siwydh
Started By
siwydh
, 09 gru 2006 13:21
29 odpowiedzi na ten temat
#8 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 15:02
Sa to zimowki 145/70 a na lato mam 165/55.
glebe mialem zrobiona ale po wypadku zalozylem seryjny resor i sprezyny mowiac szczeze nie bylem zadowolony z tamtego zawieszenia bo przy sklepanym resoze na 13cm , sprezyny byly obciete o 1.5zwoja +guma nie pracowalo to zawieszenie wogole (no bo zreszta jak
). Na zakretach faktycznie byl duzo lepszy od seri ale tylko na rownych asfaltach a ja preferuje bardziej szuterek . A pozatym nasze lodzkie drogi sa strasznie roz***** . moze macie jakis zloty srodek co do mojego zawieszenia ? myslale zeby sklepac na 16cm resor amory tylnie na przod a tyl -.075zwoja i amorki z krosna.
a co do silnkia to popiersze ma malo palic bo jezdze nim na codzien no chyba ze wiecie co mozna przerobic bez wzrostu spalania ewentualnie niewielki wzrost jakos przeboleje hehe
glebe mialem zrobiona ale po wypadku zalozylem seryjny resor i sprezyny mowiac szczeze nie bylem zadowolony z tamtego zawieszenia bo przy sklepanym resoze na 13cm , sprezyny byly obciete o 1.5zwoja +guma nie pracowalo to zawieszenie wogole (no bo zreszta jak
). Na zakretach faktycznie byl duzo lepszy od seri ale tylko na rownych asfaltach a ja preferuje bardziej szuterek . A pozatym nasze lodzkie drogi sa strasznie roz***** . moze macie jakis zloty srodek co do mojego zawieszenia ? myslale zeby sklepac na 16cm resor amory tylnie na przod a tyl -.075zwoja i amorki z krosna.
a co do silnkia to popiersze ma malo palic bo jezdze nim na codzien no chyba ze wiecie co mozna przerobic bez wzrostu spalania ewentualnie niewielki wzrost jakos przeboleje hehe
#10 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 15:21
srodek jest taki jaki wyszedl z fabryki jedyne co wymienie to fotel kierowcy na bimarco.
a zapomnial bym o zgarach ktore sa w trakcie robiemia hehe
http://img90.imagesh...60323177hb7.jpg
a zapomnial bym o zgarach ktore sa w trakcie robiemia hehe
http://img90.imagesh...60323177hb7.jpg
#11 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 15:45
To faktycznie miałeś masakra glebe Lubisz szuterki tak? To w takim razie wiesz jak tam jest nierówno? Ja bym na twoim miejscu nawet nie wjeżdzal z takim zawieszeniu jak masz teraz i nawet na tym co planujesz. No chyba, że rozmiawiamy o jeździe na wprost bo bokami to można dacha złapać.
Nie ma mowy o podwyższeniu mocy i zachowania dotychczasowego spalania! O tym zapomnij.
Nie ma mowy o podwyższeniu mocy i zachowania dotychczasowego spalania! O tym zapomnij.
#12 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 15:56
no tak ale jak zrobie tak jak mialem to na szutrach maluch podskakuje jak pilka przelatuje 1/3 trasy w powietrzu a maluch nie jest tak latwo wydachowac z tylu mam 2.6 bara i oponka jedzie w poslizgu a nie podwija sie . a na szutrach sa dziury takie jak na lodzkich drogach.
blachaz mowi ze moze mi wpuscic resor w bude ale to w ch** roboty ok 300zl
blachaz mowi ze moze mi wpuscic resor w bude ale to w ch** roboty ok 300zl
#13 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 16:29
blachaz mowi ze moze mi wpuscic resor w bude ale to w ch** roboty ok 300zl
CO?
Ale tu nie chodzi o ciśnienie w oponach tylko o środek ciężkości Im niżej tym środek cięzkości jest niżej a co za tym idzie auto jest mniej wywrotne! Musiałeś coś źle zrobić z tą glebą bo mi to podskakuje na nierównościach tylko, ze siedzi na odbojach
#14 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 17:34
na rowne asfalciki to jest zajebiste zawieszonko. wiem ze czym nizej masa to maluch bardziej wywrotny .
a z tym resorem chodzi o to ze mozna go wpuscic w bude czyli sie obnizy znacznie przy seryjnym wygieciu resora . juz widzialem taki patent i powiem wam ze to jest calkiem ciekawe rozwiazanie.
a pompuje tyle zeby maluch wpadal w poslizg a nie zwijal kapcia i daszek odrazu
a z tym resorem chodzi o to ze mozna go wpuscic w bude czyli sie obnizy znacznie przy seryjnym wygieciu resora . juz widzialem taki patent i powiem wam ze to jest calkiem ciekawe rozwiazanie.
a pompuje tyle zeby maluch wpadal w poslizg a nie zwijal kapcia i daszek odrazu
#16 OFFLINE
Napisany 09 grudnia 2006 - 18:16
a maluch nie jest tak latwo wydachowac z tylu mam 2.6 bara i oponka jedzie w poslizgu a nie podwija sie
no to najwyraźniej nie upalaleś zabardzo skoro twierdzisz, że na seryjnym zawiasie jest trudno złapać dacha...
Możesz mieć nawet i 10barów ale co z tego skoro masz seryjny zawias i podwinięte koła z tyłu??
Tylnich amorków na przód nie polecam- jeżeli resor nie będzie za niski to ten zawias w ogóle nie będzie pracował. Zawieszenie będzie ściśnięte i będzie Ci przód skakał jak piłka ping pongowa...
Jeżeli chcesz w miarę dobry zawias na szuter to: bilstein czarny, resor na ok 13-14cm, przyciąć odboje, z tyłu sprężyny wg uznania...
#19 OFFLINE
Napisany 28 grudnia 2006 - 23:20
pare fotek z sobotniego wypadu moim maluchem 24hp
http://img176.images...dsc01218yd2.jpg
http://img176.images...dsc01155tr5.jpg
http://img176.images...dsc01171si3.jpg
http://img176.images...dsc01177qw8.jpg
http://img176.images...dsc01212lt7.jpg
a tu filmik
http://video.google....907&q=lada 126p
http://img176.images...dsc01218yd2.jpg
http://img176.images...dsc01155tr5.jpg
http://img176.images...dsc01171si3.jpg
http://img176.images...dsc01177qw8.jpg
http://img176.images...dsc01212lt7.jpg
a tu filmik
http://video.google....907&q=lada 126p