Witam.
Zarejestrowałem się na owym forum, by rozpocząć i podzielić się wrażeniami ze swapowania słynnej zapalniczki. Doświadczenia w swapach nie mam, lecz jestem po szkole mechanicznej z papierkiem mechanika samochodowego (wiadomo, nie papier sie liczy, a praktyka) spokojnie laikiem nie jestem w tej dziedzinie.
Mam na oku maluszka z pierwszej ręki, bodajże 89r jeszcze na czarnych blachach (takiego właśnie poszukuję). No ale do rzeczy, w mojej okolicy nie ma żadnego takiego projektu z fiatem 126p, dlatego chcę być pierwszy. Mam na podwórku seata ibizę 93r. z silnikiem 1.3 (gaźnikowiec). Prosiłbym o każdą przydatną sugestię, doświadczonych swaperów czy jest to bardziej wykonalne, czy też niewykonalne? Nie chcę zadawać pytań od miślników dlatego, proszę o ubieganie typowych pytań przy pierwszym projekcie.