Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kontrolka oleju świeci na wolnych obrotach. Co jest???


27 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 01 lipca 2007 - 07:50

to musiała by być nieźle porysowana . A ta kontrolka na niskich obrotach to ci mruga czy ciągle świeci ;>?? I czy jak sie zapala to zapala sie mrugając;>?? jak mruga to panewy albo owalizacja wału na 100% juz są lekko wyrobione :devil:
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D

#22 OFFLINE   kasmar

kasmar

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
    • :

Napisany 02 lipca 2007 - 07:10

Najpierw zaczyna migać a później to juz jaży jak p........ do chwili dodania gazu.

#23 OFFLINE   KotLarry

KotLarry

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 146 postów
    • :

Napisany 20 sierpnia 2007 - 13:30

Słuchajcie. Już drugi raz zauważyłem, że po przejechaniu 15 km
na wolnych obrotach miga się kontrolka oleju.
(lotos mineralny zmieniany 100km temu)

Z kolei dziś pojeździłem koło 6 km i nie było takiego problemu.

Ki diabeł? Silnik nie ma wycieków,
istnieje duże prawdopodobieństwo,
że ma 60 tyś km przebiegu.

Może wystarczy przeczyścić filtr odśrodkowy?

Aha ja zdaje się wlałem 2 litry oleju... Ale nie jestem pewien...

#24 OFFLINE   kasmar

kasmar

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
    • :

Napisany 24 sierpnia 2007 - 07:27

No mi w tej chwili to nie tylko świeci ale też bierze na maxa olej, trzeba dolewać jakąś litre na 1000 km, i co wy na to???

#25 OFFLINE   kamil_loczek

kamil_loczek

    Zaawansowany

  • Member
  • 261 postów
    • :

Napisany 07 września 2007 - 22:44

zapieczone pierścienie, popękane pierścienie, wytarta gładź cylindra, nieszczelne uszczelniacze zaworowe, wycieki z uszczelniaczy wału i popychaczy, pęknięty tłok, krótka lista rzeczy które mogą na to wpływać :D
gdyby bóg preferował przedni napęd to ludzie chodzili by na rękach:D

cipka to najlepszy silnik na świecie. Działą z tłokiem każdej średnicy, wbudowana funkcję samosmarowania, odpalasz jednym palcem i co miesiąc sam się wymienia olej. szkoda tylko, że ma dziwny komputer pokładowy :D

#26 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 01 października 2013 - 07:10

Odświeżam temat bo mam taki sam problem, mianowicie silnik jak się fest zagrzeje to na jałowym świeci mi się kontrolka oleju. Silnik ma przejechane 160 km od remontu ,pompy oleju nie ruszałem więc ma przejechane około 70 tys.Silnik jest zalany syntetykiem ,kompresje ma 12 kpa/...Czy jest możliwe ze pompa ma uszkodzony zawór redukcyjny?czy po prostu już te koła zębate powiedziały dość?

#27 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 01 października 2013 - 08:57

syntetyk :? :o jaka lepkosc?
MAŁY, ALE WARIAT

#28 OFFLINE   ikarus280

ikarus280

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 518 postów
    • Time Online: 45m 24s

Napisany 01 października 2013 - 10:11

Chyba znalazłem przyczynę-pomiędzy zaworem pompy a wałkiem rozrządu był 1 włos od szczotki drucianej,nie wiem jak on tam się dostał. Pomierzę jeszcze pompę aby mieć pewność że to przez to .



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.