antygleba
Started By
malyszu
, 21 mar 2007 21:44
63 odpowiedzi na ten temat
#33 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 08:44
Konkretną odpowiedź na to pytanie podsuną Ci już w jednym z pierwszych postów KuLaPl.
Widać słabo Cię to interesuje jeżeli ważniejsze posty pomijasz.
Podniesienie auta spowoduje duży pozytyw na kołach( czili zawijanie się kół pod auto) nie wiem czy na tym da się jeździć ale raczej będzie to należało do wyczynów kaskaderskich.
Z tyłu podniesienie zbyt wysoko(czyli na taką wysokość jak np. na tej fotce powyżej) spowoduje, że półosie zaczną pracować pod nienaturalnym kątem a pierwszym tego obiawem przed zniszczeniem skrzyni będą pękające co chwila zabieraki i urywające się przegóby.
Maluch nie jest stworzony do podnoszenia
No może, że przeszczep zawiasu z innego auta.
Widać słabo Cię to interesuje jeżeli ważniejsze posty pomijasz.
Podniesienie auta spowoduje duży pozytyw na kołach( czili zawijanie się kół pod auto) nie wiem czy na tym da się jeździć ale raczej będzie to należało do wyczynów kaskaderskich.
Z tyłu podniesienie zbyt wysoko(czyli na taką wysokość jak np. na tej fotce powyżej) spowoduje, że półosie zaczną pracować pod nienaturalnym kątem a pierwszym tego obiawem przed zniszczeniem skrzyni będą pękające co chwila zabieraki i urywające się przegóby.
Maluch nie jest stworzony do podnoszenia
No może, że przeszczep zawiasu z innego auta.
#34 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 09:05
A czy ja powiedziałam ze sie z Wami nie zgadzam? nie jestem może za celowym obniżaniem a już zwłaszcza za utwardzaniem zawieszenia z punktu widzenia pasażera ale podnoszenie też nie jest dobre a nawet bardzo niebespieczne. grunt że należy sie pochwała Mandolinie za jedyną konkretną i rzetelną odpowiedź.
#35 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 09:05
Jeśli chcesz włożyc opony 175 i ci sie nie mieszcza tzn. ze masz zbyt wysoki profil opony. I nie podnoś malucha bo ci to na dobre nie wyjdzie.
Jaki masz profil tej opony ?? ??
Jak 175/70/13 to weź sobie je najlepiej wsadź do dupy a kup sobie 175/50/13 takie ci sie napewno zmieszczą
Jaki masz profil tej opony ?? ??
Jak 175/70/13 to weź sobie je najlepiej wsadź do dupy a kup sobie 175/50/13 takie ci sie napewno zmieszczą
był 126p - 903ccm SPi [*]15.10.2007r
jest
BMW E46 330D
126p elx 1,2mpi in progress...
#36 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 10:35
podnoszenie serii mija sie z celem, gdyż koła będą wyglądały tak \----/ a to z bezpieczeństwem prowadzenia się malca napewno nie idzie
na serii już ma sie problem z szybkim przejeżdżaniem zakrętów (tu też koło się mocno chowa pod samochód)
jak chcesz wrzucać fele 13" to tylko z oponami niskoprofilowymi 175/50/13 tak jak napisał nermack
a co tyczy sie usztywnienia zawieszenia to można wsadzić gumy między zwoje sprężyn, wymienić olej w amorkach lub całe amorki
na serii już ma sie problem z szybkim przejeżdżaniem zakrętów (tu też koło się mocno chowa pod samochód)
jak chcesz wrzucać fele 13" to tylko z oponami niskoprofilowymi 175/50/13 tak jak napisał nermack
a co tyczy sie usztywnienia zawieszenia to można wsadzić gumy między zwoje sprężyn, wymienić olej w amorkach lub całe amorki
#39 OFFLINE
Napisany 22 marca 2007 - 22:58
Maluch jest tak prosty ze z obnizaniem czy podnoszeniem niema problemu
Aby obnizyc klepiesz resor ewentualnie jak mało obcinasz podstawki mocujące pod resor - to przód, tył obcinasz spręzyny Na koniec utwardzasz amorki i KONIEC
Aby podnieśc obnizonego malucha kupijesz nowy resor lub go klepiejsz na 18-20 cm a jak miałes obcięte podkładki pod resor to dajesz nowe, co do tyłu to kupujesz nowe spręzyny lub tak jak ktoś wspomniał wsadzasz dodatkowe podkładki gumowe między zwoje spręzyn, na koniec zostaje sprawdzenie amorków zeby jakaś przyczepnośc była
Dziękuje.............----------> Prosze
Aby obnizyc klepiesz resor ewentualnie jak mało obcinasz podstawki mocujące pod resor - to przód, tył obcinasz spręzyny Na koniec utwardzasz amorki i KONIEC
Aby podnieśc obnizonego malucha kupijesz nowy resor lub go klepiejsz na 18-20 cm a jak miałes obcięte podkładki pod resor to dajesz nowe, co do tyłu to kupujesz nowe spręzyny lub tak jak ktoś wspomniał wsadzasz dodatkowe podkładki gumowe między zwoje spręzyn, na koniec zostaje sprawdzenie amorków zeby jakaś przyczepnośc była
Dziękuje.............----------> Prosze