Skocz do zawartości


Zdjęcie

Różnice F127 - 900, 1050 oraz 1300/Zastawka.


4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Playboy

Playboy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 11 października 2009 - 21:55

Witam. Tematy poruszane na Swap Center mnie nie usatysfakcjonowały, więc pozwoliłem sobie zrobić temat w tym dziale. Słyszałem o wstawianiu silników 903, gdzie silnik mieści się w obrysie karoserii. Chciałbym jednak dowiedzieć się jak ta sprawa wygląda przy 1050. Przy 1288 wychodzi za klapę, więc się ją przerabia. Drugą sprawą jest skrzynia biegów. Shirkan pisał, że miał skrzynie od fiata 127 wstawioną pod 903 i podobno była lipna. Pytanie: Czy podejdzie ona pod 1050 i czy jst sens jej montowania? Kolejna rzecz to skrzynia biegw od rapida. Czy po zasttosowaniu odpowiedniej flanszy(bo ta od Sebcyca raczej nie podejdzie) można ją zastosować pod 1050?

Proszę o naprowadzenie mnie w dobrym kierunku doboru silnika do malca. Widziałem także często 126tki z silnikami od SC 899/903 ale taki zestawik mi sie nie podoba(oczywiście bez urazy). Zastosowanie jednak 1.1 spi jest drogie i bez sensowne pod maluchowską skrzynię. (może się mylę). Nad jakimi silnikami warto pomyśleć. Proszę o wyrozumiałość. Pozdrawiam i z góry THX.

#2 OFFLINE   Grociu

Grociu

    Master

  • Member
  • 784 postów
    • Time Online: 2g 2m 13s

Napisany 11 października 2009 - 23:25

A do czego chcesz używać auta? kjs? Jazda codzienna?

#3 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 12 października 2009 - 13:13

i na jakiej skrzyni chcesz jezdzic ?? maluchowska czy z rapid'a :?:
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#4 OFFLINE   Playboy

Playboy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 2 postów
    • :

Napisany 12 października 2009 - 14:34

Raczej do kjsów nie, bo nie mam jakoś zapału do tego typu zabaw. Jednak nie wykluczam strzałów ze świateł. Skrzynia z rapida jest ciężko do zdobycia, a maluchowska znowóż się sypie nie miłosiernie... W moim malcu założyłem ostatnio już 3 skrzynia( 87' 55k km)... Podobno najlepszymi są silniczkami są punto/sejas 1.1 na wielowtrysk i zwykły 1.2, jednak czy różnica między 1.1 uno jest aż tak duża. Pozdrawiam

#5 OFFLINE   bolec666

bolec666

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 89 postów
    • Time Online: 5g 48m 39s

Napisany 23 października 2009 - 14:49

zdrowe 899, odchudzona z leksza buda i wystarczy Ci na sprinty z pod świateł, seryjna szkrzynia przy takim momencie też daje rade długo
www.bolofoto.pl



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.