Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki silnik i z czego?


43 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Bonus

Bonus

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 906 postów
    • Time Online: 21m 22s

Napisany 10 grudnia 2008 - 20:16

Już się parę razy przydały 8)

#22 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 10 grudnia 2008 - 21:20

Masz 4 miejsca i rozkładane siedzienia w maluchu to nie mów że nie woziłeś żadniej kobitki :roll:

#23 OFFLINE   Banakil

Banakil

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
    • :

Napisany 10 grudnia 2008 - 21:31

Ekjonar jak się mają twoje resory?

#24 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 10 grudnia 2008 - 21:53

...resory...


:crazy: u mnie jest "jeszcze" tylko jeden resor w maluchu :lol: Dobra koniec z tym OT

#25 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
    • :

Napisany 10 grudnia 2008 - 22:11

mam pytanko. mógłby ktoś zmierzyć długość silnika tego z punto??? tzn jak długi silnik by się tam zmieścił. moja wielka prośba

#26 OFFLINE   Ekjonar

Ekjonar

    Master

  • Member
  • 733 postów
    • Time Online: 2g 39m 36s

Napisany 10 grudnia 2008 - 22:22

Pisz do Rekina albo Cb_Marcina ;) Ale się mieści bez problemu.

#27 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 10 grudnia 2008 - 22:27

Jak nie zapomnę to Ci zmierzę, ale to jutro ;)

#28 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
    • :

Napisany 10 grudnia 2008 - 22:59

a można jakoś wmontować silnik lewo obrotowy do malucha??

#29 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 10 grudnia 2008 - 23:56

Od cinquecento 700 razem z jego skrzynią. Tylko trza w skrzyni obrócić dyfer, co by biegi były we właściwą stronę. No i pytanie czy jest sens, bo te niby 30KM co ma cieniasowy silnik można równie dobrze wyciągnąć z maluchowskiego silnika.
Dodany obrazek

#30 OFFLINE   sigo

sigo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 794 postów
    • Time Online: 18m 43s

Napisany 11 grudnia 2008 - 00:07

rozkładane siedzienia

raczej wystarczyły :o

#31 OFFLINE   Memek

Memek

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 16 postów
    • :

Napisany 11 grudnia 2008 - 15:54

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??

#32 Gość_Rekin_*

Gość_Rekin_*
  • Guests

Napisany 11 grudnia 2008 - 15:54

Silnik z Punto 1.2 ma długość (od tylnej krawędzi kadłuba do koła pasowego na wale włącznie) ok 45 cm ;)

#33 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 11 grudnia 2008 - 16:36

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo Sad i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


No to podobnie - można by do tego silnika zastosować skrzynię CC 700, musisz tylko obrócić dyfer w skrzyni, no i dorobić flanszę, by połączyć ją z silnikiem. ;)
Dodany obrazek

#34 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 11 grudnia 2008 - 20:09

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy :wink:

#35 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:07

nie mi chodzi o silnik hondy. bo jak się parzy od strony rozrządu wzdłuż silnika to wałek do skrzyni się kreci w lewo :( i taki silnik chciałbym wstawić. jest na to jakiś sposób??


Jest.Zrezygować z tego pomysłu i nie pakować lewo obrota do prawo obrota.A robienie centrala to już kupa rzezby która może każdego przerosnąć.CHyba że posiadasz super wyposażony warsztat samochodowy :wink:


do tego umiejetnosci, kreatywne myslenie i kupa hajsu :twisted:

#36 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:32

No a dać skrzynię z CC z obróconym dyfrem to zły pomysł?
Dodany obrazek

#37 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:35

mozna, ale po co? skrzynia jest droga, duzo jebaniny, a jest tylko troche trwalsza od maluchowskiej. Wiec sie nie opłaca.

fakt jak sie ktos uprze to wsadzi wkoncu 1 zsynchonizowana.....

#38 OFFLINE   sebcyc

sebcyc

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 414 postów
    • Time Online: 11g 31m 27s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:43

ciekawe w jak sposób odwrócisz dyfer
??

od tego zacznijmy
zapraszam na www.budowaswapow.com
Sprzedam części:
Miski alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Pokrywy alu. Abarth, Giannin, bez napisu
Zderzaki chromowane
Zamek tylnej klapy chromowany

#39 OFFLINE   Phantom

Phantom

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 641 postów
    • Time Online: 32m 20s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:51

przelozyc z malaka kolo talerzowe i atak... czy cos takiego.. chgw :D

#40 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 11 grudnia 2008 - 21:55

Ja nie twierdzę, że to jest opłacalne, no ale skoro kolega sobie wymarzył mieć taki silnik jaki sobie wybrał, to to jest rozwiązanie. A czy skrzynia jest taka droga... Na szrocie można wytargać jakąś sprawną za niewielką kasę...

Sebcyc:

Panowie - niektorzy swoimi zlotymi myslami mnie rozwalaja tutaj tak, ze az muysze sie uspokoic ze smiechu i zebrac w sobie by napisac cokolwiek dalej. Zapamietajcie sobie wszyscy, a szczegolnie ci co zyja w nieswiadomosci:

SILNIK CC700 JEST SILNIKIEM LEWOOBROTOWYM!!!!
Wsadzenie go do bisa spowoduje posiadanie 4 biegow do tyly i 1 do przodu. NAWET jesli zastosujemy sjkrzynie biegow od cc700. GRRR.....

Zeby miec silnik od cc700 i skrzynie od cc700 i miec 4 biegi do przodu trzeba odwrocic dyfer w skrzyni biegow. Wtedy skrzynka kreci sie we wlasciwa strone, wszystkie kola zebate w dalszym ciagu pracuja we wlasciwym zlozeniu, ale na osiach dostajemy przeciwny obrot.

Dokladnie odwrotnie jest ze skrzynka cc700 i silnikiem prawoobrotowym. Dyfra nie trzeba przekladac, ale cala skrzynka kreci sie w przeciwna niz zamierzal kontruktor strone razem z dyferencjalem, ktorego kola nie pracuja we wlasciwy sposob (zamiast zaciskac sie - odpychaja), co czesto owocowalo wylamywaniem kol zebatych na talerzu dyfra w moim swapie z silnikiem 1.2 (80KM bylo troche za duzo na skrzynke projektowana na 35KM).

Dlatego blagam was - nie osmieszajcie sie juz wiecej i przyjmijcie do wiadomosci, ze silnik cc700 JEST lewoobrotowy i wlozenie go do bisa razem ze skrzynka bez zadnych przerobek spowoduje posiadanie 4 biegow do tylu i 1 do przodu.

A jesli ktos chce zrobic tak, zeby bylo dobrze, to na tym rysunku

Please Login or Register to see this Hidden Content

trzeba wyciac dolna srobe z tulejka na plasko do obudowy i po tej wlasnie stronie wsadzic dyfer. I bedzie dobrze.


Tak więc chyba można... ;) Sam nigdy tego nie robiłem, dlatego się nie kłócę, ale z tego co mówi zuraw to raczej nie ma z tym większego problemu...
Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.