Ja mu gaz a on zgas....
#21 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 22:02
#22 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 04:09
wkręcanie = mniej paliwa
wykręcanie = więcej paliwa
#24 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 15:44
robiąć kółka i rózne pierrrdooły brakło mi tjby mocy bez zadnego zgrzytu, huku i czegoś innego
Poprostu po zakończeniu kółka chciałem jechać dalej wciskam mu gaz a on traci obroty...
Piotrek87:
Mozna jakoś jaśniej??
Nie jestem kompletnym laikiem ale mechanikiem tez nie.... i mowiąc mi oring ...biegu jałowego -chociaż domyslam sie ze to chodzi o ta srubke co od linki gazu do gaźnika idzie(ale mysle ze to nie ma takiego znaczenia gdyż na gorącym silniku i ssaniu dodając mu powoli gazu powinien przyspieszać a moj chu..a)
jakbyś mogł na chłopski rozum to napisac...
I jak ustawić ten zapłon też bym poprosił...
Podaje przykład
chciałbym zebyś mi napisał coś w tym stylu:
Odkreć sróbe wolnych obrotów
kup ją nowa/załóz nową uszelke
wkreć ją na maxa i włacz silnik
jak dalej to samo to zrób to i to....
Aha chciałem jeszcze dodać że to ssanie też nie ma jakiś zabójczych obrotów...
#25 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 20:31
Mozna jakoś jaśniej??
USTAWIENIE SKŁADU MIESZANKI NA WOLNYCH OBROTACH
-Odkreć sróbe wolnych obrotów
-kup ją nowa/załóz nową uszelke
-wkreć ją troche (jak wkręcisz "na maxa" to silnik nie będzie dostawał paliwa na luzie"
-włacz silnik i troche nagrzej
-wyłącz ssanie i wkręcaj śrubę wolnych obrotów do momentu aż obroty zaczną spadać
Jaśniej już nie potrafię
(ale mysle ze to nie ma takiego znaczenia gdyż na gorącym silniku i ssaniu dodając mu powoli gazu powinien przyspieszać a moj chu..a)
powinien przyspieszać jak dostaje paliwo wiec wynika mi z tego że nie dostaje paliwa przez "dysze paliwa biegu jałowego" czyli tej która jest na końcu elektrozaworu (lub takiej śrubki zamiast niego)
PS.ja też nie jestem mechanikiem
#26 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 21:17
ps mozna ta dyszke nazwac złota śrubka :p prosciej ja znalejsc na gazniku od przodu mas zta tam jest taka uszczelka .chyba ze masz eklektrozawór to ykrec i zobacz jak sie sprawa ma .i zdaj relacje . zapłon sprawdzałes ?
#27 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 21:47
i włanie kolo 16 kupiłem do tej "złotej srubki" końcówke powiedziałem gosciowi ze 89 a on mi dał tą końcówke wogole innej srednicy ze nie wchodzi w tą srube... powmimo tego na starej końcówce ustawiłem wolne obroty...
teraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie... tjb go zalewało albo nie dostawał paliwa... skróciłem też przewód od filtra do pompki...
ale zato nie jestem pewny czy mam w dobra strone filtr paliwa włozony
moglibyscie powiedzieć która końcówka ma isc do pompy?? ta co jest skierowana w strone północno-wschodnią czy południowo-zachodnią??
zapłonu nie regulowałem można dostać instrukcje jak??(tak na chłopski rozum)
#28 OFFLINE
Napisany 29 października 2008 - 22:24
to zależy gdzie masz zamontowany filtr (przed czy za pompą paliwa)moglibyście powiedzieć która końcówka ma isc do pompy?
ogólnie to w stronę gaźnika powinna być ta rurka do której przyklejony(?) jest ten wkład filtrujący
ŹLE USTAWIONY POZIOM PALIWA W KOMORZE PŁYWAKOWEJ GAŹNIKAteraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie... tjb go zalewało albo nie dostawał paliwa...
zapłonów było pare typów (chyba stykowy rozdzielaczowy,stykowy bezrozdzielaczowy oraz bezstykowy elektroniczny i inne ) podawaj jakieś info a nie zadajesz tylko pytania skąd osoba która czyta twoje pytania ma wiedzieć o jaki zapłon ci chodzizapłonu nie regulowałem można dostać instrukcje jak??
#29 OFFLINE
Napisany 30 października 2008 - 07:40
malucha mam z 89 moze ci cos to mówi.... bo ogólnie nie wiem jaki mam ten zapłon kolega ma popatrzyć na tego malucha to jbc to sie spytam jaki tu zapłon jest bo nie wiem jak to rozroznic....
ok kryzys zarzegnany... kolega skołował cały gaźnik... teraz wystarczy tylko wyregulować i gitara...
dzieki wszystkim za pomoc
#30 OFFLINE
Napisany 30 października 2008 - 15:47
są to objawy źle ustawionego poziomu paliwa jak już pisałem wcześniej. Proponuje od tego zacząć a nie od zapłonu.teraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie
objawy za niskiego poziomu paliwa w gaźniku - podczas wciskania gazu zwalnia a potem w którymś momencie zaczyna dopiero przyśpieszać. Jak gaz będziesz wciskał bardzo wolno to może (choć nie musi) nawet zgasnąć.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Półosie się pocą i przy dodawaniu gazu strzela |
Portal i forum - sprawy techniczne | Hawke1978 |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
Otwieranie bagażnika z urwaną linką |
Mechanika | hiob |
|
|
|
Spa w 1.4 uno na gaźniku z ori skrzynia |
SWAP Center | Marcinek |
|
|
|
Woda w bagażniku |
Mechanika | pawlo1123 |
|
|