Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pierścienie tłokowe z 650cmm do 600cmm


2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lepa

lepa

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 178 postów
    • Time Online: 5g 57m 25s

Napisany 15 stycznia 2014 - 23:36

Kupiłem komplet nominalnych pierścieni tłokowych do 600cmm. Wszystko pięknie, ale upuściłem jeden z nich na posadzkę. Podniosłem go już w dwóch częściach, niestety. Pękł. Trudno. Miałem w zapasie Pierścienie do 650 - nominały. Chodzi o środkowy pierścionek. Przypiłowałem go na odpowiednią przerwę (ten z 650) w nominalnym cylindrze w 600. Czy będzie ok? Do cylindra pasuje dobrze, mam nadzieje, że dotrze się idealnie. Co sądzicie na ten temat... ??
Fiat 126p 83'

#2 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 16 stycznia 2014 - 00:16

Kiedyś jak jeszcze bawiłem się w gokarty to do silnika od WSKi o nominalnym cylindrze wsadziliśmy pierścienie od 3 szlifu (nie było łatwo) jak to się dotarło to silnik miał niezłego kopa

W przypadku silnika samochodowego ciężko powiedzieć jeśli mówisz że przypiłowałeś go na dokładnie ten sam wymiar i pasuje dobrze w tłok to jest szansa że będzie dobrze tylko musisz go dobrze dotrzeć
Nie wymagam od ciebie osiągów Ferrari, wystarczy żebyś mi zapalił :)

#3 OFFLINE   Porthos

Porthos

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 993 postów
    • Time Online: 5d 7g 27m 58s

Napisany 16 stycznia 2014 - 10:52

Nie będzie ok. Pierścien nie jest z gumy, aby go wystarczyło przypiłować. Do tego różnica w rozmiarze tłoka jest zbyt duża. To nie jest różnica szlifów, tylko milimetrów.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.