cześć mam problem 5 tysięcy km temu (wiosną) wymieniłem uszczelniacz na nowiutki (chyba ze trzeci przed wymiana koła pasowego)oraz koło pasowe, i po przejechaniu tych magicznych pięciu tysięcy znów zaczął mi olej lecieć jak z wiadra ja nie wiem czy to jest wina części czy tych uszczelniaczy:P jak ktos ma jakiś patent aby zapobiec wydobywaniu sie oleju to niech sie nim podzieli będę bardzo wdzięczny. bo nie mam ochoty znowu wydawać 7 zł na nowy uszczelniacz bo i tak wiem że za pare tyś km będzie z niego leciało:P Pozdrawiam
leci olej z uszczelniacza koła pasowego :D szukam patentu
Started By
kamil_loczek
, 07 lip 2007 10:23
9 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2007 - 10:23
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#5 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2007 - 12:15
już sam nie wiem bo mu wy mienie uszczelniacz jest spokój. zrobie troche kilometrów i znowu myslałem nad kupnem nadwymiarowego uszczelniacza bo mi ewidentnie z niego leci:)
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#7 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2007 - 18:06
no mocno dokręcałem hmm muszę to sprawdzić a jak mocno to dokręcić ;>?? z jaka siłą ewentualnie ;>?? dzieki wielkie
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#9 OFFLINE
Napisany 07 lipca 2007 - 21:08
hehe dzięki wielkie następnym razem dokręce umiarkowanie:) hehe i mam nadzieje że nie będzie lecieć bo ja tym maluchem dużo kilometrów trzaskam i przez 13 tyś km to byłby 4 uszczelniacz i 3 koło teraz. jeszcze raz dziękuję za porade
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Szukam godnego mężczyzny! |
Teraz My! | Lolitanen |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
momenty dokręcenia śrub w kołach |
Mechanika | maskot4 |
|
|
|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|