Pytanie do ogarniających 126p.
#22 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2008 - 11:19
czyli zapchana glowna dysza paliwa ... zlota srobka nad przepustnica ...
Główna dysza paliwa znajduje się w komorze pływakowej a złota sróbka nad przepustnicą to dysza biegu jałowego.
#24 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 12:43
#26 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 13:28
P.S -
Jeżeli maluch to dla ciebie grat kup sobie golfa albo innego szrotwagena
Masz jakieś kompleksy że jeździsz Maluchem, czy nie stać Cię na Golfa? Pi*****nij sie w łeb zanim coś napiszesz, albo chociaż po jeździj takim autem, żeby móc konstruktywnie krytykować
Cenzura//PimpQ
#28 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 14:39
Jak coś cytujesz to rób to dokładnie.PS.
I nie pisz czegoś takiego...Nie mogę pozwolić sobie aby wrzucać w tego grata non stop nowe części....
Jeżeli maluch to dla ciebie grat kup sobie golfa albo innego szrotwagena
Do kogo pijesz swoją odpowiedzią? :
Masz jakieś kompleksy że jeździsz Maluchem, czy nie stać Cię na Golfa? Pi*****nij sie w łeb zanim coś napiszesz, albo chociaż po jeździj takim autem, żeby móc konstruktywnie krytykować
#31 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 15:08
Pozatym różnica między nami jest taka, że ja mam auto do jazdy na codzień, a Malucha trzymam z pasji, a Ty jeździsz Maluchem na codzień, bo musisz... Daje głowe, że jakbyś miał tylko okazje to byś się przesiadł na inne, bardziej cywilizowane auto... A jak nie, to znaczy tylko, że jesteś głupi w swoich ideach. Bo przykra prawda jest taka, że Maluch jako auto do jazdy na codzień już nie istnieje.
Chyba to bezstresowe wychowanie wam droga młodzieży nie służy...
#32 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 15:17
Przepraszam bardzo ale ja z nikogo nie drwię.a nie drwić z każdego
Nie piszę też "Pi*****nij się w łeb"
Uważam tylko że jak ktoś pisze że maluch to grat to niech go sprzeda komuś innemu i kupi nie grata. To wszystko. I koniec OT.
PS.
Nie znasz mnie marchewa więc nie snuj domysłów na mój temat.a Ty jeździsz Maluchem na codzień, bo musisz...
#33 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 20:40
#34 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 23:07
#35 OFFLINE
Napisany 15 grudnia 2008 - 23:12
EOT, sorki za spięcie...
#36 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2008 - 00:08
Jeśli malacz chodzi tylko na ssaniu i na każde dotknięcie gazu reaguje gaśnieńciem to zacznij od dyszy głównej paliwa( tej na dnie komory pływakowej) i nie pisz czasem że tydzień temu to robiłeś bo jak się ma zasyfiałe paliwo to taka usterka może pojawiać się non stop.
Wyjmij jeszcze raz gaźnik, przeczyść cały pod ciśnieniem, każdą dyszę i każdy kanał z osobna, wkręć śróbę regulacji mieszanki do końca i wykręć ją następpnie o dwa i pół obrotu.
Jeśli pompka paliwa przy kręceniu silnikiem nie pluje ze zdiętego przewodu z gaźnika paliwem sprawdź szczelność membrany i czy ktoś przy montażu na pewno obrucił jej trzpień o 90 stopni doprowadzając do prawidłowego zaklinowania się w widełkach. Montaż nieprawidłowej grubościpodkładek pod podstawą pompki paliwa może mieć wpływ na ilość podawanego przez nią paliwa.
#37 OFFLINE
Napisany 16 grudnia 2008 - 01:14
Rys. 1.3. Zasada regulacji składu mieszanki biegu jałowego: a – schemat gaźnika; b – wpływ położenia wkrętu regulacyjnego na prędkość obrotową; 1 – gardziel; 2 – rozpylacz; 3 – przepustnica; 4 – wkręt regulacyjny
Znalezione na:
#40 OFFLINE
Napisany 17 grudnia 2008 - 11:49
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
Cichy & Fiat 126p FL |
Teraz My! | ptrcichy |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|