Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ja mu gaz a on zgas....


35 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 28 października 2008 - 22:02

hmm tzn co masz na mysli mowiac drift.(nie chodzi mi o znaczenie słowa) chodzil chodził i nagle bum???? a może to byc wina łancuszka rozrzadu bo te wolne obroty sa podejrzane .albo cos z aparatem zapłonowym np przestawil sie.ale to moje domysły niehc sie bardziej wprawieni bywalcy forum wypowiedza :wink:
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#22 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 04:09

USTAW POZIOM PALIWA w gaźniku (prawdopodobnie masz za niski) oraz sprawdź szczelność oringa na "wkręcie regulacji składu mieszanki biegu jałowego" (ta mała śrubka koło dźwigni przepustnicy). Jak już będziesz pewny że ten mini oring jest dobry to wkręć tą śrubkę spowrotem i ustaw skład miesznki na wolnych obrotach (robi się to chyba na nagrzanym silniku) :
wkręcanie = mniej paliwa
wykręcanie = więcej paliwa

#23 OFFLINE   Kondzikx

Kondzikx

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 24 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 04:26

look zaplon

#24 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 15:44

Shirkan:
robiąć kółka i rózne pierrrdooły brakło mi tjby mocy bez zadnego zgrzytu, huku i czegoś innego
Poprostu po zakończeniu kółka chciałem jechać dalej wciskam mu gaz a on traci obroty...
Piotrek87:
Mozna jakoś jaśniej??
Nie jestem kompletnym laikiem ale mechanikiem tez nie.... i mowiąc mi oring ...biegu jałowego -chociaż domyslam sie ze to chodzi o ta srubke co od linki gazu do gaźnika idzie(ale mysle ze to nie ma takiego znaczenia gdyż na gorącym silniku i ssaniu dodając mu powoli gazu powinien przyspieszać a moj chu..a)
jakbyś mogł na chłopski rozum to napisac...
I jak ustawić ten zapłon też bym poprosił...

Podaje przykład
chciałbym zebyś mi napisał coś w tym stylu:
Odkreć sróbe wolnych obrotów
kup ją nowa/załóz nową uszelke
wkreć ją na maxa i włacz silnik
jak dalej to samo to zrób to i to....

Aha chciałem jeszcze dodać że to ssanie też nie ma jakiś zabójczych obrotów...

#25 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 20:31

Mozna jakoś jaśniej??


USTAWIENIE SKŁADU MIESZANKI NA WOLNYCH OBROTACH
-Odkreć sróbe wolnych obrotów
-kup ją nowa/załóz nową uszelke
-wkreć ją troche (jak wkręcisz "na maxa" to silnik nie będzie dostawał paliwa na luzie"
-włacz silnik i troche nagrzej
-wyłącz ssanie i wkręcaj śrubę wolnych obrotów do momentu aż obroty zaczną spadać

Jaśniej już nie potrafię :wink:


(ale mysle ze to nie ma takiego znaczenia gdyż na gorącym silniku i ssaniu dodając mu powoli gazu powinien przyspieszać a moj chu..a)


powinien przyspieszać jak dostaje paliwo wiec wynika mi z tego że nie dostaje paliwa przez "dysze paliwa biegu jałowego" czyli tej która jest na końcu elektrozaworu (lub takiej śrubki zamiast niego)


PS.ja też nie jestem mechanikiem

#26 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 21:17

dokładnie teżsie zgodze z kolegą piotrek87
ps mozna ta dyszke nazwac złota śrubka :P:p prosciej ja znalejsc na gazniku :D od przodu mas zta tam jest taka uszczelka .chyba ze masz eklektrozawór to ykrec i zobacz jak sie sprawa ma .i zdaj relacje . zapłon sprawdzałes ?
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#27 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 21:47

ok złapałem wolne obroty na luzie bez ssania
i włanie kolo 16 kupiłem do tej "złotej srubki" końcówke powiedziałem gosciowi ze 89 a on mi dał tą końcówke wogole innej srednicy ze nie wchodzi w tą srube... powmimo tego na starej końcówce ustawiłem wolne obroty...
teraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie... tjb go zalewało albo nie dostawał paliwa... skróciłem też przewód od filtra do pompki...
ale zato nie jestem pewny czy mam w dobra strone filtr paliwa włozony :P

Please Login or Register to see this Hidden Content


moglibyscie powiedzieć która końcówka ma isc do pompy?? ta co jest skierowana w strone północno-wschodnią czy południowo-zachodnią??

zapłonu nie regulowałem można dostać instrukcje jak??(tak na chłopski rozum)

#28 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 29 października 2008 - 22:24

moglibyście powiedzieć która końcówka ma isc do pompy?

to zależy gdzie masz zamontowany filtr (przed czy za pompą paliwa)
ogólnie to w stronę gaźnika powinna być ta rurka do której przyklejony(?) jest ten wkład filtrujący

teraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie... tjb go zalewało albo nie dostawał paliwa...

ŹLE USTAWIONY POZIOM PALIWA W KOMORZE PŁYWAKOWEJ GAŹNIKA


zapłonu nie regulowałem można dostać instrukcje jak??

zapłonów było pare typów (chyba stykowy rozdzielaczowy,stykowy bezrozdzielaczowy oraz bezstykowy elektroniczny i inne ) podawaj jakieś info a nie zadajesz tylko pytania skąd osoba która czyta twoje pytania ma wiedzieć o jaki zapłon ci chodzi

#29 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 30 października 2008 - 07:40

Przed pompą mam filtr....

malucha mam z 89 moze ci cos to mówi.... bo ogólnie nie wiem jaki mam ten zapłon kolega ma popatrzyć na tego malucha to jbc to sie spytam jaki tu zapłon jest bo nie wiem jak to rozroznic....

ok kryzys zarzegnany... kolega skołował cały gaźnik... teraz wystarczy tylko wyregulować i gitara...

dzieki wszystkim za pomoc

#30 OFFLINE   piotrek87

piotrek87

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 387 postów
    • :

Napisany 30 października 2008 - 15:47

To masz prawdopodobnie zapłon stykowy bezrozdzielaczowy (czyli aparat zapłonowy z przerywaczem ale bez rozdzielacza iskry na konkretny cylinder). Ja mam elx-a z 97 i zapłon elektroniczny nanoplex więc nie zabardzo wiem jak taki przerywacz ustawić wiec może ktoś inny ci pomoże :)



teraz gdy dodaje gazu początek łapie ale dalej to już gaśnie

są to objawy źle ustawionego poziomu paliwa jak już pisałem wcześniej. Proponuje od tego zacząć a nie od zapłonu.
objawy za niskiego poziomu paliwa w gaźniku - podczas wciskania gazu zwalnia a potem w którymś momencie zaczyna dopiero przyśpieszać. Jak gaz będziesz wciskał bardzo wolno to może (choć nie musi) nawet zgasnąć.

#31 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 30 października 2008 - 17:05

na filtrze masz strzałke najprawdopodbniej
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#32 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 30 października 2008 - 18:51

nie ma na filtrze strzałki własnie na tym starym była a na nowym już nie..
ale tak jak mówie już samochód jeździ jbc to jeszce bedę go probował...
czy cos sie dzieje...

#33 OFFLINE   darek1231

darek1231

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 225 postów
    • Time Online: 1g 38m 19s

Napisany 30 października 2008 - 19:55

jak spojrzysz przez rurkę w filtrze to z jednej strony zobaczysz że jest tam taka wkładka w nowym filtrze jest biała i wygląda jak chusteczka higieniczna i przez tą stronę ma paliwo wychodzić :mrgreen:

#34 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 31 października 2008 - 11:42

nie wiem co ma do rzeczy na odwrot filtr ale spok...ja mam na odwrot i normalnie smiga tak czy tak na jedno wychodzi...no chyba ze jakas kulka jest w tym filtrze to tak zgodze sie...

#35 OFFLINE   darek1231

darek1231

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 225 postów
    • Time Online: 1g 38m 19s

Napisany 31 października 2008 - 20:41

w jedną stronę idzie lżej i dobra pompka nie odczuje tego ale w motocyklach lub przy słabej pompce już nie będzie tak fajnie a i w odwrotną stronę się szybciej filtr zapycha :mrgreen:

#36 OFFLINE   Rufito

Rufito

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 199 postów
    • :

Napisany 31 października 2008 - 22:38

lol co ty gadasz sam w jawie mam na odwrot i jest ok...nie brakuje jej paliwa...i nie wiem jak sie moze szybciej zatkac moze to zle wytlumaczyles bo ja roznicy nie widze zeby sie zapychalo...



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.