Jump to content


Photo

Jaki silnik i z czego?


43 replies to this topic

#21 OFFLINE   Bonus

Bonus

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 906 posts
    • Time Online: 21m 22s

Posted 10 December 2008 - 20:16

Już się parę razy przydały 8)

#22 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 10 December 2008 - 21:20

Masz 4 miejsca i rozkładane siedzienia w maluchu to nie mów że nie woziłeś żadniej kobitki :roll:

#23 OFFLINE   Banakil

Banakil

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 posts
    • :

Posted 10 December 2008 - 21:31

Ekjonar jak się mają twoje resory?

#24 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 10 December 2008 - 21:53

...resory...


:crazy: u mnie jest "jeszcze" tylko jeden resor w maluchu :lol: Dobra koniec z tym OT

#25 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 posts
    • :

Posted 10 December 2008 - 22:11

mam pytanko. mógłby ktoś zmierzyć długość silnika tego z punto??? tzn jak długi silnik by się tam zmieścił. moja wielka prośba

#26 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 posts
    • Time Online: 2g 39m 36s

Posted 10 December 2008 - 22:22

Pisz do Rekina albo Cb_Marcina ;) Ale się mieści bez problemu.

#27 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Posted 10 December 2008 - 22:27

Jak nie zapomnę to Ci zmierzę, ale to jutro ;)

#28 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 posts
    • :

Posted 10 December 2008 - 22:59

a można jakoś wmontować silnik lewo obrotowy do malucha??

#29 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2,643 posts
    • Time Online: 28m 43s

Posted 10 December 2008 - 23:56

Od cinquecento 700 razem z jego skrzynią. Tylko trza w skrzyni obrócić dyfer, co by biegi były we właściwą stronę. No i pytanie czy jest sens, bo te niby 30KM co ma cieniasowy silnik można równie dobrze wyciągnąć z maluchowskiego silnika.
Dodany obrazek

#30 OFFLINE   sigo

sigo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 posts
    • Time Online: 18m 43s

Posted 11 December 2008 - 00:07

rozkładane siedzienia

raczej wystarczyły :o

#31 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 posts
    • :

Posted 11 December 2008 - 15:54

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??

#32 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Posted 11 December 2008 - 15:54

Silnik z Punto 1.2 ma długość (od tylnej krawędzi kadłuba do koła pasowego na wale włącznie) ok 45 cm ;)

#33 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2,643 posts
    • Time Online: 28m 43s

Posted 11 December 2008 - 16:36

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo Sad i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


No to podobnie - można by do tego silnika zastosować skrzynię CC 700, musisz tylko obrócić dyfer w skrzyni, no i dorobić flanszę, by połączyć ją z silnikiem. ;)
Dodany obrazek

#34 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Posted 11 December 2008 - 20:09

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy :wink:

#35 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 posts
    • Time Online: 32m 20s

Posted 11 December 2008 - 21:07

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy :wink:


do tego umiejetnosci, kreatywne myslenie i kupa hajsu :twisted:

#36 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2,643 posts
    • Time Online: 28m 43s

Posted 11 December 2008 - 21:32

No a dać skrzynię z CC z obróconym dyfrem to zły pomysł?
Dodany obrazek

#37 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 posts
    • Time Online: 32m 20s

Posted 11 December 2008 - 21:35

mozna, ale po co? skrzynia jest droga, duzo jebaniny, a jest tylko troche trwalsza od maluchowskiej. Wiec sie nie opłaca.

fakt jak sie ktos uprze to wsadzi wkoncu 1 zsynchonizowana.....

#38 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 posts
    • Time Online: 11g 31m 27s

Posted 11 December 2008 - 21:43

ciekawe w jak sposób odwrócisz dyfer
??

od tego zacznijmy
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#39 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 posts
    • Time Online: 32m 20s

Posted 11 December 2008 - 21:51

przelozyc z malaka kolo talerzowe i atak... czy cos takiego.. chgw :D

#40 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2,643 posts
    • Time Online: 28m 43s

Posted 11 December 2008 - 21:55

Ja nie twierdzę, że to jest opłacalne, no ale skoro kolega sobie wymarzył mieć taki silnik jaki sobie wybrał, to to jest rozwiązanie. A czy skrzynia jest taka droga... Na szrocie można wytargać jakąś sprawną za niewielką kasę...

Sebcyc:

Panowie - niektorzy swoimi zlotymi myslami mnie rozwalaja tutaj tak, ze az muysze sie uspokoic ze smiechu i zebrac w sobie by napisac cokolwiek dalej. Zapamietajcie sobie wszyscy, a szczegolnie ci co zyja w nieswiadomosci:

SILNIK CC700 JEST SILNIKIEM LEWOOBROTOWYM!!!!
Wsadzenie go do bisa spowoduje posiadanie 4 biegow do tyly i 1 do przodu. NAWET jesli zastosujemy sjkrzynie biegow od cc700. GRRR.....

Zeby miec silnik od cc700 i skrzynie od cc700 i miec 4 biegi do przodu trzeba odwrocic dyfer w skrzyni biegow. Wtedy skrzynka kreci sie we wlasciwa strone, wszystkie kola zebate w dalszym ciagu pracuja we wlasciwym zlozeniu, ale na osiach dostajemy przeciwny obrot.

Dokladnie odwrotnie jest ze skrzynka cc700 i silnikiem prawoobrotowym. Dyfra nie trzeba przekladac, ale cala skrzynka kreci sie w przeciwna niz zamierzal kontruktor strone razem z dyferencjalem, ktorego kola nie pracuja we wlasciwy sposob (zamiast zaciskac sie - odpychaja), co czesto owocowalo wylamywaniem kol zebatych na talerzu dyfra w moim swapie z silnikiem 1.2 (80KM bylo troche za duzo na skrzynke projektowana na 35KM).

Dlatego blagam was - nie osmieszajcie sie juz wiecej i przyjmijcie do wiadomosci, ze silnik cc700 JEST lewoobrotowy i wlozenie go do bisa razem ze skrzynka bez zadnych przerobek spowoduje posiadanie 4 biegow do tylu i 1 do przodu.

A jesli ktos chce zrobic tak, zeby bylo dobrze, to na tym rysunku

Please Login or Register to see this Hidden Content

trzeba wyciac dolna srobe z tulejka na plasko do obudowy i po tej wlasnie stronie wsadzic dyfer. I bedzie dobrze.


Tak więc chyba można... ;) Sam nigdy tego nie robiłem, dlatego się nie kłócę, ale z tego co mówi zuraw to raczej nie ma z tym większego problemu...
Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Topic Forum Started By Stats Last Post Info






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.