witajcie w moim swapie zauważyłem ze mam resztki płynu chłodniczego jak otwieram korek wlewu oleju... jest masełko... fakt ze auto jezdziło tylko na krótkich dystansach a najczęściej w ogole nie jezdziło tylko było "przepalane". Wymieniaja była uszczelka pod głowicą, wiec co to moze być, uszczelniacze zaworowe? zatkana odma? wiem ze ten silnik to juz raczej dogorywa... aczkolwiek chciałbym jeszcze do końca lata nim pojezdzić.
P.S faktem jest, że po wymianie głowicy, planie, nowej uszczelce nie zmieniałem oleju... możliwe ze to płyn, który dostał się wcześniej, więc z pewnością muszę wymienić olej wraz z filtrem. Lecz moze macie jakies inne koncepcje?
płyn chłodniczy w głowicy..
Started By
Mroziu126p
, 08 kwi 2013 00:18
3 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 09 kwietnia 2013 - 19:58
zbiorniczek wyrównawczy czysty, na bagnecie również nie widać nic niepokojącego, poziom oleju trzyma stały poziom, kolor ciemnobrązowy, poza tym silnik dymi na czarno z zalanym płynem, bez płynu nie dymi praktycznie w ogole .
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
planowanie głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
wyciek płynu hamulcowego |
Mechanika | Bobru |
|
|
|
Zbiornik na płyn do spryskiwaczapłyn, spryskiwacz |
Mechanika | rafbmxable |
|
|
|
Czujnik temperatury w głowicy silnika 650 |
Mechanika | ddzkm |
|
|