hamulce - przednie cylinderki na tyle
Started By
tomekka
, 19 lis 2008 20:34
59 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2008 - 20:46
Przednie cylinderki sa wieksze, czyli mocniejsze.
Przy seryjnych hamulcach lepiej nie zamieniac, przy hamowaniu wieksza sila potrzebna jest na przodzie.
Jesli zalozysz na tyl mocne cylinderki to moze ci zablokowac kola, co jest bardzo niebezpieczne
Polecam takie rozwiazanie przy przednich heblach tarczowych
Przy seryjnych hamulcach lepiej nie zamieniac, przy hamowaniu wieksza sila potrzebna jest na przodzie.
Jesli zalozysz na tyl mocne cylinderki to moze ci zablokowac kola, co jest bardzo niebezpieczne
Polecam takie rozwiazanie przy przednich heblach tarczowych
#6 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2008 - 22:17
chłopaki tylko tak zapytałem a wy odrazu na mnie skaczecie.......nie mówie ze bede takie cos robił ale przyszło mi takie cos do głowy a ze nie wiem co by mogło sie dziac to sie tylko zapytałem.....
#8 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2008 - 22:23
Franiu126p tez myslałem ze moze byc cos nie tak i wogule jakies cuda niewidy ale nie znam sie na mechanice i działaniu hydraulicznych układów hamulcowych.....wiez zapytałem ale cuz człowiek uczy sie na własnych błedach nie??
#9 Gość_Rekin_*
Napisany 19 listopada 2008 - 22:23
To zanim zapytasz, to zastanów się 3 razy, czy to pytanie jest mądre, czy znajdę gdzieś indziej odpowiedź na nie, przeczytaj z 5 książek o budowie pojazdów Dowiesz się tam m.in. że rozkład siły hamowania koła przednie - koła tylne w samochodzie osobowym wynosi ca. 70:30. Jeśli zachowasz ten stosunek przy montażu tarczówek tylko z tyłu, będziesz dla mnie asem wszechczasów.
A baj de łej, nie wiem czy wiesz, ale zadając tak tępe pytania, nie powiem jaką opinię sobie wyrabiasz u innych użytkowników tego forum...
Wróćmy więc do przednich cylinderków w tylnych kołach Rozwiązanie owszem dobre, wykonanie bezproblemowe Zdecydowanie poprawia wydajność hamowania tylnych kół Polecam
A baj de łej, nie wiem czy wiesz, ale zadając tak tępe pytania, nie powiem jaką opinię sobie wyrabiasz u innych użytkowników tego forum...
Wróćmy więc do przednich cylinderków w tylnych kołach Rozwiązanie owszem dobre, wykonanie bezproblemowe Zdecydowanie poprawia wydajność hamowania tylnych kół Polecam
#12 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2008 - 22:31
A baj de łej, nie wiem czy wiesz, ale zadając tak tępe pytania, nie powiem jaką opinię sobie wyrabiasz u innych użytkowników tego forum...
żenada zero tolerancji, żeby się czegoś dowiedzieć trzeba zadawać pytania, a w Literaturze nie wszystko jest napisane/opisane trochę tolerancji
#13 OFFLINE
Napisany 19 listopada 2008 - 22:31
dobra dobra
wiec jezeli bym załozył cylinderki przednie na tył to jednoznacznie reczny bedzie mocniejszy....lepiej by sie na recznym wchodziło nie?? jezeli poprawia wydajnosc chamowania tylnich kół??
Ozzy po czesci tez masz racje
wiec jezeli bym załozył cylinderki przednie na tył to jednoznacznie reczny bedzie mocniejszy....lepiej by sie na recznym wchodziło nie?? jezeli poprawia wydajnosc chamowania tylnich kół??
Ozzy po czesci tez masz racje
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Czerwony FL. Cult Style :) |
Teraz My! | Low&Adrian&Slow |
|
|
|
Hamulce tarczowe tył - zaciski Fiat Panda |
SWAP Center | c36 |
|
|
|
Cabriolet Bosmal dach montaz nap i szyny przedniej |
Teraz My! | jorgos-43 |
|
|
|
piotres->FL 89'1.2MPI/Rapid 5b/rally style/laminaty/KBS |
Teraz My! | piotres |
|
|
|
Hamulce nowy typ(stare szczęki a nowe) |
Mechanika | kruchy0 |
|
|