Zamówiłem sobie komplecik nowych foteli IG oraz pokrowiec na tył. Pokrowce są strasznie ciasno uszyte. Macie jakieś pomysły jak to założyć ? Po za tym fotele nie mają tych klameczek do podniesienia, więc próbowałem przełożyć ze starych foteli ale, nie pasują najlepiej. Mocno przylegają do boku siedziska. Jakieś porady ? Ogólnie fotele są naprawdę fajne , dobrze wykonane , świetnie się w nich siedzi różnica między serią niebo ,a ziemia o wiele niżej się siedzi jest twardziej ,a oparcie znakomicie przylega do pleców.
Nowe fotele Inter Groclin
Started By
Szczepek
, 26 sty 2013 19:39
8 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#8 OFFLINE
Napisany 28 stycznia 2013 - 23:25
Mocowanie pasów można dać na dłuższych tyczkach jak np Fl miały i rzucić między oparciem a kanapą.
Ssanie można przenieśc na konsolę przedłużając linkę a ogrzewanie dać na tył tunelu jak w st było.
Nadal jednak pozostaje problem ręcznego, będzie to rzeźba jak nie wiem co.
Bardziej jednak martwi mnie to, że kanapa będzie musiała być zrobiona od podstaw bo po primo tylna jest profilowana pod kształt tylnej części nadwozia, a po sekundo jest zrobiona z cienkich drucików więc trzeba by zrobić kompletną ramę na której kanapa spełniałaby rolę materaca inaczej pognie się jak szmata. Poza tym będzie cholernie wysoko i musiałbyś mieć wzrost krasnala żeby się zmieścić pod sufitem, już nie mówiąc o przeglądzie Zapomnij o cięciu tunelu bo w maluchu to element konstrukcyjny spełniający poniekąd rolę podłużnicy. Wspomnę jeszcze, że auta które miały z przodu kanapę miały drążek zmiany biegów przy kierownicy No jeszcze powiedzmy w poldku czy 125p w nowszej budzie by to przeszło bo jest mocno z przodu pod skosem ale nie w malcu chyba że sobie jakoś wyrzeźbisz.
Temat wykonalny ale raczej do większych aut.
Poza tym nie widzę sensu takiego rozwiązania, bo płaska kanapa nie ma absolutnie żadnego trzymania bocznego i na zakrętach suwałbyś się na boki jak worek kartofli w bagażniku
Ssanie można przenieśc na konsolę przedłużając linkę a ogrzewanie dać na tył tunelu jak w st było.
Nadal jednak pozostaje problem ręcznego, będzie to rzeźba jak nie wiem co.
Bardziej jednak martwi mnie to, że kanapa będzie musiała być zrobiona od podstaw bo po primo tylna jest profilowana pod kształt tylnej części nadwozia, a po sekundo jest zrobiona z cienkich drucików więc trzeba by zrobić kompletną ramę na której kanapa spełniałaby rolę materaca inaczej pognie się jak szmata. Poza tym będzie cholernie wysoko i musiałbyś mieć wzrost krasnala żeby się zmieścić pod sufitem, już nie mówiąc o przeglądzie Zapomnij o cięciu tunelu bo w maluchu to element konstrukcyjny spełniający poniekąd rolę podłużnicy. Wspomnę jeszcze, że auta które miały z przodu kanapę miały drążek zmiany biegów przy kierownicy No jeszcze powiedzmy w poldku czy 125p w nowszej budzie by to przeszło bo jest mocno z przodu pod skosem ale nie w malcu chyba że sobie jakoś wyrzeźbisz.
Temat wykonalny ale raczej do większych aut.
Poza tym nie widzę sensu takiego rozwiązania, bo płaska kanapa nie ma absolutnie żadnego trzymania bocznego i na zakrętach suwałbyś się na boki jak worek kartofli w bagażniku
#9 OFFLINE
Napisany 29 stycznia 2013 - 08:55
A ja mam mam jeszcze jedno pytanie co do tej kanapy z przodu. Po jakiego grzyba w tym rzezbic?? Ani to wygoniejsze, ani bezpieczniejsze a o wygladzie i uzytkowaniu tylnych siedzen to nie wspomne.
Powered by Serek!
Swap central w trakcie budowy ----> http://www.terytoriu...l-by-sercio-20/
Zapraszam !
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Fiacik sąsiadki szuka nowego właściciela |
Teraz My! | zarzyk |
|
|
|
Sprinter 126p |
Teraz My! | GRZYB126P |
|
|
|
Kable zapłonowe |
Mechanika | elver |
|
|
|
Hamulce nowy typ(stare szczęki a nowe) |
Mechanika | kruchy0 |
|
|
|
Wzory foteli Inter Groclin/ zestawienie. |
Stylistyka | hugo 2796 |
|
|