Ja mu gaz a on zgas....
Started By
pravy
, 14 paź 2008 10:47
35 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 10:47
Witam!
Mój problem polega na tym ze gdy zapalam na ssaniu wszystko jest ok
a gdy spuszczam go z ssania to maluszego gasnie mimo dodawania gazu...
tak samo jest na ssaniu gdy dodaje mu powoli gazu to gasnie
co to moze byc?
podejrzewam gaźnik... jeśli jest to gaznik to co musze zrobic?
Wpisz w profilu skąd jesteś //PimpQ
Mój problem polega na tym ze gdy zapalam na ssaniu wszystko jest ok
a gdy spuszczam go z ssania to maluszego gasnie mimo dodawania gazu...
tak samo jest na ssaniu gdy dodaje mu powoli gazu to gasnie
co to moze byc?
podejrzewam gaźnik... jeśli jest to gaznik to co musze zrobic?
Wpisz w profilu skąd jesteś //PimpQ
#4 OFFLINE
Napisany 14 października 2008 - 17:58
mialem tak ale to z mojej winy . bo mialem moze z litre paliwa w baku i jak jechałem z pracy to zciołem zakret i nagle maluszeg zgasł odpalilem na ssaniu
wsadzilem 1 spuscilem ssanie a tu buuu zgasł
jedyna rzecz jaka zrobilem to wyczyscilem gazniczek i pomogło w 100%-tach
wsadzilem 1 spuscilem ssanie a tu buuu zgasł
jedyna rzecz jaka zrobilem to wyczyscilem gazniczek i pomogło w 100%-tach
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac
#8 OFFLINE
Napisany 16 października 2008 - 11:18
jaki masz typ malucha? jak masz gaznik to sprzodu albo bedzie taki kabel wpiety i tam bedziesz mial elektrodysze a jak masz starszy typ to taka złota srubka z przodu gaznika .tylko nie ta która jes tak głeboko w gazniku bo to powietrze :! wykrecasz i przedmuchujesz
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac
#9 Gość_Rekin_*
Napisany 16 października 2008 - 17:02
Łapie Ci lewe powietrze. Masz zbyt ubogą mieszankę, więc tylko na ssaniu (czyli po podwyższeniu składu mieszanki będzie Ci chodził ). Ściągnij gaźnik (przy okazji oczywiście rozkręć go i wyczyść) oraz wymień wszystkie uszczelki Na pewno pomoże
#11 OFFLINE
Napisany 16 października 2008 - 21:09
NIE NIE NIE!!! dysza wolnych obrotow jest jak opuscisz klape,i patrzysz na gaznik,to na wprost(nie od gory) w poblizu ciegna gazu masz srubke na plaski srubokret( chyba ze elektrozawor,to tak jak koledzy pisali kabelek idzie),i ja wykrec!! nizej w takiej jakby rureczce masz dysze mieszanki (tej nie ruszaj)! prosciej juz sie nie da opisac
#14 OFFLINE
Napisany 17 października 2008 - 13:42
(odkręcać i tak bedę bo wymienie uszelki)
No to jak rozłożysz żeby wymienić uszczelki to dyszę wolnych obrotów też będziesz odkręcał, więc wymyj wszystko dokładnie, wydmuchaj, złóż do kupy z nowymi uszczelkami i powinno śmigać
Podpis został wyłączony przez Administratora
#16 OFFLINE
Napisany 18 października 2008 - 17:15
Gaźnik wyczyszczony, uszczelki nowe, ta srubka wyjęta przedmuchana(dzióra), pompa paliwa wyczyszczona i dalej nic...
co teraz probonujecie??
teraz jak mu daje tego gazu już początek łapie a poźniej jak chce dać wiecej już gasnie....
(dalej nie ma wolnych obrotów)
co teraz probonujecie??
teraz jak mu daje tego gazu już początek łapie a poźniej jak chce dać wiecej już gasnie....
(dalej nie ma wolnych obrotów)
#17 OFFLINE
Napisany 18 października 2008 - 19:00
Witam na początek wymień filtr paliwa co do wolnych obrotów to w gaźniku są dwie śrubki pierwsza na wierzchu ze sprężynką do ustawienia położenia przepustnicy spróbuj ją dokręcić a potem reguluj tą śrubka jest ona w okolicy tej mosiężnej dyszy nią wyregulujesz skład mieszanki i zobacz czy ośka przepustnicy nie ma luzu to bardzo częsty feler maluszków ,ja nie kombinowałem z gaźnikiem kupiłem na szrocie bardzo przyzwoity za 10 i chodzi jak burza powodzenia.
#19 OFFLINE
Napisany 20 października 2008 - 19:55
SIEMKA to może być wina gażnka jak koledzy zauważyli ,ja miałam podobny problem ale przyczyną była pompa paliwa .Proponuję sprawdzić zaworki,przeponę w pompie i zobacz jaki jest stan paliwa w komorze pływakowej,powinno byc do połowy .W mojej bryczce pompa nie dawała odpowiedniej ilości waszki mechanior dał ją w pracę więcej i feler zginął .Napisz co stwierdzisz.narka-Aneta ,
Dopisz w profilu skąd jesteś //PimpQ
Dopisz w profilu skąd jesteś //PimpQ
#20 OFFLINE
Napisany 28 października 2008 - 20:08
Filtr paliwa nowy, piowietrza też nowe przewody paliwowe
lecz nie regulowałem nic....(mieszanka na 2.5 obrotu)
gaźnik po raz kolejny wyjęty i przeczyszczony pierw płynem do czyszcenia poźniej paliwem
(dziórki w komorze pływakowej czysciutkie, te dwie dysze z góry też[to sie wszystko łaczy ale pisze...])
Co wy na to?
Moze to być zadlugi przwód paliwowy z filtra do pompy??
Zawsze miał taką dlugość i teraz wymieniłem na taką samą(czyli podchodzi pod pokrywe filtru powietrza)
Dodam jeszcze że tankowałem na stacji nie cieszącą sie dobrą renomą i gdy to sie stało był mały "drift"
lecz nie regulowałem nic....(mieszanka na 2.5 obrotu)
gaźnik po raz kolejny wyjęty i przeczyszczony pierw płynem do czyszcenia poźniej paliwem
(dziórki w komorze pływakowej czysciutkie, te dwie dysze z góry też[to sie wszystko łaczy ale pisze...])
Co wy na to?
Moze to być zadlugi przwód paliwowy z filtra do pompy??
Zawsze miał taką dlugość i teraz wymieniłem na taką samą(czyli podchodzi pod pokrywe filtru powietrza)
Dodam jeszcze że tankowałem na stacji nie cieszącą sie dobrą renomą i gdy to sie stało był mały "drift"
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Półosie się pocą i przy dodawaniu gazu strzela |
Portal i forum - sprawy techniczne | Hawke1978 |
|
|
|
Posiadam części do 126p Wyprzedaż magazynu ! |
Usługi | Piotr FOKUS |
|
|
|
Otwieranie bagażnika z urwaną linką |
Mechanika | hiob |
|
|
|
Spa w 1.4 uno na gaźniku z ori skrzynia |
SWAP Center | Marcinek |
|
|
|
Woda w bagażniku |
Mechanika | pawlo1123 |
|
|