HOT ROD:Garbus,Syrena....
Started By
Numen
, 06 mar 2007 10:14
75 odpowiedzi na ten temat
#24 Gość_Demon126p_*
Napisany 07 marca 2007 - 20:54
I oczywiście tył napęd.
Wał poprowadzony między fotelami i to jest cały urok tego
http://www.cultstyle...der=asc&start=0
Sporo garbów jest i nie tylko.
Wał poprowadzony między fotelami i to jest cały urok tego
http://www.cultstyle...der=asc&start=0
Sporo garbów jest i nie tylko.
#30 Gość_Demon126p_*
Napisany 07 marca 2007 - 22:24
Stary skąd ty sie urwałeś????
Każdy hot rod to maszyna z lat 20,30,40,50 czyli klasyki motoryzacji i nikt sie nierozczula.
I własnie o takich ludziach pisałem wczesniej ze zjedzą kazdego kto chce zrobic konkretnie autko.
A to zdjęcie to tylko syrenka bez blach,więcej o niej na cultstyle.pl
Każdy hot rod to maszyna z lat 20,30,40,50 czyli klasyki motoryzacji i nikt sie nierozczula.
I własnie o takich ludziach pisałem wczesniej ze zjedzą kazdego kto chce zrobic konkretnie autko.
A to zdjęcie to tylko syrenka bez blach,więcej o niej na cultstyle.pl
#31 OFFLINE
Napisany 07 marca 2007 - 22:24
polska to taki dziwny kraj ze jak sie znajdzie cos fajnego jaksa gablote i ma sie jakis plan np HR z sarenki to zaraz krzyk ze klasyk ze szkoda no walsnie nikt nie kupi sarenki bo nikomu sie nie chce tego robic a jak juz ktos kupi to znajac polske wyjdzie z tego takie strucel i strup szpachli ze az boli to rzeczywiscie niech zngnije pod plotem bo skzoda z tego zrobic wypasionego Hot Rod`a
#33 OFFLINE
Napisany 07 marca 2007 - 22:46
Mocne silniki w ktorych drzemie petarda mocy....duzo chromowanych dodatkow piekne zestawienie lakeirow cudowne felgi i agresywny stajl....wole to niz patrzec na nastepna padline zarastajaca przez trawe lubcieta gumowka na zlomie
#34 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 01:22
demon, walnij jakiś projekt
Kiedy deszcz nie pada i wody coraz mnie... co mówię na to ja? KONEWKA
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!
http://www.terytoriu..._vehicle&CID=48 GŁOSOWAĆ!
#36 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 08:49
Hot Rod to raczej nie Dragster Ragaliku
Takie cos przeciez juz u was po Wrocku jeździ z silnikiem C20XE (150km) z Opla..
http://streetracing....pic.php?t=33153
I nie mówi ze sie nie da tylko ze mnie osobiscie sie nie widzi hot rod z syreny.. Na 3ciej stronie sa fotki silnika w komorze.. hmm troche ciasno nie uważacie ?? a to jest "tylko" 4 cylindry a nie jak na hot roda przystało Vka ..
a bym widzial taka sarenke z motorem 2 litry
Takie cos przeciez juz u was po Wrocku jeździ z silnikiem C20XE (150km) z Opla..
http://streetracing....pic.php?t=33153
I nie mówi ze sie nie da tylko ze mnie osobiscie sie nie widzi hot rod z syreny.. Na 3ciej stronie sa fotki silnika w komorze.. hmm troche ciasno nie uważacie ?? a to jest "tylko" 4 cylindry a nie jak na hot roda przystało Vka ..
#37 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 09:28
Modyfikowanie Syreny to nie jest takie hop siup. Miałem Syrenkę w ładnym stanie przez około rok - widziałem wiele różnych modyfikacji. Pewien facio pod Łodzią w Woli Grzymkowej się tym zajmujei ... uważam, że pomysł robienia hotroda jest poroniony. Ledwo mieści się tam 2 litrowy silnik z Kadetta, a takie wkładają matoły, które niszczą te klasyki, aby niby przyśpieszały i żeby pod remizą było si. Widziałem takowy silnik w poszerzonej Syrence (reparaturkami z kadeta - też tragedia) i już nie można tam było dosłownie włożyć palca. Oczywiście można zrobić kombinacę alpejską czyli taką, jak SyrenoCitroen (to niebieskie - długie...), czy obudować Porsche nadwoziem Syreny zmodyfikowanym. Ale koszta są chore. Jak już - to kupić opla rdzawego gsika jakiegoś i walczyć. Największą wadą Syreny jest jej przednie zawieszenie. Naprawiałem je z ojcem kilka razy. Po przejechaniu 1000 kilometrów i tak wszędzie są jeszcze większe luzy niż były. No poza tym przeguby Urwać mozna w każdym momencie... Ale auto jako seryjne jest cudowne, mimo dużo większej ilości wad niż 126p.
#40 OFFLINE
Napisany 08 marca 2007 - 10:42
syrenka-porshe już jest w Polsce, można się pobawić w tuning jej tylko to jest tak samo opłacalne jak w tuningu malca , wyda sie dużo ale efekt i tak będzie krytykowany przez innych, tu najlesza droga jest doprowadzić do stanu jak opuszczała fabryke a nawet lepszego
a co do HR to zanim zaczniecie sie w to bawić radzę przestudiować wszystkie przepisy odnośnie dopuszczenia samochodu do ruchu, mam tu na mysli m.in. przepisy jak maja wyglądac błotniki, światła, układ wydechowy, itd.
większość tych przepisów nie pozwoli wyjechac u nas porządnym HR a szkoda
i taka mała refleksja: przez pewien czas i ja łamałem przepisy moimi tylnimi kółkami
a co do HR to zanim zaczniecie sie w to bawić radzę przestudiować wszystkie przepisy odnośnie dopuszczenia samochodu do ruchu, mam tu na mysli m.in. przepisy jak maja wyglądac błotniki, światła, układ wydechowy, itd.
większość tych przepisów nie pozwoli wyjechac u nas porządnym HR a szkoda
i taka mała refleksja: przez pewien czas i ja łamałem przepisy moimi tylnimi kółkami
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
2013.06.28-30 Maluch World Meeting, Park Hotel, Hokovce |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | metaltymek |
|
|
|
Fiat 126 HOT ROD |
SWAP Center | Marekkk |
|
|
|
126photos BLOG! |
Hydepark | Madd |
|
|
|
Bobi Red Hot Chilli Malan |
Teraz My! | Bobi |
|
|
|
grzechotka w kółkach |
Mechanika | Machu19 |
|
|