Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kilka porad i pytan


14 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 25 stycznia 2010 - 17:01

Siema wszystkim w tym temacie. planuje zrobic swapa z uno 1.0 w moim malaczu ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac. wiem tylko co pownienem zrobic najpierw(kupic silnik i osprzet z una;p ). i pytania. Czy:
-maluchowska skrzynia podejdzie do w/w silnika?,
-jesli podejdzie to czy wytrzyma?,
-trzeba cos grzebac w kablach?,
-da sie to wstawic nie zaklocajac linii auta?,
-jakie mniej wiecej osiagi i spalanie moze miec to auto na felach 12''?
-ktos ma cos podobnego z okolic Jaroslawia??

Z gory dzieks xD

#2 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 25 stycznia 2010 - 21:35

-maluchowska skrzynia podejdzie do w/w silnika?,

tak

-jesli podejdzie to czy wytrzyma?,

przy normalnej jeździe nie zrywaniu na 1 ani nie kręceniu bąków powinna wytrzymać

-trzeba cos grzebac w kablach?,

jeżeli to ma być silnik na gaźniku to dużo grzebać nie trzeba w sumie tyle co w normalnej 650 :)

-da sie to wstawic nie zaklocajac linii auta?,


o ile dobrze pamiętam to zrobić inną belkę żeby się ładnie mieścił i będzie okey
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#3 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 26 stycznia 2010 - 13:25

elegancko;p

EDIT

Stasiu pisales ze skrzynie podejdzie do silnika z uniaka a na sebcyc'a stronie widzialem ze handluje flansze pod skrzynie bobka i silnik z una (chyba fire). wersja fire sie czyms rozni??

EDIT

jeszcze chcialem spytac czy swapowanie nie pociaga za soba zmiany dowodu rej. :?:
jedni mowia ze trzeba dowod mieniac a inni ze na legalu sobie jezdzisz :?

#4 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 11 lutego 2010 - 23:25

sercio_20
zależy jaki silnik z uniaka pojemnościowo to sie mogą różnić mocowaniami
1.0 fire od unolota jest bardzo dobrym silniczkiem z tego co wiem ;)
trzeba zmienić dowód
bo zmieniasz po pierwsze mase pojazdu
naruszasz konstrukcje tego pojazdu
i zmieniasz pojemność silnika ;)
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#5 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 12 lutego 2010 - 17:54

a Unoloty Fire byly jedynie na wtrysku nie??
I tu moje pytanie: Duzo bedzie roboty aby podlaczyc taki silnik do malacza??

#6 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 12 lutego 2010 - 18:13

W uno były też silniki na gaźniku, sam taki miałem i z nim większego problemu z podłączeniem nie było (raptem cztery kable)
W silnikach z wtryskiem już jest tego więcej, kabelkologia mnie tochę przeraziła i musiałem prosić o pomoc. (komp immo )
ps: silniki 1.0 1.1 1.2 są tych samych gabarytów jedynie różnią się wielkością sprzęgła co za tym idzie trzeba zmienić grubość flanszy lub tak jak ja zrobiłem stoczyć koło zamachowe

#7 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 12 lutego 2010 - 19:17

to mowisz ze 1.1 sa tez na gazniku tak?> :P

#8 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 12 lutego 2010 - 19:49

1.0 fire z którymi miałem styczność były na gaźniku :wink:
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#9 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 12 lutego 2010 - 20:23

:o to fajno :P
Trzeba bedzie cos polookac jak sie cieplo zrobi.
A jezeli chodzi o ta zmiane dowodu to jak sie do tego zabrac??
Ide do wydzialukomoinukacji i mowie im od razu ze jest maluch z silnikiem z Una i chce dowod zmienic czy jak ?? :lol:

#10 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 12 lutego 2010 - 23:06

No niezupełnie.
Ja przez to przechodziłem to napisze:
Najpierw rzeczoznawca musi obejżeć samochód i sprawdzić czy wszystkie przeróbki zostały wykonane fachowo, z jakich materiałów (u mnie zażyczył sobie dokumentów od warsztatu który wykonał taką przeróbkę ) chyba że masz papiery, np: na spawacza to wtedy nie , po pozytywnej opini rzeczoznawcy przegląd na stacji diagnostycznej ( i tu zależy czy przegląd zerowy czy tylko obejżą silnik)
Dopiero wtedy po pozytywnie załatwionym przeglądzie możesz sie udać do wydziału komunikacji aby zmienic dowód
Trochę zabawy z tym jest ale masz święty spokój podczas kontroli drogowej

#11 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 13 lutego 2010 - 00:41

to mowisz ze 1.1 sa tez na gazniku tak?> :P


Tak były też 1.1 ma gaźniku ;)

Nowaczek ma np. 1.2 z głowicą od 1.1 na gaźniku, podobno ładnie śmiga, ale nie miałem jeszcze okazji się przejechać :D



#12 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 17 marca 2010 - 13:26

Panowie w mojej glowie wciaz puchnie pomysl na zrobienie swap.
Zdaje sobie sprawe z kosztow jakie musze poniesc ale wiem teraz juz napewno ze dam rade z kasa.
Skrzynia jak narazie seria 126p.
Ogolnie chce wlozyc silnik z punto 1.2 mpi lecz nie wiem jaki czy 8v czy 16v.
Jakie plusy i minusy tych dwoch jednostek??
i tu pytania do posiadaczy swap. Od czego najpierw zaczac?? na co zwrocic szczegolna uwage ??
Poprostu potrzebuje wszelki info na temat tego wlasnie swapu :wink:
Z gory dziekuje :lol:

#13 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 17 marca 2010 - 19:59

przy 16v zapomnij o skrzyni 126p, nawet wątpię czy z cc700 da radę...

8v jest tańsza w częściach i w zakupie

#14 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 17 marca 2010 - 22:13

Myślę że optymalnym silnikiem jest 1.1 lub 1.2
1.2 16v to tylko w połączeniu z rapidką ale w tedy pojawiają się problemy z prowadzeniem bo za duży ciężar znajduje się za tylną osią
Jak chcesz włożyć 16-tke to tylko central
Dodany obrazek

#15 OFFLINE   sercio_20

sercio_20

    Krzychu

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 796 postów
    • Time Online: 3d 21g 29m 24s

Napisany 18 marca 2010 - 13:02

no w sumie macie racje.
jeszcze mi powiedzcie gdzie szczegolna uwage zwrocic przy wzmacnianiu budy i co najpierw kupic i zamontowac :roll: :wink:



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.