Jak wyżej. Chcę kupić 1.4 do parcha, tylko jest trick tego typu, ze wizualnie nie rózni się on niczym na pierwszy rzut oka od pozostałych, - mniejszej pojemności. Czy są jakieś znaki szczególne? Wiem, że jest tabliczka znamionowa (tak, tak, tabliczka na nity) z symbolem silnika, ale jak wiadomo tabliczkę nie raz, nie dwa ktoś mógł zamataczyć.
Jak rozpoznać silnik od AX?
Started By
zioleczko450
, 04 lip 2013 21:18
1 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 11 lipca 2013 - 09:48
Silnik 1.4 jest minimalnie wyższy od 1.1/1.0 (jakieś 3-4cm).
Można też poznań po kodzie na tabliczce pod kolektorem wydechowym po stronie zamachu. Kod ma postać 3 literową i pierwsza litera powinna być K (przykładowy kod KFX, KDY itp)
Tu masz oznaczenia kodów
W przypadku kiedy mówimy o 1.4 94/100KM (a także 1.6 8v) to silnik zawsze był na wtrysku wielopunktowym oraz blok silnika jest żeliwny (zauważysz inny kształt w porównaniu do aluminiowego)
Można też poznań po kodzie na tabliczce pod kolektorem wydechowym po stronie zamachu. Kod ma postać 3 literową i pierwsza litera powinna być K (przykładowy kod KFX, KDY itp)
Tu masz oznaczenia kodów
W przypadku kiedy mówimy o 1.4 94/100KM (a także 1.6 8v) to silnik zawsze był na wtrysku wielopunktowym oraz blok silnika jest żeliwny (zauważysz inny kształt w porównaniu do aluminiowego)
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|