Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytanie do ogarniających 126p.


43 odpowiedzi na ten temat

#21 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 14 grudnia 2008 - 10:02

Na bank zapłon. Tyle z mojej strony :D Wytarty przerywacz i tyle.

#22 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 14 grudnia 2008 - 11:19

czyli zapchana glowna dysza paliwa ... zlota srobka nad przepustnica ...


Główna dysza paliwa znajduje się w komorze pływakowej a złota sróbka nad przepustnicą to dysza biegu jałowego.

#23 OFFLINE   Mały

Mały

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • :

Napisany 14 grudnia 2008 - 11:53

Przerabiałem to wiele razy naprawde nie szukaj w paliwie bo to nie to namieszasz pozmieniasz ustawienia to pozniej wg nie dojdziesz do ładu, jak wymienisz przerywacz i zacznie chodzić :D

#24 OFFLINE   KoYoT

KoYoT

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 56 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 12:43

Koledzy, z petardą walczy już 4 magik i rozkłada ręce, normalnie jaja nikt nie potrafi ogarnąć malucha :!: :roll: Co do zapłonu to podpowiem to mechaniorowi ale jak wleje paliwa strzykawką bezpośrednio na przepustnicę to auto chodzi normalnie. Teraz doszło do tego że maluch chodzi tylko na ssaniu, każde najmniejsze muśnięcie gazu powoduje jego natychmiastowe zgaśnięcie :crazy:

#25 OFFLINE   Mały

Mały

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 13:00

Bo na ssaniu bedzie chodził i jak mu dasz bezposrednio to jest typowy objaw przerywacza naprawde a sobie rozregulowałeś wszystko. Kiepskich masz tych magików może :roll:

#26 OFFLINE   Marchewa

Marchewa

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 554 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 13:28

Porządne zrobienie gaźnika to koszt ok. 50 zł. Kompletny zapłon (bez cewki) to kolejne 40 zł. więc chyba dramatu niema. A jak to zrobisz, to wyeliminujesz potencjalne usterki, a i przy okazji wyżej wymienione rzeczy nie zaszkodzą Maluszkowi

P.S -

Jeżeli maluch to dla ciebie grat kup sobie golfa albo innego szrotwagena


Masz jakieś kompleksy że jeździsz Maluchem, czy nie stać Cię na Golfa? Pi*****nij sie w łeb zanim coś napiszesz, albo chociaż po jeździj takim autem, żeby móc konstruktywnie krytykować

Cenzura//PimpQ :wink:

#27 OFFLINE   Bilcok

Bilcok

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 194 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 14:25

Moim zdaniem to coś od dolotu powietrza...
Wymień dysze i filtr powietrza :wink:
Miałem tak w Quadzie wymieniłem i hula :]
Jak nie zgodnie z prawem to lewą stroną jadę!

#28 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 14:39

marchewa oryginalnie moja wypowiedź wyglądała tak:

PS.
I nie pisz czegoś takiego

...Nie mogę pozwolić sobie aby wrzucać w tego grata non stop nowe części....


Jeżeli maluch to dla ciebie grat kup sobie golfa albo innego szrotwagena

Jak coś cytujesz to rób to dokładnie.


Do kogo pijesz swoją odpowiedzią? :

Masz jakieś kompleksy że jeździsz Maluchem, czy nie stać Cię na Golfa? Pi*****nij sie w łeb zanim coś napiszesz, albo chociaż po jeździj takim autem, żeby móc konstruktywnie krytykować


126elx '97

#29 OFFLINE   Marchewa

Marchewa

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 554 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 14:40

Do Ciebie PISZE. I pytam się czy masz jakieś kompleksy w związku z tym, że nie masz Golfa, nie możesz mieć, czy nie chcesz... A jeśli nie, to dlaczego?

#30 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 14:52

A po co mi golf przecież mam malucha - samochód z duszą :)
Pewnie masz golfa skoro tak ostro do tego podszedłeś,a jak ktoś krytykuje malucha to siedzisz cicho.
126elx '97

#31 OFFLINE   Marchewa

Marchewa

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 554 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 15:08

Pewnie mam jedno i drugie,i z każdego auta umiem się śmiać,wiele aut miałem,różnych marek. Maluchów też miałem kilka,i siedziałem na tym forum jak Ty jeszcze prawka nie miałeś... We wszystkim trzeba mieć umiar a nie drwić z każdego? Kto Cie tego nauczył?
Pozatym różnica między nami jest taka, że ja mam auto do jazdy na codzień, a Malucha trzymam z pasji, a Ty jeździsz Maluchem na codzień, bo musisz... Daje głowe, że jakbyś miał tylko okazje to byś się przesiadł na inne, bardziej cywilizowane auto... A jak nie, to znaczy tylko, że jesteś głupi w swoich ideach. Bo przykra prawda jest taka, że Maluch jako auto do jazdy na codzień już nie istnieje.
Chyba to bezstresowe wychowanie wam droga młodzieży nie służy... :roll:

#32 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 15:17

a nie drwić z każdego

Przepraszam bardzo ale ja z nikogo nie drwię.
Nie piszę też "Pi*****nij się w łeb" :!:
Uważam tylko że jak ktoś pisze że maluch to grat to niech go sprzeda komuś innemu i kupi nie grata. To wszystko. I koniec OT.

PS.

a Ty jeździsz Maluchem na codzień, bo musisz...

Nie znasz mnie marchewa więc nie snuj domysłów na mój temat.
126elx '97

#33 OFFLINE   Marchewa

Marchewa

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 554 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 20:40

Pisząc "Szrotwagen" już drwisz z posiadaczy tych aut...A ja na przykład bardzo sobie cenie markę Volkswagena i model auta którym jeżdże. Utrzymuje auto w dobrej kondycji technicznej i denerwuje mnie to jak wiecznie czytam gÓlf,Szrotwagen i inne tego typu obraźliwe określenia...

#34 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 23:07

Chodziło mi oto że jest grupa użytkowników Volkswagenów, BMW, Opli itp. (raczej duża), która nie dba w nich o nic, poza tym żeby tylko o własnych siłach poruszały sie (byle jak oby tanio) do przodu. Niemiecka motoryzacja jest trwała i niezawodna, ale polska mentalność (no bo poco pchać kasę w utrzymanie nastoletniego zazwyczaj sprowadzonego samochdu, przecież lepiej go dobić i kupić następny) i mechanicy (chcą zazwyczaj zrobić szybko chałturę i mieć z głowy, bo klientów w ASO przecież nie zabraknie) potrafią zepsuć wszystko nawet to najlepsze. I jeżdżą takie szroty po naszych drogach. To przykre ale niestety prawdziwe.
126elx '97

#35 OFFLINE   Marchewa

Marchewa

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 554 postów
    • :

Napisany 15 grudnia 2008 - 23:12

A to jest niestety prawda co piszesz, ale wierz mi, nie należe to tego grona osób...pozatym, gdybym należał, co w moich rękach robiłby 126p z '74 roku? A to że nie moge nim jeździć na codzień, to chyba oczywiste. Jeździłem już różnymi naprawde różnymi dupowozami, i we względów ekonomicznych postawiłem na VW Golfa... źle sie z tym czuje,bo dbam o to auto i utrzymuje to auto w najlepszej kondycji jak mogę... Właśnie PO TO mam Golfa, a nie zajebiste BMW, żebym mógł być pewny mojego auta i kupować dobre części...
EOT, sorki za spięcie...

#36 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 16 grudnia 2008 - 00:08

Koniec OT :!:

Jeśli malacz chodzi tylko na ssaniu i na każde dotknięcie gazu reaguje gaśnieńciem to zacznij od dyszy głównej paliwa( tej na dnie komory pływakowej) i nie pisz czasem że tydzień temu to robiłeś bo jak się ma zasyfiałe paliwo to taka usterka może pojawiać się non stop.
Wyjmij jeszcze raz gaźnik, przeczyść cały pod ciśnieniem, każdą dyszę i każdy kanał z osobna, wkręć śróbę regulacji mieszanki do końca i wykręć ją następpnie o dwa i pół obrotu.
Jeśli pompka paliwa przy kręceniu silnikiem nie pluje ze zdiętego przewodu z gaźnika paliwem sprawdź szczelność membrany i czy ktoś przy montażu na pewno obrucił jej trzpień o 90 stopni doprowadzając do prawidłowego zaklinowania się w widełkach. Montaż nieprawidłowej grubościpodkładek pod podstawą pompki paliwa może mieć wpływ na ilość podawanego przez nią paliwa.

#37 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 16 grudnia 2008 - 01:14

najłatwiej ustawić skład mieszanki biegu jałowego na podstawie tego :mrgreen: :

Please Login or Register to see this Hidden Content


Rys. 1.3. Zasada regulacji składu mieszanki biegu jałowego: a – schemat gaźnika; b – wpływ położenia wkrętu regulacyjnego na prędkość obrotową; 1 – gardziel; 2 – rozpylacz; 3 – przepustnica; 4 – wkręt regulacyjny


Znalezione na:

Please Login or Register to see this Hidden Content


126elx '97

#38 OFFLINE   KoYoT

KoYoT

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 56 postów
    • :

Napisany 16 grudnia 2008 - 11:20

Mandolina o jakim trzpieniu i widełkach piszesz? Pompki nikt nie rozbierał, kupiłem nową i zamontowałem.
EDIT: dziś wymieniłem cewkę zapłonową, przerywacz oraz kondensator. Nadal bez zmian.

#39 OFFLINE   kulik

kulik

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 412 postów
    • Time Online: 5m 20s

Napisany 16 grudnia 2008 - 18:55

to jest dysza w komorze pływakowej tez tak miałem i była zaklejona brudem :/

#40 OFFLINE   Jozin

Jozin

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 73 postów
    • Time Online: 54s

Napisany 17 grudnia 2008 - 11:49

po piewsze, jak już słusznie któs zauważył o mechaniku:D mechaników mamy w kraju znających się tylko na sciągnięciu jak najwięcej kasy, są to partacze, bo jak można inczej nazwać kogoś kto nie potrafi naprawić takiego silnika jak w maluchu? Ja miałem bardzo podobną rzecz na wolnych obrotach z ssaniem włączonym chodził elegancko, jak już chciałem nim ruszyć dusił się gasł. I umnie przyczyną był wyrobiony króciec popychający pompkę paliwa. Ja bym na Twoim miejscu jeszcze raz się jemu przyglądnął. Weż go odpał otwórz klapę i dodawając gazu zerknij jak wygląda przewód paliwa powyżej pompki, czy po jakimś czasie na dużych obrotach zaczyna brakować benzynki.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.