Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ja mu gaz a on zgas....


35 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 14 października 2008 - 10:47

Witam!
Mój problem polega na tym ze gdy zapalam na ssaniu wszystko jest ok
a gdy spuszczam go z ssania to maluszego gasnie mimo dodawania gazu...
tak samo jest na ssaniu gdy dodaje mu powoli gazu to gasnie
co to moze byc?
podejrzewam gaźnik... jeśli jest to gaznik to co musze zrobic?


Wpisz w profilu skąd jesteś :wink: //PimpQ

#2 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 14 października 2008 - 11:47

A jak się rozgrzeje jest to samo??

#3 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 14 października 2008 - 11:49

tak po rozgrzaniu i wyłączeniu ssania też gaśnie

#4 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 14 października 2008 - 17:58

mialem tak :P ale to z mojej winy . bo mialem moze z litre paliwa w baku i jak jechałem z pracy to zciołem zakret i nagle maluszeg zgasł odpalilem na ssaniu
wsadzilem 1 spuscilem ssanie a tu buuu zgasł
jedyna rzecz jaka zrobilem to wyczyscilem gazniczek i pomogło w 100%-tach
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#5 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 14 października 2008 - 19:56

w baku jeszcze powinno coś być bo dopiero sie kontrolka zapaliła:P
ale przeważnie na niej jezdze....

#6 OFFLINE   BAZIjarocin

BAZIjarocin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 416 postów
    • :

Napisany 14 października 2008 - 20:00

przeczysc gaznik na poczatku,a potem patrz dalej jak nie poskutkuje. a patrzales dysze wolnych obrotow??
Dodany obrazek

#7 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 15 października 2008 - 08:49

szczerze.... to nie wiem gdzie te dysze wolnych obrotów są.....
gaźnik wstępnie przeczyszczony ale planuje kupić nowy...

#8 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 16 października 2008 - 11:18

jaki masz typ malucha? jak masz gaznik to sprzodu albo bedzie taki kabel wpiety i tam bedziesz mial elektrodysze a jak masz starszy typ to taka złota srubka z przodu gaznika .tylko nie ta która jes tak głeboko w gazniku bo to powietrze :! wykrecasz i przedmuchujesz
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#9 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 16 października 2008 - 17:02

Łapie Ci lewe powietrze. Masz zbyt ubogą mieszankę, więc tylko na ssaniu (czyli po podwyższeniu składu mieszanki będzie Ci chodził ). Ściągnij gaźnik (przy okazji oczywiście rozkręć go i wyczyść) oraz wymień wszystkie uszczelki ;) Na pewno pomoże :)

#10 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 16 października 2008 - 20:36

maluch z 89.
gaźnik przeczyszczony ale stare uszczelki...
patrzyłem na ten gaźnik...
i chodzi ci o tą miedzianą śróbe 20?? co sitko jest....??? jak tak to nie przedmuchwałem...

#11 OFFLINE   BAZIjarocin

BAZIjarocin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 416 postów
    • :

Napisany 16 października 2008 - 21:09

NIE NIE NIE!!! dysza wolnych obrotow jest jak opuscisz klape,i patrzysz na gaznik,to na wprost(nie od gory) w poblizu ciegna gazu masz srubke na plaski srubokret( chyba ze elektrozawor,to tak jak koledzy pisali kabelek idzie),i ja wykrec!! nizej w takiej jakby rureczce masz dysze mieszanki (tej nie ruszaj)! prosciej juz sie nie da opisac :D
Dodany obrazek

#12 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 17 października 2008 - 07:04

gaźnik przeczyszczony ale stare uszczelki...


No to masz odpowiedź... Szkoda było 2,70 na nowe uszczelki, to teraz jeździć nie chce ;)

#13 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 17 października 2008 - 13:04

Ok widzę ją czyli co odkrecić spowrotem gaźnik i ją przedmuchać???(odkręcać i tak bedę bo wymienie uszelki)
a jak to i wymienienie uszelek nie pomoże to co robic?

#14 OFFLINE   PimpQ

PimpQ

    Kawasaki Power:)

  • Member
  • 1 213 postów
    • Time Online: 11g 7m 33s

Napisany 17 października 2008 - 13:42

(odkręcać i tak bedę bo wymienie uszelki)


No to jak rozłożysz żeby wymienić uszczelki to dyszę wolnych obrotów też będziesz odkręcał, więc wymyj wszystko dokładnie, wydmuchaj, złóż do kupy z nowymi uszczelkami i powinno śmigać :wink:
Podpis został wyłączony przez Administratora

#15 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 17 października 2008 - 15:45

a jak to i wymienienie uszelek nie pomoże to co robic?


Wymień i zdaj relację, jak coś to się pomyśli ;)

#16 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 18 października 2008 - 17:15

Gaźnik wyczyszczony, uszczelki nowe, ta srubka wyjęta przedmuchana(dzióra), pompa paliwa wyczyszczona i dalej nic...
co teraz probonujecie??

teraz jak mu daje tego gazu już początek łapie a poźniej jak chce dać wiecej już gasnie....
(dalej nie ma wolnych obrotów)

#17 OFFLINE   siwy532

siwy532

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 3 postów
    • :

Napisany 18 października 2008 - 19:00

Witam na początek wymień filtr paliwa co do wolnych obrotów to w gaźniku są dwie śrubki pierwsza na wierzchu ze sprężynką do ustawienia położenia przepustnicy spróbuj ją dokręcić a potem reguluj tą śrubka jest ona w okolicy tej mosiężnej dyszy nią wyregulujesz skład mieszanki i zobacz czy ośka przepustnicy nie ma luzu to bardzo częsty feler maluszków ,ja nie kombinowałem z gaźnikiem kupiłem na szrocie bardzo przyzwoity za 10 i chodzi jak :) burza powodzenia.

#18 OFFLINE   shirkan

shirkan

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 140 postów
    • :

Napisany 19 października 2008 - 23:05

a regulowałes ty ten gaznik wogole czy poskrecałes go tak o do kupy i tyle ?
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac

#19 OFFLINE   smerfetka

smerfetka

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 12 postów
    • :

Napisany 20 października 2008 - 19:55

SIEMKA to może być wina gażnka jak koledzy zauważyli ,ja miałam podobny problem ale przyczyną była pompa paliwa .Proponuję sprawdzić zaworki,przeponę w pompie i zobacz jaki jest stan paliwa w komorze pływakowej,powinno byc do połowy .W mojej bryczce pompa nie dawała odpowiedniej ilości waszki mechanior dał ją w pracę więcej i feler zginął .Napisz co stwierdzisz.narka-Aneta 8) ,


Dopisz w profilu skąd jesteś :wink: //PimpQ

#20 OFFLINE   pravy

pravy

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 15 postów
    • :

Napisany 28 października 2008 - 20:08

Filtr paliwa nowy, piowietrza też nowe przewody paliwowe
lecz nie regulowałem nic....(mieszanka na 2.5 obrotu)
gaźnik po raz kolejny wyjęty i przeczyszczony pierw płynem do czyszcenia poźniej paliwem
(dziórki w komorze pływakowej czysciutkie, te dwie dysze z góry też[to sie wszystko łaczy ale pisze...])
Co wy na to?
Moze to być zadlugi przwód paliwowy z filtra do pompy??
Zawsze miał taką dlugość i teraz wymieniłem na taką samą(czyli podchodzi pod pokrywe filtru powietrza)
Dodam jeszcze że tankowałem na stacji nie cieszącą sie dobrą renomą i gdy to sie stało był mały "drift"



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.