Kilka porad i pytan
Started By
sercio_20
, 25 sty 2010 17:01
14 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 17:01
Siema wszystkim w tym temacie. planuje zrobic swapa z uno 1.0 w moim malaczu ale kompletnie nie wiem jak sie do tego zabrac. wiem tylko co pownienem zrobic najpierw(kupic silnik i osprzet z una;p ). i pytania. Czy:
-maluchowska skrzynia podejdzie do w/w silnika?,
-jesli podejdzie to czy wytrzyma?,
-trzeba cos grzebac w kablach?,
-da sie to wstawic nie zaklocajac linii auta?,
-jakie mniej wiecej osiagi i spalanie moze miec to auto na felach 12''?
-ktos ma cos podobnego z okolic Jaroslawia??
Z gory dzieks
-maluchowska skrzynia podejdzie do w/w silnika?,
-jesli podejdzie to czy wytrzyma?,
-trzeba cos grzebac w kablach?,
-da sie to wstawic nie zaklocajac linii auta?,
-jakie mniej wiecej osiagi i spalanie moze miec to auto na felach 12''?
-ktos ma cos podobnego z okolic Jaroslawia??
Z gory dzieks
#2 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2010 - 21:35
tak-maluchowska skrzynia podejdzie do w/w silnika?,
przy normalnej jeździe nie zrywaniu na 1 ani nie kręceniu bąków powinna wytrzymać-jesli podejdzie to czy wytrzyma?,
jeżeli to ma być silnik na gaźniku to dużo grzebać nie trzeba w sumie tyle co w normalnej 650-trzeba cos grzebac w kablach?,
-da sie to wstawic nie zaklocajac linii auta?,
o ile dobrze pamiętam to zrobić inną belkę żeby się ładnie mieścił i będzie okey
#3 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2010 - 13:25
elegancko;p
EDIT
Stasiu pisales ze skrzynie podejdzie do silnika z uniaka a na sebcyc'a stronie widzialem ze handluje flansze pod skrzynie bobka i silnik z una (chyba fire). wersja fire sie czyms rozni??
EDIT
jeszcze chcialem spytac czy swapowanie nie pociaga za soba zmiany dowodu rej.
jedni mowia ze trzeba dowod mieniac a inni ze na legalu sobie jezdzisz
EDIT
Stasiu pisales ze skrzynie podejdzie do silnika z uniaka a na sebcyc'a stronie widzialem ze handluje flansze pod skrzynie bobka i silnik z una (chyba fire). wersja fire sie czyms rozni??
EDIT
jeszcze chcialem spytac czy swapowanie nie pociaga za soba zmiany dowodu rej.
jedni mowia ze trzeba dowod mieniac a inni ze na legalu sobie jezdzisz
#4 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2010 - 23:25
sercio_20
zależy jaki silnik z uniaka pojemnościowo to sie mogą różnić mocowaniami
1.0 fire od unolota jest bardzo dobrym silniczkiem z tego co wiem
trzeba zmienić dowód
bo zmieniasz po pierwsze mase pojazdu
naruszasz konstrukcje tego pojazdu
i zmieniasz pojemność silnika
zależy jaki silnik z uniaka pojemnościowo to sie mogą różnić mocowaniami
1.0 fire od unolota jest bardzo dobrym silniczkiem z tego co wiem
trzeba zmienić dowód
bo zmieniasz po pierwsze mase pojazdu
naruszasz konstrukcje tego pojazdu
i zmieniasz pojemność silnika
#6 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 18:13
W uno były też silniki na gaźniku, sam taki miałem i z nim większego problemu z podłączeniem nie było (raptem cztery kable)
W silnikach z wtryskiem już jest tego więcej, kabelkologia mnie tochę przeraziła i musiałem prosić o pomoc. (komp immo )
ps: silniki 1.0 1.1 1.2 są tych samych gabarytów jedynie różnią się wielkością sprzęgła co za tym idzie trzeba zmienić grubość flanszy lub tak jak ja zrobiłem stoczyć koło zamachowe
W silnikach z wtryskiem już jest tego więcej, kabelkologia mnie tochę przeraziła i musiałem prosić o pomoc. (komp immo )
ps: silniki 1.0 1.1 1.2 są tych samych gabarytów jedynie różnią się wielkością sprzęgła co za tym idzie trzeba zmienić grubość flanszy lub tak jak ja zrobiłem stoczyć koło zamachowe
#10 OFFLINE
Napisany 12 lutego 2010 - 23:06
No niezupełnie.
Ja przez to przechodziłem to napisze:
Najpierw rzeczoznawca musi obejżeć samochód i sprawdzić czy wszystkie przeróbki zostały wykonane fachowo, z jakich materiałów (u mnie zażyczył sobie dokumentów od warsztatu który wykonał taką przeróbkę ) chyba że masz papiery, np: na spawacza to wtedy nie , po pozytywnej opini rzeczoznawcy przegląd na stacji diagnostycznej ( i tu zależy czy przegląd zerowy czy tylko obejżą silnik)
Dopiero wtedy po pozytywnie załatwionym przeglądzie możesz sie udać do wydziału komunikacji aby zmienic dowód
Trochę zabawy z tym jest ale masz święty spokój podczas kontroli drogowej
Ja przez to przechodziłem to napisze:
Najpierw rzeczoznawca musi obejżeć samochód i sprawdzić czy wszystkie przeróbki zostały wykonane fachowo, z jakich materiałów (u mnie zażyczył sobie dokumentów od warsztatu który wykonał taką przeróbkę ) chyba że masz papiery, np: na spawacza to wtedy nie , po pozytywnej opini rzeczoznawcy przegląd na stacji diagnostycznej ( i tu zależy czy przegląd zerowy czy tylko obejżą silnik)
Dopiero wtedy po pozytywnie załatwionym przeglądzie możesz sie udać do wydziału komunikacji aby zmienic dowód
Trochę zabawy z tym jest ale masz święty spokój podczas kontroli drogowej
#12 OFFLINE
Napisany 17 marca 2010 - 13:26
Panowie w mojej glowie wciaz puchnie pomysl na zrobienie swap.
Zdaje sobie sprawe z kosztow jakie musze poniesc ale wiem teraz juz napewno ze dam rade z kasa.
Skrzynia jak narazie seria 126p.
Ogolnie chce wlozyc silnik z punto 1.2 mpi lecz nie wiem jaki czy 8v czy 16v.
Jakie plusy i minusy tych dwoch jednostek??
i tu pytania do posiadaczy swap. Od czego najpierw zaczac?? na co zwrocic szczegolna uwage ??
Poprostu potrzebuje wszelki info na temat tego wlasnie swapu
Z gory dziekuje
Zdaje sobie sprawe z kosztow jakie musze poniesc ale wiem teraz juz napewno ze dam rade z kasa.
Skrzynia jak narazie seria 126p.
Ogolnie chce wlozyc silnik z punto 1.2 mpi lecz nie wiem jaki czy 8v czy 16v.
Jakie plusy i minusy tych dwoch jednostek??
i tu pytania do posiadaczy swap. Od czego najpierw zaczac?? na co zwrocic szczegolna uwage ??
Poprostu potrzebuje wszelki info na temat tego wlasnie swapu
Z gory dziekuje
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Przypięty Witam, jestem nowy, kilka słów o mnie... |
Hydepark | Grociu |
|
|
|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Cześć , nowy gracz + kilka pytań . |
Hydepark | GrubyKing |
|
|
|
Pytanie o termostat |
Mechanika | Qulek |
|
|
|
Kilka dodatkowych zapłonów po wyjęciu kluczyka |
Mechanika | Pawelor |
|
|