Kontrolka oleju świeci na wolnych obrotach. Co jest???
#1 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2007 - 16:44
#3 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2007 - 22:52
Tylko nie wiem czemu tylko jak ciepły
Bo wtedy olej jest żadszy.
Może to być spowodowane tym co wymienił przedmówca jak i np. kiepskim stanem klawiatury ( zbyt duże luzy) i olej traci ciśnienie na wałku klawiatury.
#6 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2007 - 09:16
Ja to raczej o panewkach korbowych myślałem bo miałem już taką opcję trzy silniki temu
Czy przy zmianie panewki robiłeś szlif wału
Przy odpalaniu kontrolka gaśnie od razu czy trochę się świeci
O tym nie pomyślałemBo wtedy olej jest żadszy.
#8 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2007 - 12:21
Muszę lepiej te zawory wyregulować może faktycznie to jest to.
Chodzi o luz dzwigienek na wałku a nie o ustawienie luzów zaworowych.
Dokładnie o to
#9 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2007 - 14:59
--------------------------------------------------------------------------------
Chodzi o luz dzwigienek na wałku a nie o ustawienie luzów zaworowych.
Ja to raczej o panewkach korbowych myślałem bo miałem już taką opcję trzy silniki temu
Czy przy zmianie panewki robiłeś szlif wału
Przy odpalaniu kontrolka gaśnie od razu czy trochę się świeci
Przy odpalaniu lampka gaśnie od razu więc sam nie wiem, mówię doiero po przejechaniu ok 15 km jak się zagrzeje to się zaświeci przy wolniejszych obrotach.
#11 OFFLINE
Napisany 29 czerwca 2007 - 16:34
#12 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2007 - 08:56
A tak przy okazji to wymiana panewek bez szlifu wału szkoda było wogóle twojej pracy.
NIe do końca się z tobą zgodzę, ostatnio tez zmieniłem panewkę jedna od strony koła zamachowego i też nie robiłem szlifu wału tylko go przetarłem bardzo drobnym papierem ściernym i spokojnie przjechałem 30 tys km tylko w końcu wał pękł i stąd musiałem kupić nowy silnik a przy okazji założyłem nową panewkę od strony koła zamachowego i też tylko przetarłem papierkiem ściernym a ta kontrolka to już sam nie wiem co z nią dalej nie chce zgasnąć. A luzach na kle pasowym raczej nie ma mowy, czekam na kolejne sugestie.
#13 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2007 - 09:45
nie robiłem szlifu wału tylko go przetarłem bardzo drobnym papierem ściernym i spokojnie przjechałem 30 tys
No chyba żartujesz
A pilnika pod ręką nie miałeś
#14 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2007 - 13:23
nie robiłem szlifu wału tylko go przetarłem bardzo drobnym papierem ściernym i spokojnie przjechałem 30 tys
No chyba żartujesz
A pilnika pod ręką nie miałeś
szefie tak właściwie to nawet nie ja to robiłem tylko gość na codzień pracujący w stacji diagnostycznej i serwisowej a wał skoro nie miał rys ani większej owalizacji i był ok miał średnicę 53,650 i założyłem panewke nadwymiarową 0,2
#15 OFFLINE
Napisany 30 czerwca 2007 - 13:29
szefie tak właściwie to nawet nie ja to robiłem tylko gość na codzień pracujący w stacji diagnostycznej i serwisowej
Nic tylko mu pogratulować pewnie średnicę zmierzył linijką a owalizacje kapslem od borwara
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
gaśnie na niskich obrotach |
Mechanika | borus |
|
|
|
Lokalizacja czujnika ciśnienia oleju 650E |
Mechanika | jjmalin |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
ile oleju do skrzyni rapid? |
SWAP Center | brylka |
|
|
|
Ciśnienie oleju |
Mechanika | snaki |
|
|