Alufelgi 13'' w maluchu
Started By
kamilbob
, 05 maj 2013 15:09
19 odpowiedzi na ten temat
#6 OFFLINE
Napisany 05 maja 2013 - 21:49
Ja mam bardzo wysoko zawias i max co wchodzi tył 165/70, przód 155/70 ale prawdopodobnie nawet na serii będziesz musiał sklepać ranty, a przy takim balonie z tyłu zapomnij o jeździe w 4 osoby bo bieżnik spotka się z nadkolem.
Poza tym szerokość 165 powoduje makabrycznie wyższe opory toczenia.
Ja jak tylko będę miał trochę floty z przeznaczeniem na pchełkę, będę celował w 145/70
Możesz szukać 165/50 lub 55 nie pamiętam, ta opona jest rozmiaru seryjnej 12, ale jeździ się na niej jak na hipolach
Poza tym szerokość 165 powoduje makabrycznie wyższe opory toczenia.
Ja jak tylko będę miał trochę floty z przeznaczeniem na pchełkę, będę celował w 145/70
Możesz szukać 165/50 lub 55 nie pamiętam, ta opona jest rozmiaru seryjnej 12, ale jeździ się na niej jak na hipolach
#9 OFFLINE
Napisany 06 maja 2013 - 19:42
Tylko że 165/55 to taki chyba rzadko stosowany przez producentów rozmiar. Ja osobiście spotkałem się tylko z oponami Pirelli w takim rozmiarze i to nie jest tania impreza (swego czasu takie opony kosztowały 250-300zł za sztukę, używane z pewnością będą tańsze, ale nadal wychodzi drogo w porównaniu z innymi rozmiarami). Chyba że coś w ciągu tych kilku lat się zmieniło w tej kwestii.
Celowałbym raczej w rozmiary 135/70, 145/70, ew. 155/65.
W sumie dużo też zależy od tego, jak sama felga jest szeroka.
Celowałbym raczej w rozmiary 135/70, 145/70, ew. 155/65.
W sumie dużo też zależy od tego, jak sama felga jest szeroka.
#11 OFFLINE
Napisany 06 maja 2013 - 20:06
155/65 są tanie jak barszcz a 165/55 trzeba dać około 100-150zł za 4szt.
#13 OFFLINE
Napisany 06 maja 2013 - 21:41
Driver prostu trzeba trafić na okazję
#16 OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 10:52
175 w maluchu wygląda zajedwabiście (ładny laczek w sam raz do malucha Smile )
Wygląd to jedno, walory użytkowe to drugie. Wszystko zależy od tego, czy to auto ma wyjeżdżać okazjonalnie, czy ma być tyrane na co dzień, poza tym każdy kierowca też jest inny, jeden woli jak mu micha trze o asfalt a zawieszenie jest z betonu, więc i do tego muszą być niskie ale szerokie kapcie, inny zupełnie nie będzie lubił jeździć tak skonfigurowanym samochodem, woli bardziej miękko i będzie wolał bardziej komfortowy zestaw zawieszenie + opony.
#20 OFFLINE
Napisany 08 maja 2013 - 18:16
do gleby tez i to takiej solidnej ze sporym negatem, a co do 175/70/13 to mój kolega zmiescił takie w maluchu i to na glebie(!!!) nie wiem jak on to zrobił chociaz auto wygladało jak obnizony traktor.Do seryjnego to może i tak, ale ja nie mówiłem o seryjnym Glebunia musi byćidealne jak do seryjnego malucha
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Alufelgi Fiat 126p |
Stylistyka | Regan |
|
|
|
Alufelgi EXIP 4x100 ,Szerokości: 6 x 13,Otwór centrujący 56mm,Osadzenie ET 33 |
Stylistyka | piekarz |
|
|
|
alufelgi+ dystans 20mmalufelgi dystans szpilki |
Mechanika | rafipl1 |
|
|
|
Gra o maluchu na androida |
Hydepark | zaq |
|
|
|
Obrotomierz od CCs w maluchu |
Car Audio i elektronika | paolo |
|
|