On ma jakies wymagane parametry? Czy może da się zastosować jakiś zwykły? Ptam bo gdzieś mi się zagubił a koniecznie jutro muszę odpalić silnik Fl-a/
Przewód łączący cewkę z aparatem zapłonowym.
Started By
wow12911
, 20 kwi 2013 20:27
4 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2013 - 19:15
Dzięki udało się taki znaleźć i zarobić tak żeby pasowało, lecz autko nie do końca działa tak jak powinno. Po rozgrzeniu strasznie się dusi podczas jazdy. Zawory ustawiłem, gaźnik rowniez odrzucam bo został przełożony z silnika który jeździł codziennie. Przerwę ustawiłem, dziwi mnie to że na zimnym śmiga pięknie. A gdy się zagrzeje to już nawet na luzie podczas wkręcania się na obroty krztusi się.
#4 OFFLINE
Napisany 23 kwietnia 2013 - 19:36
gaźnik rowniez odrzucam bo został przełożony z silnika który jeździł codziennie
Żartujesz sobie chyba.
KAŻDY silnik jest inny i to, że po prostu przełożysz gaźnik z drugiego silnika nie znaczy, że będzie tak samo działać. Trzeba go jeszcze wyregulować!
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Wymiana przewodów hamulcowych |
Mechanika | kalosh |
|
|
|
Spalony przewód od alternatora |
Mechanika | hiob |
|
|
|
zapieczone przewody chamulcowe |
Mechanika | Spat |
|
|
|
Wolne przewody |
Car Audio i elektronika | WestCoast |
|
|
|
płyn hamulcowy, a przewody, uszczelki, tłoczki itp |
Mechanika | marekti |
|
|