Jaki silnik i z czego?
Started By
SAS
, 07 gru 2007 09:03
43 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2007 - 09:03
Jako że marzyć każdemu wolno to i mi się marzy swapik ale taki niepozorny do lepszej jazdy budą malucha. Nie chce potwora, przy którym trzeba by było obspawać wszystko i porządną klatke zalożyć żeby się nie zabić ale coś co pozwoli zaskoczyć "światłowiczów" i spokojnie pokonywać trase z pkt. A do B.
Myślalem o jakiejś 900, coś w okolicach tego ale tak żeby nie przekroczyć "klasy" ani ubezpieczenia. Zastanawialem się również nad wyborem pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem. Nie wiem natomiast skąd takowy silnik zabrać tzn. z jakiego autka i ile mnie takowy silnik kosztować może.
Wszystkie te pytania chciałem sebcycowi zadać ale u niego co chwila coś w przebudowie na jego wpsnialej stronce i bałem sie, że nie dotrze więc pisze tu. A noż komuś się również sprzyda.
Czekam na pomoc i z góry dziekuje.
Myślalem o jakiejś 900, coś w okolicach tego ale tak żeby nie przekroczyć "klasy" ani ubezpieczenia. Zastanawialem się również nad wyborem pomiędzy gaźnikiem a wtryskiem. Nie wiem natomiast skąd takowy silnik zabrać tzn. z jakiego autka i ile mnie takowy silnik kosztować może.
Wszystkie te pytania chciałem sebcycowi zadać ale u niego co chwila coś w przebudowie na jego wpsnialej stronce i bałem sie, że nie dotrze więc pisze tu. A noż komuś się również sprzyda.
Czekam na pomoc i z góry dziekuje.
Żyj aż do śmierci!
#2 OFFLINE
Napisany 07 grudnia 2007 - 15:25
np: silnik 899 39 KM (uno sc cc pana 127 )
na allegro lub z jakiegoś ogłoszeni , możesz kupić taki silnik (na wtrysku 800-1000zł za cały z osprzętem do odpalenia )
na allegro lub z jakiegoś ogłoszeni , możesz kupić taki silnik (na wtrysku 800-1000zł za cały z osprzętem do odpalenia )
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany
#3 OFFLINE
Napisany 14 grudnia 2007 - 16:56
Ja osobiście polecam 903 z seata ibizy I gen. Prosty jak drut, nie ma wtrysku, ani komputera - żadnych problemów z podłączeniem, pompa paliwa mechaniczna z wałka rozrządu także kolejne koszta odpadają. Mój silnik jest z 1992 tak więc nie taki stary jak te z fiatów 127. Silniki z ibizy miały moc od 40 do 47KM. Wg mnie na pierwszy swap idealny no i tańszy niż 900 z cc/sc.
Skąd wziąć?
Skąd wziąć?
#10 OFFLINE
Napisany 28 lipca 2008 - 19:45
nie o to chodzilo demon zle mnie zrozumiales kazdy robi takiego na jakiego go stac
wiadome ze jak mam w portfelu 10zl to nie zrobie swapa bo to bez sensu.ale stac mnie na zrobienie 900 to robie 900. bede mial kase to zrobie cos wiekszego
wiadome ze jak mam w portfelu 10zl to nie zrobie swapa bo to bez sensu.ale stac mnie na zrobienie 900 to robie 900. bede mial kase to zrobie cos wiekszego
jade szybciej niż mój anioł stróż potrafi latac
#15 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2008 - 23:27
Cześć. mam pytanie. co myślicie o silniku z hondy 1.3 16v na gaźniku?? tylko nie wiem jak to jest z ta skrzynią. bo honda ma pod maska skrzynie po lewej stronie a wszystkie auta z jakich swap'ujecie maja po prawej. wiec mam takie pytanie. nie wiecie czy po prostu honda ma po prostu tzw lewe obroty czy jak?? silnik trzeba by było zamontować zamiast siedzeń z tyłu czy normalnie tak jak ten z punta. kreci mnie silnik z hondy bo miałem takową i wiem że ona się bardzo ładnie kreci na obroty i niema odcięcia zapłonu. proszę o pomoc. z góry dziękuje
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Kontrola ładowania, silnik poza budą, regler robi zwarcie |
Car Audio i elektronika | Puzel |
|
|