Nie chce wciagać paliwa
Started By
Skalak_fsm
, 13 gru 2008 20:50
47 odpowiedzi na ten temat
#23 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2008 - 22:01
Słuchaj ja od 3 tygodni nad niczym innym nie myśle tylko w jaki sposób odpalić to auto...drugi silnik mam odpalałem go na stojaku normalnie wciągał wache bez problemów nawet jak tydzień postał sobie a ten %^@#()) po 4 dniach stania nie odpala dokonywały sie akty desperacji rodem z Bitwy pod Grunwaldem więc próbowałem tego sposobu....na Poldony taki patent działa więc pomyślałem że na boba też podziała
#25 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2008 - 22:36
wiesz co, sprobuj patentu z butelką tyle ze wyjmij przewod ktory idzie z pompki do gaznika<--- zebys dokladnie tak zrobil. jak bedzie z cycka pompki tryskać paliwem to znaczy ze pompka jest okey i nalezy sie skupic przy gaźniku
J.E.B.A.Ć K.O.N.F.I.D.E.N.T.Ó.W J.E.B.A.Ć J.E.B.A.Ć
#28 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 12:49
Witam!!
Ja też kiedyś miałem problem z moją świętej pamięci Skrzynką Pocztową, która nie chciała zapalić. Wymieniłem górną część pompy paliwa i nic. Razem z ojcem zrobiliśmy burzę mózgów i rozwiązaliśmy tren węzeł gordyjski. Przyczyn było kilka, eliminowanych po kolei.
A WiĘc:::
ZAWorki w górnej części pompy.
MEMbrana w pompie - bo SIĘ poddarła
TRZonek trzymający i pociągający membranę (bo za długi był)
ZNOwu trzonek, bo "spadł" z zamocowania chyba przy składaniu całego ustrojstwa.
Po tej operacji maluch zapalał na sam widok kluczyka.
Powodzonka i dja znać co i jak.
Ja też kiedyś miałem problem z moją świętej pamięci Skrzynką Pocztową, która nie chciała zapalić. Wymieniłem górną część pompy paliwa i nic. Razem z ojcem zrobiliśmy burzę mózgów i rozwiązaliśmy tren węzeł gordyjski. Przyczyn było kilka, eliminowanych po kolei.
A WiĘc:::
ZAWorki w górnej części pompy.
MEMbrana w pompie - bo SIĘ poddarła
TRZonek trzymający i pociągający membranę (bo za długi był)
ZNOwu trzonek, bo "spadł" z zamocowania chyba przy składaniu całego ustrojstwa.
Po tej operacji maluch zapalał na sam widok kluczyka.
Powodzonka i dja znać co i jak.
Skrzynka pocztowa in spe
Autko w remoncie
Autko w remoncie
#29 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 14:36
a wszystko jest ladnie posciagane cybantami? zeby gdzies powietrza nie ciaglo..ja jak swojemu remont zrobilem to zle sciagnalem cybanty odpalil wszystko fajnie bylo i nagle zgasl po 2 minutach i nie ciagnal paliwa...okazalo sie ze dostawal powietrza a nie wachy...pozatym upewnij sie czy ten popychacz wogole chodzi to ze ty wymienias to pol sukcesu...pozatym to popycha walek rozrzadu upewnij sie czy on sie nie wyjechal co jest malo prawdopodobne ale mozna sprawdzic...
#30 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 14:41
może popychacz pompki paliwa jest krzywy i chodzi ciasno, albo staje w miejscu, mechanik mi mówił:
i że to sprawdzał, a jak sam to rozebrałem to nie mogłem go wyciągnąć bo taki krzywy był i w ogóle nie pracował stanął w miejscu i pompka nie chodziłapanie to niemożliwe
www.eskadra126p.ugu.pl
#33 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2008 - 18:27
Masz podobny problem jak ja , o czym zresztą wspominał Krzysiek. Wydaje mi się, że źle zrobiłeś dając nowy popychacz i piłując podstawkę, ponieważ wtedy popychacz stale "wciska" tą część pompki, która odpowiada za tłoczenie (nie wiem jak to się fachowo nazywa). Przez to nie ma wystarczającej amplitudy ruchu i paliwo nie będzie dochodzić.
Inna sprawa to te pzrewody. U mnie było tak jak napisął Krzysiek i szczerze mówiąc bardzo mnie to zdziwiło, bo niby taka [prosta sprawa, a tyle newrów potrafi napsuć
Inna sprawa to te pzrewody. U mnie było tak jak napisął Krzysiek i szczerze mówiąc bardzo mnie to zdziwiło, bo niby taka [prosta sprawa, a tyle newrów potrafi napsuć
#37 OFFLINE
Napisany 18 grudnia 2008 - 21:02
HEhe dzięki za oferte pomocy, sam jutro zajrze zobacze, pobadam nówka pompeczkie paliwa już grzeje swoje zacne miejsce na jutro..
News:JEst postęp otóż pompka już pompuje paliwo ale wyjdzie z pompki na 3 cm przewodem do gaźnika i sie wraca paliwo z powrotem.Nie pomaga zmiana przewodów na nowe ani zastosowanie nowych zacisków.Czy może to mieć związek z podpiłowaną podstawką pod pompke?
P.S.JEżeli wiecie co wymienić, zrobić to piszcie konkretnie bo aura nie sprzyja robocie w bobie
News:JEst postęp otóż pompka już pompuje paliwo ale wyjdzie z pompki na 3 cm przewodem do gaźnika i sie wraca paliwo z powrotem.Nie pomaga zmiana przewodów na nowe ani zastosowanie nowych zacisków.Czy może to mieć związek z podpiłowaną podstawką pod pompke?
P.S.JEżeli wiecie co wymienić, zrobić to piszcie konkretnie bo aura nie sprzyja robocie w bobie
#38 OFFLINE
Napisany 19 grudnia 2008 - 21:11
zdejmij z gaźnika przewód doprowadzający paliwo i zakręć silnikiem:otóż pompka już pompuje paliwo ale wyjdzie z pompki na 3 cm przewodem do gaźnika i sie wraca paliwo z powrotem
-jeżeli nie będzie pompować to winne są prawdopodobnie zaworki w pompie
-jeżeli będzie pompować to przeczyść filterek w gaźniku (pod mosiężną srubą na klucz 19)
Jeżeli na początku skoku (skok=2,4mm) popychacza wystaje on 1~1,5mm a na końcu skoku wystaje na 3,4~3,9 ponad płaszczyznę podkładki z nałożoną uszczelką i popychacz się nie zacina to pompka musi pompować (no chyba że jest spie*dolona)Czy może to mieć związek z podpiłowaną podstawką pod pompke?
126elx '97
#40 OFFLINE
Napisany 26 grudnia 2008 - 22:32
Jak się zdecydujesz maluszka nie sprzedawać to sprawdź czy zaworek iglicowy (albo pływak) w gaźniku się nie zacina.
Kiedyś jak w swoim regenerowałem gaźnik to wstawiłem zaworek rzemiosło - blokował się bardzo często.
Wku.rwiłem się wsadziłem stary i było znowu dobrze.
PS.
Zdjęcie zaworka który nigdy nie zawiódł
Kiedyś jak w swoim regenerowałem gaźnik to wstawiłem zaworek rzemiosło - blokował się bardzo często.
Wku.rwiłem się wsadziłem stary i było znowu dobrze.
PS.
Zdjęcie zaworka który nigdy nie zawiódł
126elx '97
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Otwieranie bagażnika z urwaną linką |
Mechanika | hiob |
|
|
|
Ogrzewanie |
Mechanika | Miłośnik 126p |
|
|
|
Spawanie podłogi |
Stylistyka | Michal22069 |
|
|
|
problem z ruszaniem |
Teraz My! | Redusta |
|
|
|
Stuk przy ruszaniu i zmianie biegów |
Mechanika | Olszes |
|
|