Akumulator - brak pradu
Started By
chybol
, 28 paź 2008 10:34
23 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 10:34
Otoz mam taki problem bosiadam w swoim bobie akumulator 45Ah i tu moje pytanie. Ladowanie na akumulatorze jest cos w okolicach 14,5v czy alternator maluchowski doladuje taki akumulator ?? bo nagminnie co tydzien brakuje pradu ;/ mam podlaczone jedynie radio z innych urzadzen i diodowy miernik ladowania. Czy brak pradu to wina za duzego akumulatora ??
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#5 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 13:11
Ale alternator daje na akumulator dokladnie chyba 14,38 na srednich obrotach a na alternatorze jest 14,52 (nie pamietam czy tyle dokladdnie ale napewno ponad 14.2 jest) masa sprawdzana czyszczona i dobrze dokrecona i od altka i od aku. no i teraz nie wiem czy ladowac prawie 200 w nowy aku czy nie ;/
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#6 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 13:12
Otoz mam taki problem bosiadam w swoim bobie akumulator 45Ah i tu moje pytanie.
Ile lat ma akumulator ?
Ladowanie na akumulatorze jest cos w okolicach 14,5v czy alternator maluchowski doladuje taki akumulator ??
Sprawdzałeś na akumulatorze czy na Alternatorze, i czym sprawdzałeś ?
A Ogólna odpowiedz brzmi TAK, sam mam 44Ah bo był tańszy niż 36Ah.
Ładowałem go ostatnio jakieś pół roku temu bo w trakcie prac przy malcu radio grało non stop przez tydzień bez odpalania malca, mój ma 2 lata, dałem za niego 112zł CENTRA.
#7 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 13:46
no aku to ma napewno jakies 4 lata ;P
sprawdzalem na aku i na alternatorze miernikiem na aku 14,3 alternator 14,5
no a u mnie 2 h sluchania muzyki radio + wzmak i juz nawet swiatla sie nie zapala:P
czyli zmienic aku ??
sprawdzalem na aku i na alternatorze miernikiem na aku 14,3 alternator 14,5
no a u mnie 2 h sluchania muzyki radio + wzmak i juz nawet swiatla sie nie zapala:P
czyli zmienic aku ??
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#10 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 16:04
krzysztofer00 czyli wnioskuje ze wina aku?
Ozzy wzmak ma sterowanie z radia wiec jak wylaczam radio to i wzmak sie wylacza
Ozzy wzmak ma sterowanie z radia wiec jak wylaczam radio to i wzmak sie wylacza
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#12 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 16:40
a jeszcze moje pytanie czy 14,3V na akumulatorze na wyzszych obrotach to nie za duzo ?? ile powinien przepuszczac regulator ??
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#13 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 16:52
Miałem dziś o takich przypadkach lekcje.Teraz przedstawie kilka przypadków
1)Może być tak że altek CI nie jest w stanie zasilić dawaną z siebie mocą wzmagu radia itd. wiec reszta mocy prądu musi być pobierana z akumulatora aby można było w stanie zasilić odbiornik( w tym przypadku radio ze wzmagiem i inne),
2)Jeżeli auto używasz na małe odległości to akumulator nie zostaje w pełni doładowany a wzmag zabiera cały czas prąd w czasie włączenia
Najlepiej pożycz akumulator i sprawdź czy w tym przypadku również padnie
1)Może być tak że altek CI nie jest w stanie zasilić dawaną z siebie mocą wzmagu radia itd. wiec reszta mocy prądu musi być pobierana z akumulatora aby można było w stanie zasilić odbiornik( w tym przypadku radio ze wzmagiem i inne),
2)Jeżeli auto używasz na małe odległości to akumulator nie zostaje w pełni doładowany a wzmag zabiera cały czas prąd w czasie włączenia
Najlepiej pożycz akumulator i sprawdź czy w tym przypadku również padnie
#14 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 16:55
ale teraz wmak jest odlaczony. I powiedziano mi ze 14,3V na aku to za duzo jak na boba
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#16 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 17:02
Jestem juz na drugim aku i to samo. Z dnia na dzien coraz gozej kreci ;/ Przeczyszczenie stykow na rozruszniku moze cos pomoze.
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#17 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 17:04
TO już tylko altek poszedł w tango...wymień altek
POwiem CI że u mnie było podobnie tylko że aku co drugi dzień sie rozładowywał i rano wogóle auto nie chciało zapalić i tylko ze spychu palił.WYmieniałem wszystko akumulator, pasek klinowy regulacja zapłonu i nic.Dopiero jak alternator wymieniłem to wróciło do normy
POwiem CI że u mnie było podobnie tylko że aku co drugi dzień sie rozładowywał i rano wogóle auto nie chciało zapalić i tylko ze spychu palił.WYmieniałem wszystko akumulator, pasek klinowy regulacja zapłonu i nic.Dopiero jak alternator wymieniłem to wróciło do normy
#18 OFFLINE
Napisany 05 listopada 2008 - 17:07
No nic to teraz wymienie altek mam zapasowy to sie zobaczy co bedzie
http://www.sfm.auto.pl/
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
Skierniewickie Forum Motoryzacyjne
http://www.terytoriu...ybol-t4472.html
Czerwony
#20 OFFLINE
Napisany 06 listopada 2008 - 16:13
Po pierwsze prąd ładowania sprawdza sie przy pełnym obciążeniu alternatora czyli musisz mieć swiatła włączone i radio czy ogrzewanie tylnej szyby jeśli daje wtedy na aku od 13.5 bodajże do 14.5 to jest dobrze a jak nie to altek albo regulator napięcia.
A czyściłeś kabel od altka do rozrusznika;> ja miałem zasyfiony i miałem to co Ty.
A czyściłeś kabel od altka do rozrusznika;> ja miałem zasyfiony i miałem to co Ty.
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Brak Ładowania - Brak mi sił |
Mechanika | xradar |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
brak luzu wzdłuznego na półoskach skrzyni |
Mechanika | Maciejsz |
|
|