Jaki silnik i z czego?
#33 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2008 - 16:36
nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo Sad i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??
No to podobnie - można by do tego silnika zastosować skrzynię CC 700, musisz tylko obrócić dyfer w skrzyni, no i dorobić flanszę, by połączyć ją z silnikiem.
#34 Gość_Demon126p_*
Napisany 11 grudnia 2008 - 20:09
nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??
Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy
#35 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2008 - 21:07
nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??
Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy
do tego umiejetnosci, kreatywne myslenie i kupa hajsu
#40 OFFLINE
Napisany 11 grudnia 2008 - 21:55
Sebcyc:
Panowie - niektorzy swoimi zlotymi myslami mnie rozwalaja tutaj tak, ze az muysze sie uspokoic ze smiechu i zebrac w sobie by napisac cokolwiek dalej. Zapamietajcie sobie wszyscy, a szczegolnie ci co zyja w nieswiadomosci:
trzeba wyciac dolna srobe z tulejka na plasko do obudowy i po tej wlasnie stronie wsadzic dyfer. I bedzie dobrze.
SILNIK CC700 JEST SILNIKIEM LEWOOBROTOWYM!!!!
Wsadzenie go do bisa spowoduje posiadanie 4 biegow do tyly i 1 do przodu. NAWET jesli zastosujemy sjkrzynie biegow od cc700. GRRR.....
Zeby miec silnik od cc700 i skrzynie od cc700 i miec 4 biegi do przodu trzeba odwrocic dyfer w skrzyni biegow. Wtedy skrzynka kreci sie we wlasciwa strone, wszystkie kola zebate w dalszym ciagu pracuja we wlasciwym zlozeniu, ale na osiach dostajemy przeciwny obrot.
Dokladnie odwrotnie jest ze skrzynka cc700 i silnikiem prawoobrotowym. Dyfra nie trzeba przekladac, ale cala skrzynka kreci sie w przeciwna niz zamierzal kontruktor strone razem z dyferencjalem, ktorego kola nie pracuja we wlasciwy sposob (zamiast zaciskac sie - odpychaja), co czesto owocowalo wylamywaniem kol zebatych na talerzu dyfra w moim swapie z silnikiem 1.2 (80KM bylo troche za duzo na skrzynke projektowana na 35KM).
Dlatego blagam was - nie osmieszajcie sie juz wiecej i przyjmijcie do wiadomosci, ze silnik cc700 JEST lewoobrotowy i wlozenie go do bisa razem ze skrzynka bez zadnych przerobek spowoduje posiadanie 4 biegow do tylu i 1 do przodu.
A jesli ktos chce zrobic tak, zeby bylo dobrze, to na tym rysunku
Tak więc chyba można... Sam nigdy tego nie robiłem, dlatego się nie kłócę, ale z tego co mówi zuraw to raczej nie ma z tym większego problemu...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Kontrola ładowania, silnik poza budą, regler robi zwarcie |
Car Audio i elektronika | Puzel |
|
|