Skocz do zawartości


Zdjęcie

1.2 8v same problemy jak zwykle elektryka


22 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 09 października 2013 - 18:54

Witam

Tak więc po włożeniu wiązki i próby odpalenia brak odzewu ze strony kaszlaka dodam komputer bez immo zauważyłem brak iskry włożone nowe świece , kable , cewki . Poniżej foty :

I : tutaj nie jestem pewien czy wszystko dobrze podłączyłem
II : tutaj nie mam pojęcia co to za kable jest to odgałęzienie z którego wychodzi czujnik wału oraz oleju
III: zastanawia mnie czy dobrze są też podłączone przewody paliwowe, chodź nie można się pomylić chyba

Proszę o wyrozumiałość ale siedzę już 3 dzień i nie umiem tego ogarnąć

Please Login or Register to see this Hidden Content



Uploaded with

Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



Uploaded with

Please Login or Register to see this Hidden Content



Please Login or Register to see this Hidden Content



Uploaded with

Please Login or Register to see this Hidden Content



#2 OFFLINE   lamer00

lamer00

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
    • :

Napisany 10 października 2013 - 18:27

I. spoko ale ten pkt 6 coś niekojarze ?? do którego przekaźnika to podpiołeś?
II. pkt 2 chyba do czujnika ciś oleju ale to pasuje zobaczyc gdzie idzie w drugą strone :D pkt 1 w wiązce cc/sc o ile jej nie ogołociłeś do zera jest jedna wolna wtyczka do djagnozy.
II. dobrze

#3 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 10 października 2013 - 21:49

I. numerek 6 to idze do tego białego przekaźnika .
II. Właśnie tutaj to są inne kable, czujnik wału i czujnik ciśnienia oleju podpięte a złącze diagnostyczne jest w innym miejscu :P

Ale dalej nie wiem czemu cholera nie ma tej pi.... isky ;P

#4 OFFLINE   lamer00

lamer00

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 10 postów
    • :

Napisany 10 października 2013 - 22:11

musiałbyś troche ogólniejsze zdjecia porobić bo tak to nic ci nie powiem ;p takie wtyczki jak II są do cewek, złącza djag i bodajże przy przepustnicy więc jakiś ogólniejszy rzut zapodaj, a co do pojedynczej wsówki to renców sobie niedam uciąć ale chyba jest tylko do oleju i klaksonu. Ten plus na przekaźnik pompy masz po zapłonie?

#5 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 10 października 2013 - 22:17

Ale to nie jest przekaźnik pompy tylko ten ogólny biały taki malutki kurcze nie kojarzę jak on się nazywa. Pompa Paliwowa jest na osobnym obwodzie w ogóle i działa bez problemowo. No właśnie z tymi wtyczkami to taka lipa :P cewki i złacze diagnostyczne mam opisane a to jest luźna wtyczka wcześniej nie podłączona i silnik bez niej pracował więc ona nie wpływa na rozruch na pewno

#6 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 10 października 2013 - 23:02

z jakiego samochodu pochodzi wiązka? jakie kolory przewodów masz w kostce łączącej wiązkę z reszta instalacji samochodu?

#7 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 30 października 2013 - 22:59

Jak podłącze numer 5 to na kablach do cewek to mam 12V nawet bez przekręcenia zapłonu , numer 6 mam podłaczony do tego przekaźnika

Please Login or Register to see this Hidden Content



Tak więc doszedłem do tego że w miejscu zaznaczonym na zdjęciu jest problem.
Po zapłonie na na 6B/4,5,6,13 jest 0.00 V przy odpalaniu wskazania 0.03 V.
Na 6B/8 mamy po zapłonie cały czas 12v .

Co robić ??

Please Login or Register to see this Hidden Content



Uploaded with

Please Login or Register to see this Hidden Content



#8 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 22:34

Sherlocku nie wiem jakim cudem wydedukowałeś, że na 6B/8 po zapłonie jest +12v jeżeli tam jest cały czas +12v ponieważ ten pin podłączony jest przez bezpiecznik bezpośrednio do akumulatora/plusowego doprowadzenia napięcia. Zaś na pin nr 12 powinieneś podać +12v po zapłonie, wtedy na 4,5,6,13 powinno być napięcie.

#9 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 22:43

Tak wiem że jest cały czas, właśnie przed chwilką doszedłem że kabel wchodzący pod pin 12 miał przerwę i teraz już mam napiecie na wszystkim. Ale niestety iskry dalej brak, czyżby ECU padło ?

#10 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 22:44

Hmn czujnik położenia wału/cewki/świece/immo

BTW jak przekręcisz kluczyk to słychać pompę?

#11 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 22:50

Immo nie ma, pompa podłaczona na krótko osobny włącznik, świece nowe.

Został czujnik i cewki tylko kurde auto chodziło tylko wiązkę wyciągałem i wkładałem .
Tak więc tak poprostu padło ? no chyba że jakieś spięcie poszło

#12 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 22:53

Skąd wiesz, że immo nie ma, mówisz, że pompę podłączasz na krótko. Podłącz tak jak być powinno i będzie mniej więcej wiadomo. Bezpieczniki sprawdź czy są dobre.

#13 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 22:55

Pompę mam podłączoną na osobnym obwodzie z włącznikiem i wyłacznikiem w kabinie, Immo nie ma poniewaz był kupowany czysty komputer, bezpieczniki dobre

#14 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 22:58

No dobra ale powiedz mi dlaczego masz na osobnym obwodzie tą pompę, to raz a dwa skąd masz pewność, że komp jest czysty?

#15 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 23:01

Ponieważ nie podobało mi sie rozwiązanie podłaczenia pompy do przewodu od cewki.
Samochód jeździł wcześniej bez problemu nie ma nigdzie podłaczonego immo poprzedni właściciel kupował

#16 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 23:04

Nadal nie rozumiem rozwiązania podłączenia pompy do cewki :crazy:. Mówisz, że poprzedni właściciel kupił komp bez immo ? I w jakim aucie to jeździło?

#17 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 23:06

Wcześniej + pompy był podłączony to przewodu idącego do prawej cewki a - przykręcony do silnika.
Komputer kupił na allegro.

#18 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 23:09

To nie powinno tak być zrobione, według schematu pompa ma być podłączona do przekaźnika 6B/5, ale nadal nie wiem w jakim aucie to jeździło

#19 OFFLINE   Pussywagon

Pussywagon

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 36 postów
    • Time Online: 40m 48s

Napisany 31 października 2013 - 23:11

No ja też nie wiem w jakim jeździło :) No ale jeśli przejechałem tym 500 km wcześniej to musi pasować i działać

#20 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 31 października 2013 - 23:13

To nie wiesz jakim autem przejechałeś te 500km super...



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.