Skocz do zawartości


Zdjęcie

hamulce - przednie cylinderki na tyle


59 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomekka

tomekka

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 101 postów
    • :

Napisany 19 listopada 2008 - 20:34

Witam. Chciałbym się dowiedzieć co ma na celu zastosowanie przednich cylinderków w tylnych bębnach? bo widzę, że dużo forumowiczów tak robi. Bez żadnych problemów pasują w miejsce tylnych?

#2 OFFLINE   Domage

Domage

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
    • :

Napisany 19 listopada 2008 - 20:46

Przednie cylinderki sa wieksze, czyli mocniejsze.
Przy seryjnych hamulcach lepiej nie zamieniac, przy hamowaniu wieksza sila potrzebna jest na przodzie.
Jesli zalozysz na tyl mocne cylinderki to moze ci zablokowac kola, co jest bardzo niebezpieczne :)
Polecam takie rozwiazanie przy przednich heblach tarczowych

#3 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 21:48

podepne sie pod post a jezeli załozyłbym tylko tarczówki na tył?? z przodu narazie bebny a na tyle tarczówki jest to mozliwe cos sie bedzie działo??
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#4 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 21:54

stasiu126p...

Dodany obrazek

Widzę że Twoja wiedza nt. mechaniki i działania hydraulicznych układów hamulcowych, w skali od 1-10 jest na poziomie 0 :twisted: :twisted: :twisted:

Pomyśl sobie, co Ci się będzie działo, użyj narządu o nazwie mózg i włącz funkcję logika :!: :!: :!:

#5 OFFLINE   Domage

Domage

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
    • :

Napisany 19 listopada 2008 - 22:06

hehe ;D
kolega może chce w drifty wchodzić nożnym, a reczny hydrauliczny zrobic na przednie koła. :D
tarczówek na tyle przy przednich bębnach.... samobójstwo.

#6 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:17

chłopaki tylko tak zapytałem a wy odrazu na mnie skaczecie.......nie mówie ze bede takie cos robił ale przyszło mi takie cos do głowy a ze nie wiem co by mogło sie dziac to sie tylko zapytałem..... :roll:
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#7 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:19

ta twoja siła moc i potęga zrobiła by jebut w najbliższą ścianę.

#8 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:23

Franiu126p tez myslałem ze moze byc cos nie tak i wogule jakies cuda niewidy ale nie znam sie na mechanice i działaniu hydraulicznych układów hamulcowych.....wiez zapytałem ale cuz człowiek uczy sie na własnych błedach nie??
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#9 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:23

To zanim zapytasz, to zastanów się 3 razy, czy to pytanie jest mądre, czy znajdę gdzieś indziej odpowiedź na nie, przeczytaj z 5 książek o budowie pojazdów :D Dowiesz się tam m.in. że rozkład siły hamowania koła przednie - koła tylne w samochodzie osobowym wynosi ca. 70:30. Jeśli zachowasz ten stosunek przy montażu tarczówek tylko z tyłu, będziesz dla mnie asem wszechczasów.

A baj de łej, nie wiem czy wiesz, ale zadając tak tępe pytania, nie powiem jaką opinię sobie wyrabiasz u innych użytkowników tego forum...

Wróćmy więc do przednich cylinderków w tylnych kołach ;) Rozwiązanie owszem dobre, wykonanie bezproblemowe ;) Zdecydowanie poprawia wydajność hamowania tylnych kół :D Polecam :)

#10 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:27

Rekin masz racje sory moja wina :( pierwszy raz chyba takie tepe pytanie zadałem....moja wina....
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#11 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:28

na kolana! na kolana!






:lol: :lol:

#12 OFFLINE   Ozzy

Ozzy

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 499 postów
    • :

Napisany 19 listopada 2008 - 22:31

A baj de łej, nie wiem czy wiesz, ale zadając tak tępe pytania, nie powiem jaką opinię sobie wyrabiasz u innych użytkowników tego forum...


żenada zero tolerancji, żeby się czegoś dowiedzieć trzeba zadawać pytania, a w Literaturze nie wszystko jest napisane/opisane trochę tolerancji :roll:
1998 EL
Dodany obrazek
Dodany obrazek

#13 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:31

dobra dobra :lol:
wiec jezeli bym załozył cylinderki przednie na tył to jednoznacznie reczny bedzie mocniejszy....lepiej by sie na recznym wchodziło nie?? jezeli poprawia wydajnosc chamowania tylnich kół?? :D
Ozzy po czesci tez masz racje :D
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#14 OFFLINE   Domage

Domage

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
    • :

Napisany 19 listopada 2008 - 22:34

w maluchu reczny jest mechaniczny, na linkach.
Wiec zmiana cylinderków nic tutaj nie pomoże.
Chyba ze przy okazji zmienisz reczny na hydrauliczny.

#15 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:36

zobaczymy najwyzej cos sie pokombinuje zeby jakos reczny podciągnąc :P:P
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#16 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:36

Ku*wa, stasiu126p poczytaj te książki, błagam, moje nerwy są na skraju wytrzymałości i jestem jeszcze opanowany...

CO MA WIELKOSC CYLINDERKA DO HAMULCA RECZNEGO, KTORY JEST NA LINKE?!

Kup sobie rower i zmień V-breaki z przednich na tylne :mrgreen:

#17 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:37

Rekin dobra nie wsciekaj sie :D
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#18 Gość_Franiu126p_*

Gość_Franiu126p_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:37

Stasiu, zrób coś dla mnie.

Na kompie masz gusik "power" (ten największy). Naciśnij go i poczekaj jakieś 30 lat, ok?

#19 OFFLINE   Stasiu126p

Stasiu126p

    Master

  • Member
  • 4 364 postów
    • Time Online: 1d 3g 34m 43s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 19 listopada 2008 - 22:40

Franiu126p dobra dobra cos dzis taki chu**wy dzien mam ze wcale nie mysle sorki chłopaki.....
Dodany obrazek
Stanislavovic Performance Garage-chcesz przerobić 126p wpadaj! ;)
Urwis Evolution never done :D

#20 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 19 listopada 2008 - 22:41

Spoko, się wie się rozumie :D

Ale idź na klopa i poczytaj sobie trochę literatury :P Nie zaszkodzi, a się przyda :)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.