to musiała by być nieźle porysowana . A ta kontrolka na niskich obrotach to ci mruga czy ciągle świeci ;>?? I czy jak sie zapala to zapala sie mrugając;>?? jak mruga to panewy albo owalizacja wału na 100% juz są lekko wyrobione
Kontrolka oleju świeci na wolnych obrotach. Co jest???
Started By
kasmar
, 28 cze 2007 16:44
27 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2007 - 07:50
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#23 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2007 - 13:30
Słuchajcie. Już drugi raz zauważyłem, że po przejechaniu 15 km
na wolnych obrotach miga się kontrolka oleju.
(lotos mineralny zmieniany 100km temu)
Z kolei dziś pojeździłem koło 6 km i nie było takiego problemu.
Ki diabeł? Silnik nie ma wycieków,
istnieje duże prawdopodobieństwo,
że ma 60 tyś km przebiegu.
Może wystarczy przeczyścić filtr odśrodkowy?
Aha ja zdaje się wlałem 2 litry oleju... Ale nie jestem pewien...
na wolnych obrotach miga się kontrolka oleju.
(lotos mineralny zmieniany 100km temu)
Z kolei dziś pojeździłem koło 6 km i nie było takiego problemu.
Ki diabeł? Silnik nie ma wycieków,
istnieje duże prawdopodobieństwo,
że ma 60 tyś km przebiegu.
Może wystarczy przeczyścić filtr odśrodkowy?
Aha ja zdaje się wlałem 2 litry oleju... Ale nie jestem pewien...
#25 OFFLINE
Napisany 07 września 2007 - 22:44
zapieczone pierścienie, popękane pierścienie, wytarta gładź cylindra, nieszczelne uszczelniacze zaworowe, wycieki z uszczelniaczy wału i popychaczy, pęknięty tłok, krótka lista rzeczy które mogą na to wpływać
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy
#26 OFFLINE
Napisany 01 października 2013 - 07:10
Odświeżam temat bo mam taki sam problem, mianowicie silnik jak się fest zagrzeje to na jałowym świeci mi się kontrolka oleju. Silnik ma przejechane 160 km od remontu ,pompy oleju nie ruszałem więc ma przejechane około 70 tys.Silnik jest zalany syntetykiem ,kompresje ma 12 kpa/...Czy jest możliwe ze pompa ma uszkodzony zawór redukcyjny?czy po prostu już te koła zębate powiedziały dość?
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
gaśnie na niskich obrotach |
Mechanika | borus |
|
|
|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
ile oleju do skrzyni rapid? |
SWAP Center | brylka |
|
|
|
Ciśnienie oleju |
Mechanika | snaki |
|
|