie pozmieniało, mianowicie w końcu przyszedł czas na SWAP'a
Musiałem przebyć prawie 100km by dotrzeć do celu, w którym zacząłem swoją budowę. Autostradą maksymalnie wyciągnąłem 124km/h (tak licznik pokazywał), ale szczerze mówiąc nie wiem czy był to wiarygodny wynik, gdyż podczas jazdy wyprzedziłem nie jeden samochód
, a pogoda na prawdę była super.
A oto fotki maluszka po dotarciu do celu:
Następnego dnia zaczęło się:
pomalowanie rozrusznika
wymontowanie seryjnego silnika
wmontowanie nowego
wpasowanie belki
czyszczenie nowej skrzyni
Dzień następny:
postawienie na boku, wymontowanie skrzyni
tak wygląda wyjechana choinka pierwszego biegu ;/
wspawanie belki, pospawanie łapy do silnika, zrobione poduszki i podwieszenie go na lince
wybebeszanie...
znaleziona przyczyna uciekającego płynu hamulcowego to walnięty simmering na pompie dla tego podłoga wygląda jak wygląda
zrobiona wstawka na środkowym wzmocnieniu, pociągnięcie rurek od chłodzenia przez tunel, przemalowanie minią, a następnie bitexem
wycięta półka i wyczyszczona komora silnika
Więcej fotek będzie później