Jest LECH , po co GLEBA na takie wyczyny
http://img237.images...61115010ug1.jpg
siwydh
Started By
siwydh
, 09 gru 2006 13:21
29 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 23:42
widziałem juz jakis czas temu filmik na forum VWGOLF
gratuluje odwagi , nie szkoda Ci budy jak walniesz dacha
gratuluje odwagi , nie szkoda Ci budy jak walniesz dacha
#25 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 23:46
mialem glebe ale po wypdku wrocilem do seryjnego zawieszenia
glebe zrobie sobie po zimie . a na szuterkach nie jest latwo wydachowac samochod przy cisnieniu 2.6 atmosfery czasami 3. glowna przczyna gleby jest za niskie cisnienie opona zawija sie i daszek gwarantowany . glebe zrobie ale to w mlauchu sredni sie sprawuje bo wtedy nie ma wogle zadnej pracy amortyzatorow
glebe zrobie sobie po zimie . a na szuterkach nie jest latwo wydachowac samochod przy cisnieniu 2.6 atmosfery czasami 3. glowna przczyna gleby jest za niskie cisnienie opona zawija sie i daszek gwarantowany . glebe zrobie ale to w mlauchu sredni sie sprawuje bo wtedy nie ma wogle zadnej pracy amortyzatorow
#26 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 02:05
Najfajniej wyglądał, na pierwszej fotce z pierwszego posta, wtedy własnie miał chyba glebe, a teraz do rzeczy, jaki miałeś wypadek że tak sie chronicznie boisz gleby, 2.6 czy nawet 3.0atm to nie jest gwarancja że przy seryjnym zawieszeniu będziesz stał na 4 kołach, ale na glebie chociaż by takiej jak mam ja nawet na ciśnieniu podawanym przez producenta (1.4 przód, 2.0 tył) cięzko jest przechylić samochód, a co dopiero mówić o dachu, poza tym napisałeś że główna przyczyna gleby jest niskie ciśnienie w oponach, a co ma piernik do wiatraka? i następna sprawa to praca amortyzatora, której rzekomo nie ma, na niskim zawieszeniu, otóż amortyzator pracuje w każdej pozycji, bez względu na to czy tłoczysko jest w dolnej czy w górnej części tuby/tulei amortyzatora, z twoich wypowiedzi wnioskuje że twoja wiedza techniczna na temat zagadnień z mechaniki czy nawet fizyki nie sa zbyt duże, radze troche poczytać i zasięgnąć więcej informacji na ten temat.
#27 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 08:57
Qulek, to jak juz strzelisz dacha (czego ci nie zycze) to wtedy pogadamy,ok?? chcesz to nie rob sobie gleby, nikt ci nie kaze! ale badz na tyle madry zeby nie upalac. dla mnie to jest szczyt glupoty ale kazdy ma swoje zdanie
Przecież dobrze wiesz ze bede auto po zimie stawiał na glebe Ale nie zmienia to faktu ze na slislim szutrze/piachu/sniegu mozna poupalac w granicach bezpieczeństwa.. wiadomo ze nie cisniesz opór ale trzebna czuc co sie dzieje... Tyle z mojej strony bo sie off top robi..
#28 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 09:46
'' główna przyczyna gleby jest niskie ciśnienie w oponach''
przejezyczylem sie chodzilo mi o dacha ze przy malym cisnieniu opona sie zawija i dach gwarantowany
moja wiedza techniczna nie jest duza ale troche wiem
ja glebe tez planuje zrobic ale nie taka jak niektorzy dla szpanu ze resor jest wygiety w druga strone albo na plasko przeciez to nie ma jak dzialac a wiem bo mialem takie scierwo
przejezyczylem sie chodzilo mi o dacha ze przy malym cisnieniu opona sie zawija i dach gwarantowany
moja wiedza techniczna nie jest duza ale troche wiem
ja glebe tez planuje zrobic ale nie taka jak niektorzy dla szpanu ze resor jest wygiety w druga strone albo na plasko przeciez to nie ma jak dzialac a wiem bo mialem takie scierwo
#29 OFFLINE
Napisany 29 grudnia 2006 - 10:27
jak bedziesz miał małe cisnienie to najwyzej zciagniesz opone na nawrocie
malucha jest łatwo postawic na boku lub na dachu przy seryjnym zawiasie poniewaz koła ustawione sa w pozytywie i na ostrych nawrotach siły dzialajace prubuja podwinac koło pod samochod czego przyczyna jest daszek
dlatego do jakiego kolwiek sportu samochodowego zawieszenie jest ustawione w negatywie w zaleznosi od prefereci kierowcy sposobu przeniesienai napedu i rodzaju dyscypliny ustawia sie mniejsze lub wieksze negatywy
malucha jest łatwo postawic na boku lub na dachu przy seryjnym zawiasie poniewaz koła ustawione sa w pozytywie i na ostrych nawrotach siły dzialajace prubuja podwinac koło pod samochod czego przyczyna jest daszek
dlatego do jakiego kolwiek sportu samochodowego zawieszenie jest ustawione w negatywie w zaleznosi od prefereci kierowcy sposobu przeniesienai napedu i rodzaju dyscypliny ustawia sie mniejsze lub wieksze negatywy