pociagnij malca na 3 do konca i zobacz czy tez bedzie przerywac. jezeli tak to pompka paliwa nie daje rady, mozesz sprobowac wymienic filterek, przeczyscic gaznik, wymienic pompke na nowa badz tez elektryczna;]
Dlawi sie powyzej 135 km/h
Started By
Bilo
, 02 lip 2008 08:20
29 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 02 lipca 2008 - 23:29
Po pierwsze opwiedz coś o specyfikacji silnika.
Bo po pierwsze seria tego pułapu nie osiąga, po drugie zakres modyfikacji jest nam nie znany więc jak mamy ocenić co może być nie tak.
To prawie seria.
Mój silnik na główce -4,7 mm, wałku wyścigowym, kole 4,7 kg, wale z bisa, pustaku michaela i gaźniku z motocykla żużlowego osiągał max 13kilka/h i problemem był nanoplex który przy 7200 ma odcięcie.
Bo po pierwsze seria tego pułapu nie osiąga, po drugie zakres modyfikacji jest nam nie znany więc jak mamy ocenić co może być nie tak.
przerobiony dolot
wydech wupex Twin
zaplon przyspieszony
paliwo 98 BP ultimate
przebieg 34 kkm
swiece NGK
To prawie seria.
Mój silnik na główce -4,7 mm, wałku wyścigowym, kole 4,7 kg, wale z bisa, pustaku michaela i gaźniku z motocykla żużlowego osiągał max 13kilka/h i problemem był nanoplex który przy 7200 ma odcięcie.
#23 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 06:45
Tutaj bardzo ważne jest też to, że stan silnika jest IGŁA. To auto NIE MA PRZEBIEGU. Generalnie to jest możliwe, lekko z górki. Bilo nigdy nie ma tendencji do ściemniania. Nie pucujmy już czy tak, czy nie - pomóżmy
#24 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 07:27
Oki czy 2.5% roznica w srednicy kola moze dawac az takie przeklamanie? Mandolina silnik jest seria nie rozbierana. Na 135/80 R12 na plaskim bez problemu robil 115 km/h teraz na plaskim dotyka 120 km/h a to 135 to jest z pochylenia. Swiece sa nowe bo maja 2kkm ale sa czarne . nie jest dla mnie wazna v max malca bo do tego mam inne auta ale zaciekwilo mnie dlaczego przerywa bo poczatkowo myslalem ze silnik sie rozwala
Nastepnym razem wlacze ssanie
Nastepnym razem wlacze ssanie
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
#25 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 08:49
Bilo ssanie nie wlaczaj bo jedyny efekt jaki uzyskasz przy takiej predkosci to zajebiesz mulem swiece
masz chec sie pobawic z tym włączając lekka ingerencje w silnik? to cos podzialamy, chyba ze chcesz tylko informacje dlaczego tak a nie inaczej
i wg mnie taka predkosc jest jaknajbardziej mozliwa
masz chec sie pobawic z tym włączając lekka ingerencje w silnik? to cos podzialamy, chyba ze chcesz tylko informacje dlaczego tak a nie inaczej
i wg mnie taka predkosc jest jaknajbardziej mozliwa
Czeladź Rally Team
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
Gdy Świat Przestanie Się Zbroić, a W Wojsku Zabraknie Etatów, Broń Oddamy Na Złom a Trepów Do Domu Wariatów
#28 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2008 - 11:41
u mnie są podobne objawy, jak przeciągam na kazdym biegu to juz przy kocu 3 biegu zaczyna sie dlawic. Wystarczy na chwile zdjąc noge z gazu i zaraz z powrotem ciągnie...u mnie jest to kwestia pompki paliwa. Wczesniej mialem takie objawy tylko na 4 biegu przy max predkosci, wtedy przyczyna byl jakis syf przy filtrze paliwa ktory powodowal ze pompka nie mogla zaciągnać wystarczającej ilosci paliwa.
Kiedys tez mialem tak ze bobek szedl tylko do 110, mimo ze mialem planowana glowice i sportowy walek rozrzadu...wszystko siedzialo w gazniku bo mialem dysze paliwa 115,a teraz mam 125 i od razu max predkosc skoczyla do gory...oczywiscie wszystko trzeba bylo stosownie wyregulować...zwłaszcza ze jezdze na 98, a liczba oktanowa zmienia wartosc energetyczna paliwa, co za tym idzie nalezy przeregulowac gaznik...
P.S jezeli masz czarne swiece to znaczy ze masz za pozny zaplon, ustaw go książkowo skoro masz seryjny silnik i moze cos sie poprawi, to tez moze byc przyczyna. Swego czasu krecilem zaplonem tak dlugo az uzyskiwalem najlepsze czasy przy przyspieszaniu...
o luzach zaworowych nie wspomne bo to tez istotna sprawa...
Kiedys tez mialem tak ze bobek szedl tylko do 110, mimo ze mialem planowana glowice i sportowy walek rozrzadu...wszystko siedzialo w gazniku bo mialem dysze paliwa 115,a teraz mam 125 i od razu max predkosc skoczyla do gory...oczywiscie wszystko trzeba bylo stosownie wyregulować...zwłaszcza ze jezdze na 98, a liczba oktanowa zmienia wartosc energetyczna paliwa, co za tym idzie nalezy przeregulowac gaznik...
P.S jezeli masz czarne swiece to znaczy ze masz za pozny zaplon, ustaw go książkowo skoro masz seryjny silnik i moze cos sie poprawi, to tez moze byc przyczyna. Swego czasu krecilem zaplonem tak dlugo az uzyskiwalem najlepsze czasy przy przyspieszaniu...
o luzach zaworowych nie wspomne bo to tez istotna sprawa...
#29 OFFLINE
Napisany 16 października 2008 - 06:18
Witam
Przypuszczam że jest winny standardowy 125 (czyli 1,25mm) zawór iglicowy gażnika (ten nad pływakiem) i wydaje mi się że rozwiercenie/wymiana na 150 (1,5mm) powinna pomóc.
Jeżeli sama wymiana/rozwiercenie zaworu nie poskutkuje to znaczy że:
- pompka paliwa nie wyrabia
- paliwo zamiast do gaźnika trafia spowrotem do baka przez ten drugi - zwrotny przewód
Bilo podaj jakie dysze i rurkę emulsyjną masz w gaźniku oraz jak przerobiłeś dolot powietrza.
standard (przynajmniej dla eleganta) to
główna paliwa- 115
główna powierza- 190
rurka emulsyjna- F101
Przypuszczam że jest winny standardowy 125 (czyli 1,25mm) zawór iglicowy gażnika (ten nad pływakiem) i wydaje mi się że rozwiercenie/wymiana na 150 (1,5mm) powinna pomóc.
Jeżeli sama wymiana/rozwiercenie zaworu nie poskutkuje to znaczy że:
- pompka paliwa nie wyrabia
- paliwo zamiast do gaźnika trafia spowrotem do baka przez ten drugi - zwrotny przewód
Bilo podaj jakie dysze i rurkę emulsyjną masz w gaźniku oraz jak przerobiłeś dolot powietrza.
standard (przynajmniej dla eleganta) to
główna paliwa- 115
główna powierza- 190
rurka emulsyjna- F101
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Półosie się pocą i przy dodawaniu gazu strzela |
Portal i forum - sprawy techniczne | Hawke1978 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Przypięty Co zrobiliście dziś dla swojego Malucha / co sie wydarzyło? |
Hydepark | Madd |
|
|
|
Włącznik świateł przeciwmgielnych przednich i dalekosiężnychświatła, włącznik, halogeny |
Car Audio i elektronika | Głuchman |
|
|
|
Blokująca się skrzynia biegów na wstecznym. |
Mechanika | artur04c |
|
|