Miltenowa 126ka
Started By
Milten
, 31 sty 2009 13:16
176 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 02:09
Jak czarny mat, to tylko rat. Więc to odpada. Daj jakis normalny lakier, bo potem, jak będziesz chciał go sprzedawać, nie będziesz miał z tym problemu.
A jeśli chodzi o bitgum, to warto się go pozbyć. Mój sposób to opalarka i szpachel. Marze sie, ale jakoś lepiej schodzi niz kucie.
A jeśli chodzi o bitgum, to warto się go pozbyć. Mój sposób to opalarka i szpachel. Marze sie, ale jakoś lepiej schodzi niz kucie.
#45 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 12:07
Malczaka będę używał sam i do jazdy na codzień i jak narazie nie mam zamiaru szukać innego autaDla mnie podstawowym pytaniem jest, czy będziesz używał samochodu na codzień sam,czy z rodziną
Jeżeli zrobie go na klasyka napewno nie będę go targał po zagranicy więc go sprzedam. Jak zdecyduje się na cywilną wersje to możliwe, że nim wyjade z polski.no i oczywiście czy niechce go sprzedać gdy będzie wracał
Dzięki wszystkim za odpowiedź i za rady dot. bitgumy
Pozdrawiam
#46 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2009 - 15:39
U mnie Bitgum wewnątrz schodził pod wpływem impulsu młotek-przecinak
Moim zdaniem opalarka i szpachelka to troche ujowo bo niezbyt dobrze to schodzi ...praktykowałem jak zrywałem z pod spodu bitgume....troche sie keiło i zostawały slady,a przecinak i młotek to idze jak trza
Milten jak tak dobrze radze to pochwałka by sie przydała Hehe
Moim zdaniem opalarka i szpachelka to troche ujowo bo niezbyt dobrze to schodzi ...praktykowałem jak zrywałem z pod spodu bitgume....troche sie keiło i zostawały slady,a przecinak i młotek to idze jak trza
Milten jak tak dobrze radze to pochwałka by sie przydała Hehe
#47 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2009 - 22:45
Panowie pokazuje coś co mnie przeraziło
Odkryłem to przy wybebeszaniu wszystkiego z malca w tamtą sobotę
Jakość fotki nie powala bo to dzieło telefonu komórkowego To numery nadwozia znajdujące się w bagażniku..Wygląda to jakby ktoś zaczął coś majstrować ale mu się odechciało . Numery nie wydają się na totalnie "przebite" i zgadzają się z tymi na dowodzie rejestracyjnym..
Co powiecie?
Odkryłem to przy wybebeszaniu wszystkiego z malca w tamtą sobotę
Jakość fotki nie powala bo to dzieło telefonu komórkowego To numery nadwozia znajdujące się w bagażniku..Wygląda to jakby ktoś zaczął coś majstrować ale mu się odechciało . Numery nie wydają się na totalnie "przebite" i zgadzają się z tymi na dowodzie rejestracyjnym..
Co powiecie?
126tka - 1978' old school driving
#50 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2009 - 23:05
No wiesz Rekin te emocje i to podniecenie .Tak to jest jak przed zakupem nie sprawdza się numerów.
Zamaluję to jak będę lakierował cały bagażnik..A macie jakiś sposób żeby "poprawić" teraz te numery?Bo się boje, że jak farba na to wejdzie to już całkiem zaleje i dupa
126tka - 1978' old school driving
#52 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2009 - 15:28
Farba raczej nie wypełni tych zagłębień, chyba, że je zaszpachlujesz
#54 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2009 - 18:29
Domniemam, że tą blachę mogli robić w FSO akurat, albo FSM był oddziałem FSO, chociaż tego się akurat nigdzie nie mogę doczytać
#55 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 16:18
Zabawa z bitmasą trwa Dziś odkryłem co się kryje pod warstwą na podłodze
I rdza przy przy nogach pasażera.. BTW nie wiecie jak się nazywa ten środek którym jest wymalowana blacha w prawym górnym rogu na tej fotce?Taki bordowy
I jeszcze trochę rdzy I CO JA MAM Z TYM ZROBIĆ?
Nie wiecie dla czego nie mam "Wypełnionych" niektórych danych na tej blaszce?
A i jeszcze tabliczka która zawiera jakieś dane i nie wiem jakie, co i po co
I rdza przy przy nogach pasażera.. BTW nie wiecie jak się nazywa ten środek którym jest wymalowana blacha w prawym górnym rogu na tej fotce?Taki bordowy
I jeszcze trochę rdzy I CO JA MAM Z TYM ZROBIĆ?
Nie wiecie dla czego nie mam "Wypełnionych" niektórych danych na tej blaszce?
A i jeszcze tabliczka która zawiera jakieś dane i nie wiem jakie, co i po co
126tka - 1978' old school driving
#59 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2009 - 19:17
A i jeszcze tabliczka która zawiera jakieś dane i nie wiem jakie, co i po co
Jeśli się nie mylę to jest tabliczka zgodności szyb i reflektorów: wbity numer każdej szyby i reflektora - sprawdź sobie
"Symbol E1 oznacza, ze szyba (szkło w reflektorach też) została zatwierdzona zgodnie z odpowiednimi przepisami ECE (E) i że odbyło się to w Niemczech (1)."
E2 -francja
E3 -włochy
E4 -holandia
E5 -szwecja
E6 -belgia
E7 -wegry
E8 -czechy
E9 -hiszpania
E10 - d. jugosławia
E11 -wileka brytania
E12 -austria
E13 -luksemburg
E14 -szwajcaria.