Zrób kompletną regulację - zawory (ssący 0,2mm, wydechowy 0,25mm), przerwa na przerywaczu aparatu zapłonowego (0,5mm) i kąt wyprzedzenia zapłonu na razie na 10st. Pamiętaj też, że najpierw ustawiasz przerwę na przerywaczu, dopiero potem kąt wyprzedzenia. A zawory ustawiasz na zimnym silniku przy temperaturze otoczenia między 18 a 25 st.
EDIT: Widzę, że masz silnik 600 z 1983 roku, w związku z tym na 99% masz aparat zapłonowy starego typu. Więc pomysły typu wyprzedzanie statycznego kąta zapłonu na 16 stopni są tu bardzo nie na miejscu, bowiem ten aparat swoje największy kąt dynamiczny (czyli dla silnika maksymalnie obciążonego) miał na poziomie 18 st. Dając statyczny na 16, dynamiczny ucieka aż na 25, co dla tego silnika całkowicie rozwala jego charakterystykę i może jak najbardziej powodować przegrzewanie się, spalanie stukowe i inne atrakcje.
EDIT2: Tak sobie jeszcze przypomniałem, że przegrzewanie się silnika może być też spowodowane:
- złym składem mieszanki w gaźniku. Jeżeli ustawienie zapłonu i zaworów na wartości fabrycznie nie rozwiąże problemu to warto jechać do kogoś lub firmy mającej analizator spalin i to sprawdzić.
- zbyt niskim poziomem oleju w silniku lub niewłaściwym jego rodzajem - jeśli nadal wykonanie wszystkich rzeczy z powyższych nie rozwiąże problemu.