Skocz do zawartości


Zdjęcie

problemy z ładowaniem..


27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 06 listopada 2007 - 20:08

to akurat nowe zalozone mam do rozrucha bo wlasnei kiedys odpadlo i nei moglem odpalic chmurki

#22 Gość_Demon126p_*

Gość_Demon126p_*
  • Guests

Napisany 06 listopada 2007 - 20:22

Ja tylko sugerowałem,bo mnie sie tak przytrafiło :wink:

#23 OFFLINE   Kizar

Kizar

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 806 postów
    • :

Napisany 06 listopada 2007 - 22:18

Dziękuje za kazda dobra rade.. trzeba sprawdzic wszytskei warianty..

Na początek proponuję sprawdzić szczotki alternatora

gdzie na alternatorze sa szczotki ?? wiem ze w rozruszniku i te wymienilem sa gdzies jeszcze??

#24 OFFLINE   FSMarcin

FSMarcin

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 402 postów
    • Time Online: 9m 6s

Napisany 06 listopada 2007 - 22:58

Zajżyj pod taki czarny plastyk na wierzchu..
Ford Fiesta 1,3i C 95'

#25 OFFLINE   Rampula

Rampula

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 525 postów
    • Time Online: 5g 17m 14s

Napisany 06 listopada 2007 - 23:29

caly szczotkotrzymacz to takie male badziewie gdzie wchodza Ci 4 kabelki- zolty, zielony (z reg. napiecia), brazowy i bodajze czarny, przykrecony o ile sie nie myle dwoma srubkami pod klucz 10.

o tu w koleczku:

Please Login or Register to see this Hidden Content



rob to ladowanie i zarzucaj halce :D
'weź synek włóż hawajską koszule...'

#26 OFFLINE   Mandolina

Mandolina

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 923 postów
    • Time Online: 38s

Napisany 07 listopada 2007 - 00:11

Zajżyj pod taki czarny plastyk na wierzchu..


Tam jest prostownik :)

caly szczotkotrzymacz to takie male badziewie gdzie wchodza Ci 4 kabelki- zolty, zielony (z reg. napiecia), brazowy i bodajze czarny


Nic dodać nic ująć :)

#27 OFFLINE   bartezz

bartezz

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 6 postów
    • :

Napisany 09 listopada 2007 - 21:22

ja mam podobny problem w FeLku .wsadzam naładowany akumulator rano jezdze cały dziń a wieczorem niemoge go odpalić . masakra . jutro biore sie za sprawdzanie alternatora (wczoraj wymieniłem aku :| )

#28 OFFLINE   ScApi

ScApi

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 241 postów
    • Time Online: 20m 6s

Napisany 10 listopada 2007 - 18:57

@bartezz w twoim przypadku oprócz tego co koledzy napisali zrób jeszcze jedno, powyłączaj(odłącz) wszystko co w maluchu może ci pobierać prąd radio, alarm, centralka itp,. odłącz kleme + od aku i podłącz ją przez żarówkę +/- 5W 12V jeżeli będzie się żarzyć/świecić to masz zware w instalacji, niejako wpływa to też na żarzenie się kontrolki ładowania bo zwarcie chcąc nie chcąc wywołuje znaczny pobór prądu i pracę aku/altek pod dużym obciążeniem. Najlepsze wyjście to miernik uniwersalny wtedy można sprawdzić stan instalacji, np sprawdzić różnicę potencjałów między aku a np światłami itp. itd. defakto kontrolka ładowania działa na zasadzie różnicy potencjałów między altkiem a akumulatorem.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.