Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dzwoni po regeneracji


12 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 11 stycznia 2014 - 17:32

Witam. Ostatnio dałem do spawania głowice gdyż miedzy zaworami, e jednej komorze było pęknięcie. Przy okazji kazałem splanować o 1mm. Zrobioną głowice założyłem skręciłem, silnik. Odpalił za 2-3obrotem. Na wolnych obrotach chodzi jak typowy maluch, ale jak sie podwyższy obroty to słychać dzwonienie. Sprawdziłem go na drodze to jeżdzi normalnie, reaguje na gaz itd. Przy wysokich obr nie słychać tego, a czasie jazdy czasem przestaje sie tłuc. Podokręcałem śruby wydechu, osłonki, zawory wyregulowane. Co to może być?

#2 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 12 stycznia 2014 - 13:10

jakim momentem dokręciłeś glowicę? nie będzie to pasek klinowy przypadkiem bo bardziej takie ćwierkanie słychać

#3 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 12 stycznia 2014 - 13:44

dokręcałem "na czuja", nie była z wielką siłą przykręcona, dokręcona kolejnością według książki napraw. pasek zmieniałem miesiąc temu i jest napięty :C

#4 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 12 stycznia 2014 - 14:34

nie pękła albo nie poluzowała się gdzieś obudowa wiatraka ? ew przegroda w wydechu może się zerwała :)

#5 OFFLINE   KrzysztofElbląg

KrzysztofElbląg

    Zaawansowany

  • Member
  • 215 postów
    • Time Online: 12d 9g 24m 39s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 12 stycznia 2014 - 20:02

koledzy a to nie bedzie czasem klawiaturka pykala o obudowe??

#6 OFFLINE   piotrek1816

piotrek1816

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 18g 54m 56s

Napisany 12 stycznia 2014 - 21:01

a to nie jest zle skrecone zawieszenie silnika ? sprawdzałeś rozrząd czy nie trzaska o obudowe ??

#7 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 12 stycznia 2014 - 22:51

Zawory rozregulowane, luzna klawiatura, badz nie dokrecone jakies sruby od oblachowania - mocowanie silnika - trzeba szukać - przyczyn może być wiele.
MAŁY, ALE WARIAT

#8 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 13 stycznia 2014 - 00:52

na filmiku to co dzwoni przypomina dźwięk odpiętej /luźnej/ spinki od pokrywy filtra :P albo jak by nakrętka wpadła do obudowy wentylatora :)

COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#9 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 13 stycznia 2014 - 08:55

Nie obejrzałem filmiku nawet :D Faktycznie jakos w stronę wentylatora; moze obejm tlumika no i sprezyny zawieszenia bardziej bym celował.
MAŁY, ALE WARIAT

#10 OFFLINE   piotrek1816

piotrek1816

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 18g 54m 56s

Napisany 13 stycznia 2014 - 11:01

po wczorajszej wizycie na dellu mnie tez cos dzwoni ... Piotr co ty na to ? moze za 2 tyg zabrać więcej narzędzi ??

#11 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 13 stycznia 2014 - 15:28

Obudowa właśnie skręcona dobrze, te blaszki przy filtrze też odpadają. Co do rozrządu to ruszać wałem w lewo/prawo? Jak będę tylko mógł to skręce jeszcze raz zawieszenie silnika i zajrze do środka wentylatora. Dzięki chłopaki ;)

#12 OFFLINE   dobry

dobry

    Master

  • Member
  • 1 348 postów
    • Time Online: 48d 18g 37m 44s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 13 stycznia 2014 - 17:09

co do rozrządu to lepiej zdjąć pokrywę rozrządu obejrzeć luz łańcucha i wzrokowo obejrzeć pokrywę od środka czy nie ma nacięcia od tłumików drgań/skrzydełka/ ruszając w lewo i w prawo nic nie sprawdzisz bo one unoszą sie wraz ze wzrostem prędkości obrotowej łańcucha i przy luźnym łańcuchu uderzają o wewnętrzną górną część pokrywy :)

COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....

BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html

 

Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/

 

ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/

 

 


#13 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 02 lutego 2014 - 22:31

Dzięki Panowie. Dopiero mogłem sprawdzic bo maluszek poszedł do ratowania blacharki i wczoraj wrócił. Dzwoniło zawieszenie silnika (pomyliłem coś) oraz ta przykręcana blacha co jest nad wydechem. :)



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.