1.2 8v same problemy jak zwykle elektryka
Started By
Pussywagon
, 09 paź 2013 18:54
22 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 09 października 2013 - 18:54
Witam
Tak więc po włożeniu wiązki i próby odpalenia brak odzewu ze strony kaszlaka dodam komputer bez immo zauważyłem brak iskry włożone nowe świece , kable , cewki . Poniżej foty :
I : tutaj nie jestem pewien czy wszystko dobrze podłączyłem
II : tutaj nie mam pojęcia co to za kable jest to odgałęzienie z którego wychodzi czujnik wału oraz oleju
III: zastanawia mnie czy dobrze są też podłączone przewody paliwowe, chodź nie można się pomylić chyba
Proszę o wyrozumiałość ale siedzę już 3 dzień i nie umiem tego ogarnąć
Uploaded with
Uploaded with
Uploaded with
Tak więc po włożeniu wiązki i próby odpalenia brak odzewu ze strony kaszlaka dodam komputer bez immo zauważyłem brak iskry włożone nowe świece , kable , cewki . Poniżej foty :
I : tutaj nie jestem pewien czy wszystko dobrze podłączyłem
II : tutaj nie mam pojęcia co to za kable jest to odgałęzienie z którego wychodzi czujnik wału oraz oleju
III: zastanawia mnie czy dobrze są też podłączone przewody paliwowe, chodź nie można się pomylić chyba
Proszę o wyrozumiałość ale siedzę już 3 dzień i nie umiem tego ogarnąć
Uploaded with
Uploaded with
Uploaded with
#2 OFFLINE
Napisany 10 października 2013 - 18:27
I. spoko ale ten pkt 6 coś niekojarze ?? do którego przekaźnika to podpiołeś?
II. pkt 2 chyba do czujnika ciś oleju ale to pasuje zobaczyc gdzie idzie w drugą strone pkt 1 w wiązce cc/sc o ile jej nie ogołociłeś do zera jest jedna wolna wtyczka do djagnozy.
II. dobrze
II. pkt 2 chyba do czujnika ciś oleju ale to pasuje zobaczyc gdzie idzie w drugą strone pkt 1 w wiązce cc/sc o ile jej nie ogołociłeś do zera jest jedna wolna wtyczka do djagnozy.
II. dobrze
#4 OFFLINE
Napisany 10 października 2013 - 22:11
musiałbyś troche ogólniejsze zdjecia porobić bo tak to nic ci nie powiem ;p takie wtyczki jak II są do cewek, złącza djag i bodajże przy przepustnicy więc jakiś ogólniejszy rzut zapodaj, a co do pojedynczej wsówki to renców sobie niedam uciąć ale chyba jest tylko do oleju i klaksonu. Ten plus na przekaźnik pompy masz po zapłonie?
#5 OFFLINE
Napisany 10 października 2013 - 22:17
Ale to nie jest przekaźnik pompy tylko ten ogólny biały taki malutki kurcze nie kojarzę jak on się nazywa. Pompa Paliwowa jest na osobnym obwodzie w ogóle i działa bez problemowo. No właśnie z tymi wtyczkami to taka lipa cewki i złacze diagnostyczne mam opisane a to jest luźna wtyczka wcześniej nie podłączona i silnik bez niej pracował więc ona nie wpływa na rozruch na pewno
#7 OFFLINE
Napisany 30 października 2013 - 22:59
Jak podłącze numer 5 to na kablach do cewek to mam 12V nawet bez przekręcenia zapłonu , numer 6 mam podłaczony do tego przekaźnika
Tak więc doszedłem do tego że w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest problem.
Po zapłonie na na 6B/4,5,6,13 jest 0.00 V przy odpalaniu wskazania 0.03 V.
Na 6B/8 mamy po zapłonie cały czas 12v .
Co robić ??
Uploaded with
Tak więc doszedłem do tego że w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest problem.
Po zapłonie na na 6B/4,5,6,13 jest 0.00 V przy odpalaniu wskazania 0.03 V.
Na 6B/8 mamy po zapłonie cały czas 12v .
Co robić ??
Uploaded with
#8 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:34
Sherlocku nie wiem jakim cudem wydedukowałeś, że na 6B/8 po zapłonie jest +12v jeżeli tam jest cały czas +12v ponieważ ten pin podłączony jest przez bezpiecznik bezpośrednio do akumulatora/plusowego doprowadzenia napięcia. Zaś na pin nr 12 powinieneś podać +12v po zapłonie, wtedy na 4,5,6,13 powinno być napięcie.
#10 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:44
Hmn czujnik położenia wału/cewki/świece/immo
BTW jak przekręcisz kluczyk to słychać pompę?
BTW jak przekręcisz kluczyk to słychać pompę?
#12 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:53
Skąd wiesz, że immo nie ma, mówisz, że pompę podłączasz na krótko. Podłącz tak jak być powinno i będzie mniej więcej wiadomo. Bezpieczniki sprawdź czy są dobre.
#14 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:58
No dobra ale powiedz mi dlaczego masz na osobnym obwodzie tą pompę, to raz a dwa skąd masz pewność, że komp jest czysty?
#16 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 23:04
Nadal nie rozumiem rozwiązania podłączenia pompy do cewki . Mówisz, że poprzedni właściciel kupił komp bez immo ? I w jakim aucie to jeździło?
#18 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 23:09
To nie powinno tak być zrobione, według schematu pompa ma być podłączona do przekaźnika 6B/5, ale nadal nie wiem w jakim aucie to jeździło
#20 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 23:13
To nie wiesz jakim autem przejechałeś te 500km super...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
elektryka w swapieelektryka, podłączenie, schemat i 2 więcej... |
SWAP Center | Verde Fiat 126p |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Przypięty Rozruch 126p - problemy |
Mechanika | morrek |
|
|