Cult'owa POMARAŃCZA, Fiat 126p szlachcika
Started By
szlachcik333
, 19 lut 2013 23:04
244 odpowiedzi na ten temat
#61 OFFLINE
Napisany 28 lutego 2013 - 00:01
ananasOk dzięki spróbuję tak zrobić napiszę jak zrobię jaki efekt oby pozytywny Smile
fiat126pknightriderDzięki za rade Wink
sercio_20Ale chyba jednak zostanę przy polerce chyba, że mnie jakaś puszka urzeknie jak na razie najlepsza koncepcja to Jack Daniel's Wink
Jak to wyglądało
A jak wygląda teraz
Ale niestety to nie pomogło a mianowicie: założyłem klawiaturę ustawiłem zawory i odpalam i jest dobrze nie klepie już uśmiech na twarzy ale trochę go prze gazowałem i zaczęły klepać więc uśmiech z twarzy znikł no to ściągam znowu pokrywę i ustawiam, ustawiłem, zakładam odpalam i znowu dobrze nie klepią prze gazowałem go i nic nie klepią no to uśmiech wrócił no to wyjeżdżam na próbę i rozpędzam się i znowu zaczęły walić wróciłem do domu odstawiłem do garażu i poszedłem bo nie miałem już siły I moje pytanie brzmi czego to może być przyczyną, że jak by się co chwilę przestawiały zawory
EDIT
Już wiem co było powodem ciągle rozregulowanych zaworów szpilka która trzyma klawiaturę po prostu była przekręcona tzn. gwint w głowicy był przekręcony i co ustawiłem unosiła się do góry po odpaleniu i wszystko szlak trafiał. Teraz szukam tokarza który dotoczy mi szpilkę 8 z przejście na 10 i rozwiercę 10 w głowicy i wkręcę ( Ta głowica i tak będzie zmieniana w wakacje na inną, na nowszą z wersji E ta, która ma mniejszą komorę spalania aby po splanowaniu uzyskać większy efekt więc nie przejmuję się za bardzo tym że będzie rozwiercony otwór na 10 )
fiat126pknightriderDzięki za rade Wink
sercio_20Ale chyba jednak zostanę przy polerce chyba, że mnie jakaś puszka urzeknie jak na razie najlepsza koncepcja to Jack Daniel's Wink
Jak to wyglądało
A jak wygląda teraz
Ale niestety to nie pomogło a mianowicie: założyłem klawiaturę ustawiłem zawory i odpalam i jest dobrze nie klepie już uśmiech na twarzy ale trochę go prze gazowałem i zaczęły klepać więc uśmiech z twarzy znikł no to ściągam znowu pokrywę i ustawiam, ustawiłem, zakładam odpalam i znowu dobrze nie klepią prze gazowałem go i nic nie klepią no to uśmiech wrócił no to wyjeżdżam na próbę i rozpędzam się i znowu zaczęły walić wróciłem do domu odstawiłem do garażu i poszedłem bo nie miałem już siły I moje pytanie brzmi czego to może być przyczyną, że jak by się co chwilę przestawiały zawory
EDIT
Już wiem co było powodem ciągle rozregulowanych zaworów szpilka która trzyma klawiaturę po prostu była przekręcona tzn. gwint w głowicy był przekręcony i co ustawiłem unosiła się do góry po odpaleniu i wszystko szlak trafiał. Teraz szukam tokarza który dotoczy mi szpilkę 8 z przejście na 10 i rozwiercę 10 w głowicy i wkręcę ( Ta głowica i tak będzie zmieniana w wakacje na inną, na nowszą z wersji E ta, która ma mniejszą komorę spalania aby po splanowaniu uzyskać większy efekt więc nie przejmuję się za bardzo tym że będzie rozwiercony otwór na 10 )
#63 OFFLINE
Napisany 01 marca 2013 - 12:04
Wczoraj byłem u światka i doradził mi żeby tego nie rozwiercać na 10 tylko on to weźmie wstawi metalową tuleję nagwintuje i będzie cacy. Doradził mi też, że głowica wersji standard jest lepsza od wersji E ponieważ wersja E ma inne wałki rozrządu i nie będzie pasować, więc stwierdziłem że zostawiam standard tylko będę musiał ją splanować o 0,5 mm więcej. Niech zrobi mi tą tuleję i będę miał oryginalną szpilkę. Doradził mi jeszcze abym kupił wałek na początku nie chciałem, ale zastanowiłem się i stwierdziłem że warto bo powiedział mi też że za 2 miesiące nie będą meli odlewów z tą zębatką do zapłonu i dlatego też skłaniam się do kupna i zastanawiałem się wczoraj nad wałkiem GT 385 trochę poczytałem o nim i stwierdziłem że jest dla mnie tylko jeszcze mi doradźcie bo pomarańczy będę używał na co dzień.
Znalazłem tu fajną stronkę gdzie jest opisane wszystko o tym wałku i nie tylko o tym http://mfk126p.nazwa...ial.php?id=3255
i te mody które tam są właśnie chciałem robić i jak zobaczyłem, że ten wałek jest właśnie do tego co chciałem robić to tym bardziej go chcę CO o nim myślicie
Znalazłem tu fajną stronkę gdzie jest opisane wszystko o tym wałku i nie tylko o tym http://mfk126p.nazwa...ial.php?id=3255
i te mody które tam są właśnie chciałem robić i jak zobaczyłem, że ten wałek jest właśnie do tego co chciałem robić to tym bardziej go chcę CO o nim myślicie
#67 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 08:26
Witam tym maluszkeim i komora to mnie zafascynowales strasznie ;p roznica w wieku jest niewielka, bo ja dobijam pod 18, ale te rzeczy ktore robisz... co zrobiles.. no to mega
Rad mi nie odmowisz chyba co ; >
Mozesz mi powiedziec ile ten walek tam u Was u Swiatka kosztuje ? +przesylka na slask
Rad mi nie odmowisz chyba co ; >
Mozesz mi powiedziec ile ten walek tam u Was u Swiatka kosztuje ? +przesylka na slask
#68 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 10:10
Wojt95 dzięki za tak długą pochwałę na w stępie.
Rad nie odmówię, masz pytania pisz pw albo w temacie
A co do wałka chodzi ci o GT 385 jeśli tak to jaka cena wałka zapytam się dopiero jak pojadę bo dokładnej ceny nie znam bo mi nie powiedział może we wtorek jak będę odwoził tą głowicę to się zapytam. A co sądzisz o tym wałku do mnie:?:
EDIT
Ale nie wiem czy oni zajmują się wysyłkami bo od tego jest sklep internetowy
http://sklepswiatek.pl/
Rad nie odmówię, masz pytania pisz pw albo w temacie
A co do wałka chodzi ci o GT 385 jeśli tak to jaka cena wałka zapytam się dopiero jak pojadę bo dokładnej ceny nie znam bo mi nie powiedział może we wtorek jak będę odwoził tą głowicę to się zapytam. A co sądzisz o tym wałku do mnie:?:
EDIT
Ale nie wiem czy oni zajmują się wysyłkami bo od tego jest sklep internetowy
http://sklepswiatek.pl/
#69 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 13:05
Pewnie bedzie za pare stowek .. No ten walek wiekszosc zachwala sam go tez bede zakladal, myslalem od Kaluzy 555 ale nie .. Ja by go bral do tego lekko kolo stoczyc, polerka tlokow cylndrow,zaworow, nanoplex niebieski i tyle ;P Moj czerwony naraie stoi.. brak funduszy. Zczne kolo swiat albo c gorsza w wakacje doiero
#71 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 16:54
GT 385
Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126p (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i "sportowej" charakterystyce wzniosu.
Efekty po zastosowaniu wałka "GT 385"
- wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35 KM,
- poprawa przyśpieszenia pojazdu 0-100 km/h w 12-16 sek.
- wzrost prędkości maksymalnej do 130-140 km/h
PARAMETRY TECHNICZNE WAŁKA "385"
Parametr SSANIE WYDECH
Czas otwarcia zaworu - luz kontrolny 0,625mm 298 298
Wznios krzywki 7,20 mm 7,20 mm
Otwarcie zaworu 39 st. 79 st.
Zamknięcie zaworu 69 st. 29 st.
Luzy regulacyjne zaworów - silnik zimny 0,15 mm 0,20 mm
Statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu 15 st.
Zasady montażu wałka "385"
Wałek montować wyłącznie z nowymi szklankami popychaczy (montaż wałka z używanymi szklankami popychaczy powoduje utratę praw gwarancyjnych).
Zalecane dodatkowe przeróbki silnika
W celu wykorzystania w pełni mozliwości sportowego wałka rozrządu "385" zaleca się następujące dodatkowe przeróbki silnika: - wyprzedzenie statyczne zapłonu - 15 st.
- planowanie głowicy silnika o 1,8-2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25-45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
Ja to wszystko będę robił o prócz paliwa 98 bo za drogie
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych ( To znaczy że wypolerować kanały ssące i wypolerować kanały wydechowe i zgrać kolanka ??)
Wojt95 no pewnie z 3 stówki będzie kosztować
Nie widział nikt jakiegoś filmiku z tym wałkiem (EFEKTY) bo nie mogłem nic znaleźć
Co myślicie o tym
wyprodukowany przez włoskiego producenta MIRAGLIO
Na kluczykach wytłoczony napis producenta "MIRAGLIO" i "ITALY". (tak napisał sprzedający)
[/b]
Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126p (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i "sportowej" charakterystyce wzniosu.
Efekty po zastosowaniu wałka "GT 385"
- wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35 KM,
- poprawa przyśpieszenia pojazdu 0-100 km/h w 12-16 sek.
- wzrost prędkości maksymalnej do 130-140 km/h
PARAMETRY TECHNICZNE WAŁKA "385"
Parametr SSANIE WYDECH
Czas otwarcia zaworu - luz kontrolny 0,625mm 298 298
Wznios krzywki 7,20 mm 7,20 mm
Otwarcie zaworu 39 st. 79 st.
Zamknięcie zaworu 69 st. 29 st.
Luzy regulacyjne zaworów - silnik zimny 0,15 mm 0,20 mm
Statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu 15 st.
Zasady montażu wałka "385"
Wałek montować wyłącznie z nowymi szklankami popychaczy (montaż wałka z używanymi szklankami popychaczy powoduje utratę praw gwarancyjnych).
Zalecane dodatkowe przeróbki silnika
W celu wykorzystania w pełni mozliwości sportowego wałka rozrządu "385" zaleca się następujące dodatkowe przeróbki silnika: - wyprzedzenie statyczne zapłonu - 15 st.
- planowanie głowicy silnika o 1,8-2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25-45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
Ja to wszystko będę robił o prócz paliwa 98 bo za drogie
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych ( To znaczy że wypolerować kanały ssące i wypolerować kanały wydechowe i zgrać kolanka ??)
Wojt95 no pewnie z 3 stówki będzie kosztować
Nie widział nikt jakiegoś filmiku z tym wałkiem (EFEKTY) bo nie mogłem nic znaleźć
Co myślicie o tym
wyprodukowany przez włoskiego producenta MIRAGLIO
Na kluczykach wytłoczony napis producenta "MIRAGLIO" i "ITALY". (tak napisał sprzedający)
[/b]
#72 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 17:29
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych ( To znaczy że wypolerować kanały ssące i wypolerować kanały wydechowe i zgrać kolanka ??)
tak, ale pamiętaj, żeby kanały ssące przetrzeć potem papierem ściernym P600 w poprzek kanału. Ma to polepszyć odparowywanie paliwa. Zawory też możesz wypolerować, a w kanałach ssących możesz zeszlifować wystające części prowadnic. Pamiętaj, że jak chcesz polerować zawory, to rób to koniecznie na nowych. Ja oczywiście podaję tylko przykłady modyfikacji, żeby nie było, że jak się zawór urwie to do mnie wonty chociaż myślę, że powierzchniowa polerka im nie zaszkodzi, ja zaryzykowałem i spróbowałem, zobaczymy, co z tego wyjdzie...
#74 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 18:43
moze sie troche rozpedzilem, wybaczcie. Ja mam taka stronke ale to na innym kompie zapisana, do tuningu silnika malucha ogolnie. Tam gdzie kolanko skrecasz to wlasnie bylo papierem sciernym ..
Chce tez zamontowac dodatkowe kolo pasowe, by sobie tak na linke czasem odpalic
filmiki widzialem ale ludzie mieli wiecej modyfikacji niz sam walek
Jak i czym polerowales gaznik plus te "kolka" ?? bedziesz stosowal podkladki pod gaznik ? jak z dyszami paliwa/powietrza ? ;p
Chce tez zamontowac dodatkowe kolo pasowe, by sobie tak na linke czasem odpalic
filmiki widzialem ale ludzie mieli wiecej modyfikacji niz sam walek
Jak i czym polerowales gaznik plus te "kolka" ?? bedziesz stosowal podkladki pod gaznik ? jak z dyszami paliwa/powietrza ? ;p
#75 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 20:45
ArKo nie mam go tak się pytałem czy by podeszło pod ten z bambino jak by się dało do chromu
Wojt95to wyślij jakiś właśnie o to mi chodzi, ale z tym wałkiem GT 385
- Gaźnika jeszcze nie polerowałem ale będę
- Dysze kupiłem i nie wiem co gdzie i jak ?? wstawię zdjęcia bo mam dysze zapakowane jeszcze w oryginalne stare opakowanie
Wojt95to wyślij jakiś właśnie o to mi chodzi, ale z tym wałkiem GT 385
- Gaźnika jeszcze nie polerowałem ale będę
- Dysze kupiłem i nie wiem co gdzie i jak ?? wstawię zdjęcia bo mam dysze zapakowane jeszcze w oryginalne stare opakowanie
#76 OFFLINE
Napisany 03 marca 2013 - 21:29
ja mam w planie dysze 120/190, jak myslicie dobre ?? ale Ci sie swieci on jak psu jaja
Ostatnio swojego seryjnego na 2 bujnalem do 60 ale jeszcze trocha by sie fechnal, a czytom ze niektorym ledwo co do 60 dochodzi ;p jak z wami ?
to chyba to
niewiesz jak mnie w srodku skreca i mi smaka swoim maluszkeim robisz moj tak stoi a tu takie dziela sie robia ..
Ostatnio swojego seryjnego na 2 bujnalem do 60 ale jeszcze trocha by sie fechnal, a czytom ze niektorym ledwo co do 60 dochodzi ;p jak z wami ?
to chyba to
niewiesz jak mnie w srodku skreca i mi smaka swoim maluszkeim robisz moj tak stoi a tu takie dziela sie robia ..